NEW IN: GULVLAMPE CUBE

Inneholder annonselenker

Hei, dere! Jeg hadde egentlig tenkt til å vente med å vise dere stuen igjen før alt er på plass, men her kommer ting litt etter litt så jeg klarer bare ikke vente. I går kom gulvlampen som jeg har vært veldig spent på. Lampen passet faktisk enda bedre inn i stuen enn jeg hadde trodd, så dette kjøpet er jeg veldig fornøyd med. Ulrik likte den også kjempegodt så denne beholder vi. Jeg bestilte lampen i kobber her, men den finnes i messig, krom og svart også..

Nå venter jeg på en stor krukke fra Sixbondstreet som skal stå ved siden av lampen på gulvet, men det var dessverre noen uker leveringstid på krukken, så jeg får smøre meg med tolmodighet. Åh, Jeg gleder meg sånn til den kommer! For den en rett og slett  l e k k e r . Jeg skal selvfølgelig vise dere flere bilder når alt er på plass. Det mangler også et speil over sofaen med sort ramme (ikke nytt), noen flere småting i stuen som jeg har bestilt fra Ellos og noen tekstiler som jeg ikke har kjøpt ennå, men jeg er snaaart i boks. Eller.. Jo mer jeg kjøper og ser, jo mer vil jeg ha. Interiør er jo så gøy! Dessuten finnes det så mye fint der ute at jeg blir veldig svak i disse dager. Hehe! Men et sted må det bare stoppe og det må nesten skje snart. I hvert fall når det gjelder ting til stuen..


(annonselenke) Du finner lampen her

23 kommentarer
    1. Kjempefin!! Men ett tips, du burde puffe putene litt i sofaen din og snu dem. Så slipper de å se så “nedsatt” ut.

    2. Fin lampe😊Men kanskje du skal prøve å få tak i en kobber farget ledning,eller spraye den👍Litt penere da enn med hvit ledning😉Ha en fin helg😊😊

    3. Hei 🙂
      Hva heter den nydelige fargen på veggene? Blir så inspirert!
      Lykke til med rugingen også 🙂

    4. Hei igjen😊Kanskje du skal sette de blåfargede putene i sofa og legge de “brune glinsende” putene på puffen😉😊Sett de to lysestakene der skålen står på bordet og skålen vedsiden av vasen mot “venstre sofa” Bare tips fra hun som kommenterte ledningen😉😊Masse gode ønsker for at du og Ulrik får ønsket deres oppfylt denne gangen❤️❤️

    5. Heisann julianne! Utrolig stilig stua di har blitt! 🙂 Snakk om å ha god smak 😉 Blir det noen flere video-blogger på deg før test dagen?? 🙂 Har så troa på at denne gangen kommer testen til å bli positiv!!:-D krysser fingrer og tær!! <3

    6. FOR et hjem Julianne! Endelig noen som ikke bare har hvite vegger og grå sofa med svart/hvitt bilder på veggene. Nydelig!!
      Ønsker deg en fin søndag og de neste dagene, regner me du er veldig veldig spent! HEIER PÅ DERE!
      Stor klem

    7. MalinL: Hei Malin! Tusen takk for det. Hyggelig å høre at du liker stilen 🙂

      Jeg vet ikke helt, men jeg tror det kommer en liten video til før testdagen..

      Takk for at du krysser både fingre og tær for oss <3

    8. Hei! Flott lampe, ser på den selv på Ellos, googlet den for å sjekke hva slags lys den gir, og så kom du opp 🙂 Kan jeg få spørre hvor sterk pære du har i den er? Jeg synes den kan bli litt sterk når man bruker 40-wattspære, så planlegger å bruke 25 eller lavere, kun for å gi koselys. 🙂 Hilsen Julia (nesten navnesøster) 😀

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg