1-ÅRS BRYLLUPSDAG

For nøyaktig et år siden i dag giftet jeg meg med min drømmemann, Ulrik på Thorskog slott i Sverige. Bryllupet var i ekte “Tre nøtter til askepott”-stil og varte over en hel helg med familie og venner på det fantastiske slottet 19-20 februar 2016. På fredagen arrangerte vi jegerfest, på lørdagen var selve vielsen og bryllupsfesten. En eventyrlig helg jeg aldri kommer til å glemme!

Her er bryllupsvideoen som sikkert mange av dere har sett fra før. Jeg kommer til å dele denne videoen på hver bryllupsdag i årene fremover. Først og fremst for å minnes den store dagen, men også fordi jeg stadig får nye lesere som jeg ønsker å vise hvordan eventyret om Ulrik og Julianne faktisk startet. Åh, jeg får tårer i øynene helt på ekte når jeg nå sitter her og ser på denne videoen gravid om mulig enda lykkeligere enn jeg var på denne dagen for et år siden.. Tenk så lykkelig jeg kommer til å være neste år, da dere. Da lille Lykke eller Severin har kommet til verden. Jeg føler meg virkelig heldig!

157634669

 

Videoen er filmet, redigert og klippet av Bryllup.no Videoproduksjon. Det var de samme som laget klippet for God kveld Norge. Filmteamet bestod av en mann og en dame, som fulgte oss fra fredag og ut lørdag. Erik fulgte Ulrik og gutta gjennom klargjøringen, mens Marie fulgte meg på jenterommet. Utrolig hyggelige og ikke minst dyktige videografer som jeg anbefaler på det varmeste til andre som planlegger bryllup. Det er ingenting som slår levende bilder som dette når vi nå skal se tilbake på den store dagen.

Nå skal vi pakke oss ut av leiligheten her på Geilo og sette snuten mot Oslo igjen. Senere i dag får dere se hva vi har gitt hverandre i gave på denne store dagen som betyr veldig mye for både Ulrik og meg.

Jeg vil forresten også få gratulere svigerforeldrene mine, Vigdis og Atle med deres bryllupsdag i dag. De har vært gift i hele 46 år! FOR noen gode forbilder ♥ ♥

25 kommentarer
    1. Hei Julianne
      Jeg er helt ny her i bloggverden, og skal innrømme at for bare to uker siden så hadde jeg ikke hørt om deg engang. Men da jeg kom inn på blogg.no fanget din blogg raskt min interesse, og du slår meg som en veldig flott, søt og snill person.
      Jeg måtte jo se litt i arkivet ditt, og fant selvsagt alt om bryllupet deres og forberedelsene til det. Såå gøy å se og lese om. Spesielt ettersom jeg fant ut at vi har samme bryllupsdato ♥ Bare at jeg giftet meg året før deg da. For akkurat som deg så ønsket jeg meg et eventyrlig vinterbryllup. Tør påstå at jeg også fikk det magisk og flott, da vi giftet oss i iskapellet i Hunderfossen vinterpark. Med snø og is rundt oss, kanefart, og fest i eventyrlig grotte. Og etterpå er det jo som man blir nyforelsket i mannen sin, det har sikkert du også merket? Herlig!
      Jeg ønsker deg av aller hjerter en fantastisk bryllupsdag i dag, det skal iallefall jeg ha 🙂

    2. Ååå, sitter her gravid i uke 9, og tårene triller. Jeg og min samboer er ikle gift, men han fridde endelig over 10 år som kjærester, så nå blir det bryllup men ille før om noen år.
      Hjerte hjerte.

    3. Gratulerer med bryllupsdagen å lille i magen ♡
      For et fantastisk vakkert bryllup ! Tårene bare triller.

    4. Wow.. For en kommende brud var dette vakkert å se på! Gråt meg gjennom hele, hehe! Kun 6 små måneder igjen til det er min tur <3

    5. Eier dere leilighet på geilo el leier dere? Jeg så dere på Geilo i helgen, nesten som jeg fikk lyst å komme bort å gratulere dere med graviditeten 😉 lykke til med graviditeten, nyt alle de nye spennende følelser og tanker som kommer!

    6. Det vakreste med dere er måten Ulrik ser på deg, og måten du ser på han. Det er så mye kjærlighet. Gratulere med alt, jeg heier så på dere, og alt dere har foran dere <3

    7. Woow, vakkert! Rant et par tårer her ja! Hehe. Kan jeg spørre hvor mye et slikt bryllup kostet? Så eventyrlig og nydelig alt var 🙂
      Ønsker dere all hell og lykke til videre, hilsen 2barnsmor 🙂

    8. Det der er det jeg kaller drømmebryllupet! Herlighet så vakkert! Har ikke sett videoen før nå, så ble en god del tårer! Gratulerer så mye med 1 år som mann og kone <3

    9. Herreguud så fint! Fikk tårer i øynene. Elsker at dere hadde et slikt tema på bryllupet. Utrolig bra utført!! <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg