SPØRSMÅLSRUNDE

Hei, folkens. Det går litt opp og ned hvor aktiv jeg er i kommentarfeltet. Ønsket er å svare dere alle sammen hele tiden, men det får jeg ikke til. Derfor vil jeg kjøre i gang en ny spørsmålsrunde nå, slik at dere som ikke har fått svar på det dere lurer på i det siste kan få det. I tillegg åpner jeg muligheten for alle nye og gamle lesere til å spørre om hva enn dere vil. Dere bestemmer tema. Jeg tåler det meste og synes bare det er gøy å bli utfordret!

Jeg planlegger å dele opp svarene i to eller tre innlegg med minst en videoblogg. Svarene kommer i løpet av uken og eventuelt tidlig neste uke. Alt avhenger av hvor mye det blir.. Håper dere vil være med å stille spørsmål. Jeg gleder meg til å lese alt dere kommer med ♥


Jakke: Kouture/ T-skjorte: Mango/ Bukse: Kouture/ Veske: Chanel

Foto: Marian Jade

Styling: @mariadimitrov

47 kommentarer
    1. Kan ikke du fortelle litt mer om din familie. Det virker som om du har en stor familie, både i Halden, Fredrikstad og Vikersund. Du har skrevet at foreldrene dine er skilt, har det preget deg i din ungdom, eller måten du ser på ekteskapet på?

    2. Har du slutta med tannbleking? Tror smilelab sitt kan brukes selv om du prøver å bli gravid 🙂 De har tatt fekk peroxid ¨fra produktet. Bleker ikke like bra, men hjelper litt. Å så vil jeg anbefale airflush hos tannlegen. Null kjemi 🙂

    3. Hei skjønne Julianne! Hvordan har du det om dagen? 😊 Tror du Ulrik hadde vært villig til å ta en spørsmålsrunde om fly? Har så evig flyskrekk, og Google er rimelig lei av alle mine spørsmål.

    4. Hei!
      Skrev en kommentar i forrige innlegget ditt ang flyskrekk, hadde vært supert å få et blogginnlegg rundt dette temaet.

    5. Du sminker deg veldig pent. Har du laget et innlegg om det før, eller kan du lage ett?
      Hvorfor publiserer du ikke innlegg oftere? Jeg liker å lese bloggen din. Og kunne tenkt meg å lese litt mer. Og hva skjedde med tips innleggene dine?
      Stå på!

    6. Heisann. Kan du fortelle litt mer om Stella? Alderen hennes, hvordan det gikk seg til at valget falt på akkurat den type blandingshund, om det er noen plan på fremtidig kull på henne? 🙂

    7. Hva tenker du om at du kan få masse strekkmerker hvis du blir gravid? Sjansen er jo relativt stor for det, og det går ikke an å hindre.
      Kommer du til å amme offentlig eller er det også for vulgært? Hvis det ikke er ammerom der du er ute, kommer du til å holde deg hjemme eller gi flaske istedenfor?
      Kommer du til å utlevere barnas liv på sosiale medier? Har du fått med deg at ungdom faktisk har anmeldt foreldrene sine pga utlevering av dem som små? Hva tenker du om det? (Ja, det er like mye utlevering selvom du ikke deler nakenbilder osv)

    8. Leser du mammablogger? Isåfall hvilke? 🙂
      Følger ivrig med på veien din til å bli mamma, og støtter deg 100%<3

    9. Hei😊 Hvor lenge har dere tenkt til å prøve å få barn med prøverør? Og hvor langt i det tredje forsøket har dere kommet? Heier på dere og håper alt klaffer denne gangen ❤️❤️❤️

    10. Hvor åpne kommer dere til å være videre rundt prosessen? Får vi vite når du er igang? Om eggutak? Innsett? Eller om du er ruger?

    11. Hei! Jeg bare lurte på hvor gammel Ulrik var da han begynte på pilotutdanningen, og hva han gjorde/jobbet med før det?

    12. Hvilken hudpleie serie og sminke bruker du? Du har en så fin glød i ansiktet! Og gjerne hvilken hårprodukter du bruker også. Hvordan ser du på det at Ulrik er så mye borte når dere skal bli foreldre? Hvilke butikker på nett handler du klær, sminke og div? Kanskje du kunne laget ett innlegg om fine sommermoter? Hvordan fridde Ulrik?

    13. Har åpenheten rundt prøvingen påvirket deg og ullrik negativt? Og på hvilken måte?
      Hvorfor begynte du å blogge?
      Jeg digger dere, og krysser alt jeg har for at dere lykkes snart:)

    14. Hei,
      Vi er selv i en prøveprosess nå. Jeg har gått på p-piller i 12 år og sluttet rett før jul. Menstruasjonen min har vært litt merkelig(selv om alle sier alt er normalt) etter jeg sluttet på p-piller. Jeg får blødninger med brunt blod som varer lenge. Jeg har sjekket med eggløsningstest at jeg har eggløsning. Jeg er utålmodig og bekymret for om noe ikke er som det skal for å bli gravid. Opplevde du “vanlig” menstruasjon i starten på deres prøveperiode? Hvordan går en frem hvis en vil sjekke om alt er ok? Lege? Tenker i første omgang på det offentlige så får vi heller gå privat om vi ikke føler vi får nok oppfølging tenker jeg:)

    15. Hei! Du har jo vært tydelig på at din/deres største drøm er å få barn. Har du noengang tenkt/fryktet at Ulrik vil forlate deg,da det viser seg å være vanskelig for deg å bli gravid? Han er jo noen år eldre enn deg.

    16. Hvorfor er du skeptisk til lavkarbo?
      Hva legger du i ett sunt kosthold, helt spesifikt?
      Hvilke verdier anser du som viktig å videreføre til dine barn og hvorfor?
      Ei som skrev at det er lite man kan gjøre for å unngå strekkmerker, for noe svada. Med trening og sunt kosthold kan man slippe strekkmerker. Jeg slapp strekkmerker til tross for at flere i familien min har det så skyld ikke på genetikk heller.
      Krysser fingrene for at det klaffer på 3.forsøk, heier på dere 😊

    17. Kan du skrive litt om tankene dine om tvillingabort?
      Og.. Er du sjalu på andre gravide eller klarer du å vere glad på deres vegne? Om så: kan du komme med tips til hvordan en kan unngå å vere sjalu på andre gravide når man prøver selv og ikke får det til? 🙂

    18. Anette: LOL!!! Ingen som har sagt noe om gener, men går ikke an å unngå skader I HUDEN ved å spise sunt!! Til din opplysning er det hormonelt. Jises..

    19. Kunne du tenke deg å gå på skole i fremtiden? Isåfall hvilken retning?
      Er du noen gang urolig når ulrik skal på jobb? Feks hvis det er dårlig vær og slikt.
      Ha en fin dag! 🙂

    20. 1) har dere vurdert å hyre en interiørkonsulent (spesielt for stuen)? Hvis ikke, hvorfor?
      2) Hvor langt var du på vei da du aborterte den gangen som 20åring (?) Og hvordan håndterte du det?
      3) den kofferten du ga Ulrik i jule eller bursdagsgave (svart LV koffert), stemmer det at den koster hundre tusen kroner eller mer?
      4) Hvor mye tjener du på blogging?

    21. Du som kommenterte ang strekkmerker: Du skriver at det er hormonelt. Maten vi spiser innvirker på hormonene våre, så det er tydelig at du har satt deg veldig dårlig inn i helheten, men ut fra formuleringsmåten din å bedømme så har du stort forbedringspotensiale 😉

    22. Hei! Du skrev i nyere innlegg om at du har hatt tanken om skjønnhetsoperasjon, hva var det med utseende ditt/kroppen din du tenkte du ville forandre på?

    23. Hei! Spurte om det samme i kommentarfelt foe en stund tilbake siden uten å få noe svar. Håper ikke jeg tråkker på noen tær med å spørre. Men skal dere fortsatt bruke lykke/severin, selvom det nå eventuelt blir et nytt annet embryo? 🙂

    24. Henger meg på interessen for flyskrekk! Kunne ikke Ulrik feks tatt et utfyllende gjesteinnlegg om det? Da hadde jeg blitt SÅ glad!
      Du nevner i innlegget ovenfor at du hadde tanker om operasjon i tidlig 20.årene, hva vurderte du å operere?

    25. Et lite og kort spørsmål; Hvordan har du/dere det om dagen? Håper dere har det bra selvom dere er i en krevende og tøff periode. Det virker ihvertfall som om dere er positive og at dere tar godt vare på hverandre! Syntes det er så utrolig beundringsverdig. Jeg heier på dere fra sidelinjen og håper dere får alle drømmer og ønsker oppfylt! Syntes også det var veldig lurt og sterkt av dere å holde litt tilbake fra bloggen. Igjen ? jeg håper alt står bra til med dere. Lykke til videre også sender jeg over gode tanker 🙂

    26. Til anette: Tror du har litt feilinformasjon altså. Hadde det bare vært å spise sunt og trene, så hadde ikke så mange slitt med strekkmerker. Du kan se for deg en hårstrikk. Når den blir tøyd og tøyd helt til du ødelegger den, så er den desverre ødelagt. går ikke an å forhindre og heller ikke reparere. Det sies at de beste rådene er å spise sunt, være aktiv og smøre kroppen fra innsiden – med vann. Men det er ikke sånn at man forhindrer strekkmerker for det.

    27. Ang strekkmerker: Hvor så du at jeg skrev at alle som trener og spiser sunt ikke får strekkmerker? Jeg skrev at man KAN slippe det hvis man trener og spiser sunt. Det var nok årsaken til at jeg slapp, samt at magen var liten. Nå vet ikke jeg statistisk hvor mange som har strekkmerker, men det er ikke bare ett svar på hvorfor man får eller ikke får strekkmerker, er sammensatt. Takk 😊

    28. Anette: hvor skrev jeg at ALLE får strekkmerker uansett hva man gjør da? Jeg spørte hva ho tenkte om strekkmerker, da det ikke er så mye man får gjort noe med om man får det. Herregud altså. Fint at du slapp strekkmerker, men ikke så rart om magen din var liten da 🙂

    29. KAN?! Jeg fikk ikke et eneste strekkmerke til tross for at jeg var sengeliggende med hypermesis hele svangerskapet og levde på tørre kjeks. Min bestevenninne er fitnessutøver og fikk magen full av strekkmerker til tross for trening og godt kosthold. Det blir feil å si at trening og sunt kosthold kan forebygge når det LIKE GJERNE kan være motsatt. Men lev i troa på det du, det plager ikke meg 🙂

    30. Ingen regel uten unntak.
      God helg, med eller uten strekkmerker 😊 Ingen er like og flott er det 😊

    31. Her skulle jeg gi deg en optimistisk kommentar for den nye prøverørsrunden, mens så ser jeg at du bruker pelsjakke. Pelsjakke faktisk. Jeg har genuint trua på at folk som bruker pels mangler empati. Jaja. Lykke til da

    32. Da lurer jeg på hvordan du forholder deg til pels, og om du ser på deg selv om en person med det etiske på plass? Forstår du torturen bak plagget ditt?

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg