OM ALT OG INGENTING

 

Det er så gøy at dere tar i mot det meste jeg gjør med et smil her på bloggen. Tusen takk for alle de hyggelige tilbakemeldingene på min spontane videoblogg i går! Det enkle er ofte det beste. Er det ikke sånn? Jeg har tenkt til å filme mer fremover, og ble skikkelig motivert etter kommentarene jeg fikk under gårsdagens innlegg. Er det noe spesielt dere ønsker videoblogg av forresten? Jeg tenker først og fremst å filme det jeg har på hjertet “der og da” i hverdagen, slik som jeg gjorde i går. Det trenger nødvendigvis ikke være så mye jeg vil ta opp eller så lange videoer, men jeg tror at dere blir enda bedre kjent med meg som person ved at jeg snakker til dere usensurert, åpent og ærlig i blant, ikke bare gjemmer meg bak tekst og bilder. Hva tror dere?

Jeg foretrekker egentlig å skrive fremfor å filme. Det føles mest komfortabelt, men nå begynner jeg heldigvis å bli mer komfortabel foran videokameraet også. Derfor tør jeg å ta utfordringer fra dere som eventuelt har noen ønsker til andre settinger jeg bør filme.. Anyone?

Hår og sminke: @mariadimitrov

Foto: www.marianjade.com
 

Herlighet, nå er det helg allerede. Jeg kom nesten akkurat hjem fra dagens treningsøkt. Ukens fjerde! Ikke verst? Jeg planlegger minst en økt i morgen og kanskje en på søndag. Vi får se. Treningen skal aldri gå ut over det sosiale og kosen i helgene, men denne helgen som Ulrik jobber og jeg er i en periode i livet hvor jeg tar det veldig med ro, så er det begrenset hvor mye annet som skjer i helgene. Derfor benytter jeg den treningsgleden og motivasjonen jeg endelig har mens den er her.

Akkurat nå sitter jeg forresten i toppetasjen på “kontoret” vårt og skriver til dere. Det er full kaos i stuen, på kjøkkenet og i gangen igjen fordi vi har en maler her som fikser opp feilene fra forrige maler. Det skal bli fint å få alt i orden snart. Jeg tror det blir ferdig i løpet av mandag eller tirsdag til uken. Jaja.. Litt rot tåler vi. Ulrik kommer ikke hjem før sent i kveld, derfor er planen er at jeg skal på tacokveld til storesøster og tanteungen min i Asker. Jeg har ikke sett noen av de siden før jul, så jeg gleder meg veldig.

Mange av dere som følger meg på Snapchat lurte sikkert på hva jeg drev med på onsdag da jeg ble sminket, stylet og fotografert. Vi prøvde oss på en ny header, men om vi fikk det til eller ikke får tiden vise. Jeg var utrolig fornøyd med både hår, sminke og den jobben fotografen gjorde. Det er bare jeg som er ubesluttsom og sliter med å bli fornøyd med meg selv. Bildene over er to av bildene vi tok den dagen. Men ikke potensielle kandidater til header, tror jeg. Det eneste jeg vet er at jeg er så lei av den headeren jeg har nå at jeg holder på å spy. Men jeg gidder ikke bytte før jeg er ordentlig fornøyd med en ny. Spørsmålet er om jeg noen gang blir det. Vi jenter altså.

P.s. Fortsatt ingen mensen.

20 kommentarer
    1. Synes det er veldig koselig med slike uhøytidelige videoer som er filmet med kameraet i hånden, blir litt mer personlig 🙂 Trenger ikke være så oppstilt og planlagt hele tiden nei 🙂

    2. Vet du, mer usminkede innlegg hadde gjort seg. Vis mer av deg selv uten denne ekstremt polerte fasaden, da blir du mer “menneskelig”. Hva med en naturlig header også 🙂
      Lykke til!

    3. Du er utrolig nyyyyyyydelig. Mye finere å se hele ansiktet ditt enn fra siden. God helg til deg og Ulrik. Mange gode klemmer til dere begge to💕

    4. Synes du er råtøff som er så ærlig om hele prosessen rundt dette å få barn. Jeg lurer på hvor lenge dere forsøkte før dere bestemte dere for å oppsøke hjelp? Og kontaktet dere da lege eller klinikk?
      Har fulgt bloggen din en stund, og synes det er veldig interessant da jeg er i samme båt, men sjeldent jeg er tøff nok til å skrive eller spørre om ting. Men uansett, du er råtøff og kommer til å bli en super mamma når den dagen kommer! 🙂

    5. Jeg tror du gjør lurt i å vente med ny header. Det hjelper ikke hvor bra sminken er hvis du har det litt kjipt.. Du er nydelig altså!! Men du mangler gnisten og utstrålingen. Og det selvfølgelig 100% forståelig i prøve-situasjonen. Tror du skjønner hva jeg mener?

    6. Hei 🙂
      Jeg synes du var så ufattelig pen på det bildet hvor du står i trenings bh og tar bilde av deg selv i speilet. Hele deg glødet, og du så genuint lykkelig ut 😀 Kanskje hadde du ikke full on make up på, og håret var kanskje “helt vanlig” men det legger man ikke merke til fordi DU skinner igjennom 🙂 god helg!

    7. Vil gjerne ha eit innlegg om korleis der er å ha hund, fordeler og ulemper… kva ein bør tenke seg om før ein skaffer seg ein ? Korleis kvalpetida er ? Og all gleden den bringer med seg 🙂

    8. – Challenge med Ulrik ( Er mange tips på Youtube)
      – Filme en dag i ditt liv
      – Sminkevideo
      Jeg synes videoer er gøy 🙂

    9. Når en vanlig dag består i å ta i mot vaskehjelp, trene, ordne håret, ordne neglene og bruke 15 min på et blogginnlegg på tampen av kvelden.. OG du tjener fett med penger på det.. så hadde du sikkert hatt mulighet til å løfte en malekost å gjøre en innsats selv. De aller færreste leier inn folk til å male stueveggen, selvom de kanskje jobber 40 timer i uka.

    10. Når dere er på turer så kunne du kanskje laget en film om det? klipp fra bilturen, ute å spiser, familie osv. Absolutt enig i flere videoblogger!

    11. Må si meg litt enig med kine over her. Å male er også litt fysisk, tenker det er fint å gjøre noe for å få tankene over på noe annet. Å gjøre noe selv hjemme er jo kanskje en fin måte? Bare et forslag

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg