20 % RABATT PÅ BUNADSØLV!

Annonse

Dette innlegget er forhåndsskrevet

Som mange vet har Ulrik og jeg bestilt oss bunader, noe dere kan se på smilene våre at vi ikke angrer et sekund på. Hehe! De av dere som følger oss på Instagram og Snapchat fikk også med seg at vi var på vår første prøving av bunadene våre mandag 6. februar, da disse bildene ble tatt og dette innlegget ble skrevet..

Ulrik har valgt herrebunaden fra Sogn. En bunad han har ønsket seg i hele sin voksen alder. Mens jeg har valgt Løken i hvit fra Østfold. En bunad jeg har drømt om siden jeg var liten jente. Vi er så fornøyde med valg av bunad begge to, og ikke minst den jobben som Norske Bunader har gjort. Det er ikke vanskelig å forstå at Norske bunader er en av Norges ledende leverandør av bunader. De tilbyr faktisk over 130 ulike bunader fra hele det vakre landet vårt. Jeg har ikke sett på maken til proft opplegg med veiledning fra starten, prøving og oppfølging underveis. De er rett og slett enestående på service i alle ledd!


Norske bunader har også butikker i Bergen, i Moss og i Molde. Selve systuen finner du i forbindelse med butikken på Smestad i Oslo, her hvor vi nå har vært to ganger. Dersom du ikke bor i nærheten av disse byene så kan du melde deg på deres sms-liste. Da får du en melding neste gang de reiser til ditt distrikt for måltaking, prøving og justering av bunader. De reiser nemlig rundt i Norge 4 ganger i året for sine kunder.


Leveringstid på bunader er mellom tre til fem måneder. Alt avhenger av hvilken bunad det er snakk om. Nå som vi er ferdige med måltakingen og første prøving er det bare siste sjekk igjen før utlevering. Som dere ser på disse bildene ble bunadene våre tilpasset med nåler og det hele av dyktige skreddere i butikken på Smestad. Det er forresten også mulig å komme inn for justeringer av bunadene i ettertid om man skulle forandre seg i fasongen. Det er jo trygt å vite når man gjør en såpass stor investering, spesielt i forhold til konfirmanter og andre unge jenter eller gutter som ønsker seg bunad.

Til info: Norske Bunader AS kjøper alle sine materialer fra norske leverandører, som har lang erfaring med å levere stabil kvalitet. I tillegg har de høyt kvalifiserte skreddere i Kina som tar seg av tilskjæring og brodering, mens montering og justering foretas av våre erfarne skreddere i Norge.

Åh, Dette blir såååå bra! Vi kan klarer nesten ikke å vente til 17. mai, som blir den første anlendingen bunadene tas i bruk. Tenk så flotte vi blir sammen! Bunad er fantastisk vakkert. Alle jenter bør ha eller ønske seg en bunad, og menn i bunad er seriøst noe av det fineste jeg ser!

♡ Med rabattkoden “UlrikogJulianne” får du nå 20% rabatt på bunadsølv ved bestilling av bunad hos

Norske Bunader AS

P.s. Kampanjen gjelder fra 15. februar- 1. mars 2017

Følg Norske Bunader på Facebook her for flere flotte bunadsbilder!

45 kommentarer
    1. Dere kledde bunad så godt! Håper det gikk fint i dag og at dere fikk svaret dere håpet på! Ta den tiden du trenger på å dele det, er utrolig spent og heier på dere:)

    2. Kjempefine bunader, har også løken, bare i blå som jeg fikk til konfirmasjonen min. Og den er mye brukt.

    3. Når får vi vite resultatet? Er så spent❤ Om det ikke gikk denne gangen, sender jeg deg en stor klem❤ Ikke gi opp på drømmen! Jeg krysser fingrene for at dere fikk positivt svar i dag eller at dere vil få positivt svar en vakker dag!

    4. Synd du velger å annonsere og bli sponset av et firma som gjør at viktige tradisjoner og arbeidsplasser i Norge forsvinner. Heimen og husfliden er dyrere da hele produksjon foregår i Norge, med syersker som kan den norske broderingsteknikken. Dette har det også stått om i media. Det er lett å se forskjell på en bunad fra Kina og en fra Norge, da kinobunaden ofte er alt for “pent” brodert blant annet. At du støtter om tendens på å flytte deler av produksjonen til lavkostland for å få et billigere produkt i Norge, og spesielt når det gjelder norsk produksjon, og dermed minsker arbeidsplassene i norge samtidig er skammelig.

    5. Så utrolig nydelige dere er begge to😍 Men du kommer nok ikke til og få brukt den på 17 mai, for da har du nok en liten kul på magen din💕 Håper alt er bra med deg i dag uansett hvordan testingen gikk, dere er tøffe og sterke💕

    6. Snakk om strategisk reklametidspunkt. Har ingenting imot deg og synes du er en flott person. Men å gjøre big business på disse tidspunktene der du sier du skal dele noe av det mest utrolige eller noe av det tyngste i livet, blir litt teit. Dine følgere føler med deg og er genuint interessert i å følge livet ditt, ikke få dyttet reklame på seg i de mest spennende øyeblikkene.
      Når det er sagt så skjønner jeg tankegangen og at du må tjene penger du og, men du kunne ha utelatt det akkurat i dag. Man tar deg ikke like seriøst lenger.
      Som sagt synes jeg du er en flott person og at det er svært gavmildt å være åpen og dele alle dine tanker og følelser i en slik prossess. Håper det virkelig går veien for dere denne gangen, og hvis ikke så må dere ikke gi opp.

    7. I Kina ??? Hva i all verden !?!
      Norske håndverkstradisjoner bør ikke brukes til å utnytte lavtlønte

    8. Jeg håper så inderlig at stillheten i dag på alle medier skyldes at dere vil feire med deres nærmeste, og ikke at dere har fått en negativ test. Sender dere begge varme tanker og gode ønsker <3

    9. herregud!! gratulerer! jeg kjenner deg ikke, men er så glad at tårene triller!!!! :D! Jeg er så glad på deres vegne!

    10. GRATULERER SÅ MYEEEE!!! Herlighet hvor glad jeg ble når jeg leste du var gravid på IG. Dere fortjener det så innmari mye!! Visste du var gravid 🙂 🙂 🙂 🙂

    11. Gratulerer så mye!! Endelig er det deres tur! Gleder meg til å følge deg gjennom graviditeten! Klem fra fast leser <3

    12. hei, har dere noen forbindelser til der bunadene deres kommer fra? Eller har dere bare valgt hva dere syns er fint å se på?

    13. Hei og gratulerer! Denne kommentaren blir veldig upassende, men det synes jeg også reklameinnlegget på bloggen din var. Du vet inderlig godt at følgerne dine venter med stor spenning på testresulatet og da er dette rett og slett ufint å legge ut dette på testdagen. Jeg forstår at bloggen er din jobb og genererer inntekt, men dette vitner om kynisk markedsføring og det trodde jeg du holdt deg for god til. Du er en veldig søt jente og jeg ønsker deg masse lykke til som mor. Jeg er helt sikker på at du blir en fantastisk mamma, men lese bloggen din kommer jeg aldri til å gjøre igjen.

    14. Sitter på jobb og prøver å skjule hvor utrolig rørt jeg er på deres vegne!
      Gratulerer så mye, du gløder allerede <3 Stor klem til dere

    15. Gratulerer til dere begge 2. Så bildet på instagram . Glad for at dere lykkes. Nyt tiden fremover 🙂

    16. Såååååå kjekt Julianne!! Jeg ble så utrooolig glad på deres vegne, av vidioen på instagram!! Ønsker dere all lykke til videre!! Så kjekt at du er gravid😁 Jeg er gravid selv, og nærmer meg slutten av graviditeten! Det er bare så fantastisk å være gravid og vente på barnet sitt❤️ Dette fortjente du virkelig!! Du kommer til å bli en fantastisk god mor, det er jeg sikker på!!👍😃
      Tenker at du har filmet når du tok testen??
      Håper du legger den ut når du er klar for det, hihi💕
      Gleder meg til å følge med på alt fremover!! Håper du oppdaterer mye om graviditeten på bloggen!! 😊😊 Men dette er selvfølgelig helt opp til dere😁 Klem

    17. Så flott, og gratulerer så mye! <3 blir så fint å bruke på 17.mai 😀 selv var jeg 17 uker gravid på 17.mai i fjor, men her var ikke magen framme før i uke 27, så bunaden passet perfekt 🙂

    18. Gratulere med graviditeten 😊 Dere fortjener det så inderlig! Krysser fingrene for at alt går knirkefritt fremover 😊 Å få barn er den beste gaven i livet 😊

    19. Gratulerer! Dere har vært så modige som har delt så mye, jeg ble ordentlig rørt nå. Kos dere massse, masse nå! Klem

    20. GRATULERER SÅÅ MYE! Har selv en liten en på to måneder, og du har så mye fint i vente! Men også slit-men det koselige veier opp! Ikke for å være overhysterisk nå, men sett deg fort inn i hva som kan spises osv, så slipper du å ha dårlig samvittighet for å ha spist det! Og ta det med ro og slapp av mye de første månedene, ikke stress med masse trening++ lett jogg/gåing holder! Så blir det beste vekstvilkårene! IKKE Google spontanaborter++, ha troen på at alt går som det skal 😉

    21. Gratulerer! Dette var gøy! Angående bunad og Kina, har de fleste saker to sider. Jeg ser poenget med norske arbeidsplasser, men jeg ser også et Norske bunader gjør det mulig for flere å pynte seg i et festplagg med tradisjoner!

    22. Åh, så koselig og så gøy å lese om den gledelige nyheten deres på vg i dag, gratulerer til både mor og far og resten av slekta<3 Også på valentinsdagen da- det må jo ha vært skjebnen som bestemte tidspunktet her! Hurra for kjærligheten 🙂

    23. Ble skuffa over at du la ut dette reklameinnlegget på et slikt tidspunkt.. usmaklig. Men gratulerer så mye med graviditeten – det er vel fortjent, hurra 🙂

    24. ENDELIG!! Gratulerer så ekstremt masse, jeg håper dette går rette veien for dere. Fantastisk å se når babydrømmen er så stor❤

    25. Jeg ser helt ærlig ikke problemet med at Julianne publiserte dette innlegget på selve testdagen. For det første står det at innlegget er skrevet på forhånd, og for det andre har Julianne lovet oss et innlegg om dagen, og det har hun så godt som fått til 🙂 Angående alles kommentarer om outsourcing av arbeid for norsk håndbruk er dette et svært nasjonalromantisk argument. Nesten alt som er ‘norsk’ er uansett produsert i utlandet. Dette er en del av den økonomiske utviklingen Norge har opplevd med kontinuerlig fokus på det tertiære istedenfor primære og sekundære. Les dere litt opp før dere kommenterer og slutt og syt

    26. Åhh, så den superfine nyheten på instagram nå, og gratulerer så så mye <3 kunne ikke vært mer glad på deres vegne, og masse lykke til med det lille miraklet <3

    27. Jeg er helt enig med flere av de som har kommentert at det er usmakelig at du la ut reklameinnlegget samme dag du vet at mange lesere er innom for å se hvordan det går med dere. Dette viser bare at du setter penger fremfor å faktisk dele. Eller ikke bare penger, men også følgere med å si at resultatet legges ut på enten din instam eller Ulrik sin. For ja det er mange i samme situasjon som dere, som som søker både trøst,håp og råd i bloggen din, og som ønsker dere godt. At du behandler dine følgere slik er sjokkerende. Dette var virkelig lavmål, og jeg er ferdig med å følge bloggen din. Hyggelig at du er gravid,men dette var bare kynisk av dere. At du i tillegge vente til langt ut på neste dag for du poster resultatet vitner bare om hvor du samler på sideklikk og besøkende på bloggen din. Helt utrolig!

    28. Grattis med graviditeten!
      Men må si meg enig med mange her inne…Ser ikke på denne bloggen som personlig lenger, men ren business:(

    29. Gratulerer så mye med graviditeten 😀 Har nettopp begynt å følge deg, og gleder meg så mye til fortsettelsen!
      Jeg klarer ikke å la være å kommentere hvor sjokkert jeg blir når folk kritiserer deg for å poste et reklameinnlegg i går. Det er jo helt utrolig. Det er kanskje naturlig at innlegget kom i går siden det var da kampanjen startet? Og til Hilde over her: at du kaller henne kynisk fordi hun valgte å glede seg over med nyheten sammen med sine nærmeste før hun postet et innlegg om det, er vel ingenting annet enn naturlig. Her synes jeg det er du som er frekk.
      Håper ikke du tar til deg denne meningsløse kritikken og heller gleder deg over graviditeten 🙂

    30. Hei Hilde. Du er en virkelig gledesspreder. Snakk om å være negativ. Syns innlegget om bunader er kjempeflott. Og det er helt opp til bloggeren å avgjøre hvordan og når hun vil dele den gledelige nyheten.Håper du er ferdig med bloggen som du sier slik at vi andre som er innom slipper å lese sutringen din. Deilig!

    31. Håper du får på deg bunaden selv om det forhåpentlig vis titter frem en liten babymage i mai! Prøvde selv å presse meg inn i min egen bunad da jeg var 3-4måneder på vei, men måtte dessverre gi opp…Bunad skulle vært laget av stretch-materliale….

    32. Har lyst å kommentere Marthe sin kommentar – bedriften som er omtalt på TV2 Hjelper deg har intet med Norske Bunader der Julianne og Ulrik får bunader fra. Han som blir omtalt i innslaget på TV2 har valgt et navn veldig lik en seriøs aktør i markedet som bruker norske leverandører, men helt åpent forteller at de produserer i Kina. Det blir totalt feilaktig å legge ut en link uten å gjøre grunnarbeidet sitt og sjekke om det er et og samme firma!! Norske Bunader på Smestad er en seriøs aktør i markedet og faktisk den største egentstående utenfor Heimen og Husfliden. Prisene er lavere fordi de ønsker at alle uavhengig av økonomi skal ha mulighet til å få seg en bunad som er sydd etter alle standarden – og det brukes norske råvarer.

    33. så dårlig at du ikke svarer folk på noen kommentarer! Det er folk som interesserer seg for hva du har å komme med i ditt enkle hverdagsliv og du gjør deg for god til å svare på enkle spørsmål.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg