SHADES OF NORWAY

Annonse

Hei, dere! Nå pakker vi oss ut av leiligheten her på Holms og er snart klare for hjemturen til Oslo. Men før jeg setter meg i bilen har jeg lyst til å vise dere litt bilder fra dagene på Geilo. De av dere som følger Ulrik og meg på Instagram og Snapchat har helt sikkert lagt merke til alle de fine brillene vi har brukt i ferien fra Shades of Norway. Vi fikk nemlig låne med oss både solbriller og skibriller fra nettbutikken for å teste og velge ut våre favoritter gjennom påsken. I tillegg er jeg så heldig at jeg får gi dere 40% rabatt på valgfrie briller fra shadesofnorway.no med koden “pilotfrue”

Skibrillene fra Diamond Collection og Black Diamond er blitt favoritter hos både Ulrik og meg. Modellen på bildet over og under heter “Black Diamond” og er den skibrillen vi begge har brukt mest i bakken. Black Diamond og Diamond Collection er to serier moderne alpinbriller med en retrolook som jeg digger. Brillene er konstruert helt uten ramme for å sikre optimal sikt. Den leveres med dobbel linse, komfortabel rand og har meget gode antidugg egenskaper. En perfekt brille for de fleste forhold i bakken. Vi brukte den som dere ser både i sol og i snøvær.

De grønne og freshe brillene som Ulrik har på seg på bildene over heter “Aurora Polaris” og er inspirert av nordlyset. Dette er en solbrille med polariserte glass som Ulrik likte veldig godt! Jeg ser for meg at disse brillene blir en favoritt på afterski i mange år fremover. Hehe!



Under ser dere modellen “SoHo” i svart som Ulrik har på seg og retrobrillen fra Lene Orvik-kolleksjonen som jeg har på meg. To par solbriller som ble godt brukt her oppe i tillegg til pilotbrillene fra Fornebu, som vi naturligvis begge liker. “Fornebu-brillene” er inspirert av den gamle flyplassen på Fornebu og er et av kjerneproduktene til Shades of Norway. Dere kommer garantert til å se Ulrik og meg mye i disse pilotbrillene fremover. De er superbehagelige å ha på seg og ser utrolige kule ut på både gutter og jenter. Ulrik har forresten på seg disse brillene i dag. Dersom dere lurer på hvordan de ser ut på kan dere sjekke instastoryen til Ulrik i løpet av dagen –> @mrulriknygaard


Husk: med rabattkoden “pilotfrue” får du 40% rabatt på skibriller og solbriller på nettbutiken til Shades of Norway her.

P.s. Skibrillene fra Diamond Collection har et begrenset opplag på 600 briller og laget til X-games. Om du vil sikre deg en brille så må du være rask!

4 kommentarer
    1. Fine bilder 😀
      Har et spørsmål: hvilken leppestift er det du bruker på bildene? 😀 den var så fin!

    2. Kanskje ikke den riktige plassen å poste denne kommentaren på.. men er virkelig alt så rosenrødt mellom deg og Ulrik som det synes? Har vanskelig for å tro dette, savner bare litt mer nyanser.. skjønner selvfølgelig at du ikke vil dele alt, men det synes jo som om du ønsker å være åpen..

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg