FRA GÅRSDAGENS BESØK I TV2

God morgen igjen! Dagen i går var helt sykt lang, men samtidig så gikk den veldig fort. Gudamei, så mye nyttig jeg fikk gjort! Det er ikke så dumt å stå opp før alle andre en mandags morgen likevel. Hehe! Det var som dere sikkert skjønte et hyggelig besøk i God Morgen Norge. Jeg fikk masse bilder og videoer på Snapchat av følgere, familie og venner som så på programmet. Det var kjempekoselig! For de av dere som ikke fikk med dere programmet når det gikk direkte eller i reprise kan se det på Sumo under temaet “ufrivillig barnløshet” fra gårsdagens sending. Personlig ser jeg aldri på videoer av meg selv i ettertid. Det føles bare rart. Dessuten kommer jeg alltid på tusen ting jeg skulle ha sagt eller formulert annerledes og det er jo ingen poeng å sitte å irritere seg over det.

Det å bli intervjuet på TV er virkelig en øvingssak, som alt annet. Man blir litt tøffere for hver gang, men kommer også fort ut av trening når det er en stund siden sist. Når det er sagt så er det viktigste her selve poenget med alt sammen, nemlig å skape mer åpenhet rundt prøverør og par som sliter med å få barn. Jeg føler dessverre at vi har en lang vei å gå når det kommer til dette med å åpne seg om problemer rundt fertilitet, men jeg har troen på at det Ulrik og jeg deler bringer mye positivt for andre prøvere. Derfor får vi begge en god følelse ved å være såpass åpne som vi er, og derfor hjelper det jo oss på en måte også. Den gode følelsen løfter oss litt i en ellers krevende periode.

Shit, nå nærmer det seg testing! I dag er det under en uke til jeg skal ta graviditetstest. Herlighet, det blir spennende! Tenk om jeg er gravid?! Åååååå.. #krysserfingreogtærheltfremtilmandag ♥

Snart skal jeg ut i skogen med Stella. Vi har vært skikkelig flinke til å gå turer de siste dagene, så nå gjelder det bare å holde på denne gode trenden. Videre i dag skal jeg bare styre med litt bilder og greier her hjemme, og i kveld skal Ulrik og jeg passe niesene våre. Da blir det taco, spill og kos, tenker jeg. Det gleder jeg meg veldig til! Vi blogges mer senere i dag. Da kommer et blogginnlegg som jeg håper at dere vil like!

Blusen min er fra B-Young og buksen er lånt av @maanestenoslo på Aker Brygge

Genseren til @mrulriknygaard er fra Mango, skjorten er fra Pull and Bear og buksen er fra Zara

18 kommentarer
    1. Koselig 🙂
      – Jeg har nettopp startet å blogge igjen, håper du har lyst til å følge meg og min hverdag etter en ulykke i 2012.

    2. Jeg må bare berømme deg for din ærlighet! For en fantastisk tøff jente du er, og for et vakkert par dere er ❤️

    3. Jeg så dere på God morgen Norge i går, og dere gjorde så godt inntrykk 🙂 Krysser fortsatt fingrene for dere for at spiren gror som den skal <3 Håper inderlig det er en baby på vei til dere<3

    4. Så dere og syns dere gjorde en kjempe jobb. Det jeg ikke likte var hvordan legen forklarte det og fikk det til å høres veldig enkelt ut. Veldig mange får kort protokoll altså medisiner 10-12 dager først, men veldig mange får å lang protokoll. Hvor man går på nesespray først ( en helt forferdelig spray) samt sprøyter i totalt 3-5 uker. Hun fikk det til å høre så enkelt ut. Og det er det ikke. Personlig er jeg veldig åpen om vår prøverørsperiode, men det er i etterkant. Ikke fordi det er tabu for meg. Men fordi jeg ikke orket at ALLE skulle vite og ville vite hvordan forsøket gikk, når det gang på gang gikk dårlig. Men jeg er veldig for en større åpenhet og mer forståelse.
      Heier på dere, og jeg har en god følelse for mandag 🙂

    5. 10 år mellom meg og kjæresten også selv om jeg er noe eldre enn deg (yngre enn mannen din 😉 Synes dere er et flott par jeg, og ikke i tvil om at dere er sammen av alle de rette årsakene. 🙂 Lykke til i tiden som kommer.

    6. Jeg så dere i går, og jeg må si dere gjorde et særdeles godt inntrykk. Det slo meg at du (og Ulrik, for den saks skyld) virket veldig trygge foran TV-kameraene – nesten som dere ikke har gjort annet. Så det har jeg bare positive ting å si om!
      Stå på, lykke til i tiden som kommer <3

    7. Hei vil vare si at jeg synes det er fantastisk hvor mye du deler angående det med og bli gravid. Det er så mange som sliter der ute og trur det kan være greit og se at man ikke er alene om det.
      Stå på videre. Heier på dere og håper at du snart blir gravid.

    8. Legger vanligvis ikke igjen kommentarer på blogger, men i dag følte jeg at jeg bare måtte. Jeg leser forskjellige blogger nå og da, men jeg må si at du er en av min favoritt blogger! Jeg krysser virkelig fingrene for at du får tilbake en positiv test<3 Du er så utrolig vakker, og jeg unner deg virkelig alt godt!
      Klem Jenny

    9. Hei – jeg så innslaget om dere på tv og tenkte med en gang jeg så deg: hun er allerede gravid! Det var noe med gløden i kinnene dine.
      Så dette går veien 👍

    10. Har en god følelse på at du er gravid nå, spesielt når dere fikk to blastocyst også så er nok dere en perfekt match 🙂 Du får nok svaret kanskje to dager før testdato minst, så da kan dere jo få ha den hemmeligheten litt for dere selv ihvertfall et par dager. Jeg begynte å blø på rugedag 10 på alle mine tre forsøk, så det kan også skje. Men tipper du har gode nyheter her neste uke. Lykke til 🙂

    11. Dere gjorde en god figur på TV 😊 Jeg synes det er beundringsverdig at dere er åpen om et tema som dessverre fortsatt er tabubelagt. Bort med tabu og dere bidrar med det 😊 Sikkert mange som blir lettet av å se at dere står fram. Da føler man seg ikke like alene.

    12. Hei! 🙂 jeg ville bare tipse deg om en liten ting siden du skal ta graviditetsprøven på mandag! Ville anbefalt deg og ta en blodprøve for sikkerhetskyld! Med mine 2 svangerskap har jeg tatt 8 tester tilsammen og ingen av de var positiv, så jeg måtte ta blodprøver får å dobbelt sjekke 🙂 det er ikke 100% sikkert at testene slår ut riktig 🙂
      Masse lykke til med testingen! Jeg heier på dere <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg