ENDELIG PÅSKEFERIE

Nå setter vi kursen mot Geilo. Ulrik har ferie fra i dag og skal ikke på jobb før tirsdag, så vi blir på fjellet helt til mandag med familien.

Vi fikk forresten enda en gladmelding av Peter på laboratoriet i går kveld: “Hei Julianne og Ulrik, håper dere hadde en fin reise hjem. Jeg har nå frosset 2 blastocyster til. Så det er bra. Ha en fin Påske!”

Det betyr at vi har fått hele 3 egg på frys denne runden, og at vi har totalt 4 egg på frys med det ene egget fra første uttak. Hurra!

Nå tar vi altså påskeferie med gode nyheter og tidenes påskeegg innabords 😉

Vi blogges fra Geilo!

20 kommentarer
    1. Så utrolig bra med 3 egg på frys.
      Nå håper jeg så inderlig at det snart går deres vei. Dere fortjener det virkelig. Uansett om det ikke går veien denne gangen – ikke gi opp. Åpenheten om denne prosessen er så viktig, og jeg vet det hjelper mange. Blir selv veldig fort gravid og føler nesten det er litt urettferdig mtp dere som strever slik. Må være helt forferdelig å stå i.
      Uansett, ha en fantastisk påske. Om 12 uker er jeg sikker på du kan puste nogenlunde letter ut. Lykke til 😀

    2. 4 blastoer på frys 💕 er dere i det hele tatt klar over hvor BRA d er ?! Noen av oss får aldri blastoer i det hele tatt, embryoet dør lenge før de rekker å utvikle seg dit. En blasto gir i gjennomsnitt ca 50% sjans for gravdiditet, så rent statistisk sett har dere både en og to småsøsken til den dere allerede (forhåpentligvis) har i magen 😄 håper dere skjønner betydningen av blasto og at dere vet hvor heldige dere er!!!

    3. Kos dere masse 🙂 sender et lite “fest deg godt” ønske til påskeegget deres 🙂 og må bare legge til: Har lagt merke til at Ulrik alltid har så kule sokker på seg, kul stil 🙂

    4. Dere har jo kjempegod kvalitet på eggene deres, som får så mange på frys:) Viss du ikke blir gravid snart skjønner jeg ingenting! Jeg er sikker på det ordner seg for dere. Jeg har aldri noensinne vært i nærheten av og få egg på frys, så dette er jo kjempenyheter:)💕 Jeg hadde kjempedårlig kvalitet på mine egg, men det ordnet seg for oss, så det er jeg helt sikker på det gjør for dere også:) jeg var forresten gjennom 9 runder med ivf forsøk og det resulterte tilslutt i 2 barn.💙❤️ Masse lykke til❤️ Er nok like om hjørnet dette nå.👍🙏🙏🙏

    5. Fantastiske nyheter. Det kunne jo ikke blitt en bedre start på påskeferien for dere.
      Kooooos dere masse og riktig God Påske til dere begge🐣☀️🌷

    6. Hvor mange mm er det på krøllstaven på de krøllene du har laget lenger ned?
      Please svar. Så fine:)

    7. Spennende:) Med blastocyster slipper dere og vente så mange dager før dere kan ta graviditetstesten også:) Er det 7 eller 10 dager dere må vente med og ta testen nå? Eller du vil kanskje ikke si eksakt dag denne gangen? Masse lykke til hvertfall;)💕

    8. Anonym: Det er utfordrende å svare på alle kommentarene som kommer inn. Det rekker jeg rett og slett ikke.

      Krøllstaven er fra 13 millimeter til 25 millimeter. God påske!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg