GOD JUL!

Hei, til deg som leser dette nå på selveste julekvelden.. For det første GOD JUL og for det andre LEGG BORT TELEFONEN. Hehe! Jeg vet jeg bør gjøre det samme selv, men jeg ville bare si hei og ønske dere en fantastisk julefeiring videre. Nå sitter jeg i bilen sammen med Ulrik (les: han kjører). Vi er på vei fra Asker til Skullerud. Middag og dessert er inntatt hos min storesøster, så nå står gaver og kaker hos broren til Ulrik på planen videre for kvelden. Vi blogges mer i morgen! Da skal jeg vise dere hva jeg fikk under treet i år. Ulrik hilser og sier god jul han også 👋

Ps. Den fantastiske fotografen bak dette blurry bildet er forresten min hotte kusine @charlotteajansen, og hun er dessverre opptatt..

4 kommentarer
    1. Kjære Julianne, Gledelig jul! Så hyggelig at dere har vært i Asker 👍 Bygden ved fjorden og med direkte utgang til den vakre Vestmarka. Takk for din ærlige blogg, du er en av mine favoritter👍
      Julehilsen fra Elisabeth❤️

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg