FÅ 15% RABATT PÅ ALT FRA DANIEL WELLINGTON

Annonse

Hei igjen! Er dere klare for enda et godt tilbud nå før jul? Jeg vet ikke med dere, men jeg elsker å spare penger og spesielt på tidløse og varige ting som klokkene fra Daniel Wellington. Derfor digger jeg når jeg får muligheten til å dele ut gode dealer som dette: Med rabattkoden “JULIANNE” får du nå 15% rabatt på alt fra www.danielwellington.com, og det stopper ikke her..

Daniel Wellington har allerede et godt juletilbud gående. Dersom du er skikkelig lur nå så benytter du deg av begge rabattene i et og samme kjøp HER.  “Dobbel rabatt” er ikke feil nå i desember. Eller hva? Hehe!

Ps. I tillegg til god pris tar de seg også av julegaveinnpakningen + gratis frakt og eventuelt retur på alle bestillinger om gaven ikke skulle falle i smak. DET er hva jeg kaller en god og ikke minst trygg handel. Faktisk så god at du kan unne deg en liten førjulsgave til deg selv også ♥


Jeg har nylig bestilt meg “Classic Durham” i rose gold (36mm). Flere av dere har sikkert sett meg bruke den på Snapchat. Jeg er blitt så glad i denne brune reimen. Den passer perfekt til de fargetonene jeg liker i klær for tiden og er utrolig fresh sammen med jeans. Klokken var med meg på trondheimsturen i forrige uke. Den satt virkelig prikken over i-en på reise outfitet mitt. Er dere ikke enige?

I tillegg så er fortsatt “Classic Black Sheffield” en favoritt hos meg. Det må jeg bare innrømme. Jeg har derfor både en modell i gull som jeg har vist dere før og denne i sølv, and I love them both. Den sorte skiven er rett og slett råkul til skinnklær og egentlig alt som er sort. Uttrykket blir røft, men samtidig classy og det er det jeg liker.

Ellers vil jeg få ønske dere lykke til videre med julegavehandlingen. Husk at ukene går fort frem til julaften, dere.. Derfor anbefaler jeg alle å gjøre unna noen av årets julegaver på www.danielwellington.com nå 🙂

17 kommentarer
    1. Hva kommer i tillegg til prisen? Ser frakt er gratis, men det kommer vel på toll + gebyr? Rekker de sende før jul?

    2. Samme her…. fikk toll på 508kr. Trodde jeg gjorde et kupp her, men hadde vært bedre å kjøpt i butikk….. ja, dette skulle jeg skjekket selv, men kunne også stått i innlegget. Moralen får vel bli at man ikke sparer på å kjøpe…

    3. Jannikke: Hei, Jannikke! Hvis du handler på Daniel Wellington så trekker de fra mva. på prisen som er oppgitt i butikken. Dvs. at hvis du kjøper en klokke som er priset til 1299,- på nettsiden deres, så betaler du kun 1039,- + frakt når du sjekker ut. Når klokken kommer til Norge betaler du vanlig mva. pluss et lite fortollingsgebyr. Alltså, når du kjøper på Daniel Wellington så trekker de av merverdiavgiften på prisen som vises i butikken, og så betaler du normal mva når klokken kommer til Norge 🙂

    4. Anita: Hei, Anita! Hvis du handler på Daniel Wellington så trekker de fra mva. på prisen som er oppgitt i butikken. Dvs. at hvis du kjøper en klokke som er priset til 1299,- på nettsiden deres, så betaler du kun 1039,- + frakt når du sjekker ut. Når klokken kommer til Norge betaler du vanlig mva. pluss et lite fortollingsgebyr. Alltså, når du kjøper på Daniel Wellington så trekker de av merverdiavgiften på prisen som vises i butikken, og så betaler du normal mva når klokken kommer til Norge.

      Og ja, de sender før jul 🙂

    5. Linda: Hei, Linda! Hvis du handler på Daniel Wellington så trekker de fra mva. på prisen som er oppgitt i butikken! Dvs. at hvis du kjøper en klokke som er priset til 1299,- på nettsiden deres, så betaler du kun 1039,- + frakt når du sjekker ut. Når klokken kommer til Norge betaler du vanlig mva. pluss et lite fortollingsgebyr. Alltså, når du kjøper på Daniel Wellington så trekker de av merverdiavgiften på prisen som vises i butikken, og så betaler du normal mva når klokken kommer til Norge 🙂

    6. Rose mari: Hei! Hvis du handler på Daniel Wellington så trekker de fra mva. på prisen som er oppgitt i butikken. Dvs. at hvis du kjøper en klokke som er priset til 1299,- på nettsiden deres, så betaler du kun 1039,- + frakt når du sjekker ut. Når klokken kommer til Norge betaler du vanlig mva. pluss et lite fortollingsgebyr. Alltså, når du kjøper på Daniel Wellington så trekker de av merverdiavgiften på prisen som vises i butikken, og så betaler du normal mva når klokken kommer til Norge 🙂

    7. Monica: Hei, Monica! Hvis du handler på Daniel Wellington så trekker de fra mva. på prisen som er oppgitt i butikken. Dvs. at hvis du kjøper en klokke som er priset til 1299,- på nettsiden deres, så betaler du kun 1039,- + frakt når du sjekker ut. Når klokken kommer til Norge betaler du vanlig mva. pluss et lite fortollingsgebyr. Alltså, når du kjøper på Daniel Wellington så trekker de av merverdiavgiften på prisen som vises i butikken, og så betaler du normal mva når klokken kommer til Norge 🙂

    8. Vet du hvor mye tollgebyret er på? Hvis det er mer enn 156 kr vil man ikke spare noe på å handle fra nettsiden med rabatten din. Jeg mener dette bør komme klart frem i innlegget.

    9. Hei, føles det ikke litt rart å reklamere for klokker laget av barnehender når du selv forsøker å få barn?

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg