DAY OFF

Hei, dere! Beklager sen lyd. Jeg har tatt meg helt fri i dag egentlig, pakket ut av kofferter fra Geilo, ryddet i garderoben, vasket tøy og bare hygget meg med mamma, storesøster og tanteungen min her hjemme. Det er så mange rare tanker i hodet mitt nå at jeg trengte å logge av litt. Håper dere forstår det. I tillegg renner mailboksen min snart over. Det er nemlig mye som skal på plass før jul, men jeg må først og fremst fokusere på meg selv og prioritere det som er viktigst for Ulrik og meg akkurat nå.

I morgen skal jeg som sagt på ultralyd. Det er derfor jeg har besøk av mamma, siden Ulrik er tilbake på jobb og jeg ønsker å ha med meg noen til gynekologen. Jeg vet jo aldri hvilken beskjed jeg får der, derfor føles det trygt å ha med mamma. Vi krysser fingrene for at ultralyden viser fine eggposer, slik at uttaket blir allerede på fredag. Dersom eggposene trenger litt mer “næring” før de er store nok, kan det bli utsatt til mandag/tirsdag til uken. Det gjør jo forsåvidt ikke noe om uttaket ikke blir denne uken. Jeg føler meg bare så klar psykisk. Derfor håper jeg selvsagt at vi får tommel opp i morgen og kan bestille fly til Trondheim torsdag kveld.

Jeg var forresten på en liten shoppingrunde i går. Planen var å kjøpe julegaver, men det er jo nettopp da man finner de fineste tingene til seg selv. Flere som opplever det eller? Jeg opplever det i hvert fall alltid når jeg er ute og ser på gaver til andre. Hehe! Det som fikk bli med meg hjem var blant annet denne fine jakken og en grå parkas fra Kouture. I tillegg ble det litt nytt i undertøyskuffen. Jeg trengte forsåvidt alt sammen da, bortsett fra denne jakken egentlig. Men jeg klarte bare ikke å legge den fra meg og angrer ikke på det nå. Jeg ser for meg at jeg kommer til å bruke jakken mye fremover på julebord eller i andre settinger hvor jeg får lyst til å pynte meg litt ekstra, som i dag. Den fresher jo virklig opp et helt antrekk, så jeg er veldig fornøyd med spontankjøpet 🙂

Nei, nå skal jeg se videre på “Helene sjekker inn” sammen med mamma. Skikkelig givende program. Jeg oppdaterer dere så fort jeg får mulighet etter ultralyden i morgen. Tvi tvi!


Duva jacket: Kouture/ Bluse: B-Young/ Bukse: Zara

12 kommentarer
    1. Hei! Har noen noen gang sagt til deg at du ligner itrolig mye på idadir? Som i idadir.blogg.no? Dere kunne vært søstre! 🙂

    2. Da jeg har lest bloggen din tidligere, må jeg innrømme at du har stått frem for meg som en rimelig uspiselig person til tider. Likevel er det egentlig ganske fint å lese om ditt ønske om barn på bloggen, og det kommer så tydelig fram at dette er noe du lengter etter. Jeg kommer til å krysse fingrene for at alt går bra for deg og at du endelig får drømmen din oppfylt! Det fortjener du.

    3. Heidi :
      Hun ligner da slettes ikke på jenta i den bloggen du nevner ! Hun ser trashy ut, og det er ingen likhet i det hele tatt. Skjønner ikke hvordan du kom frem til deg konklusjonen. To ulike personer skal man lete lenge etter. Juliane har stil og er naturlig vakker.

    4. ser at du har på deg jakke med ekte pels. jeg er veldig nysgjerrig på tankegangen til personer som synes dette er greit. om du hadde kunnet komme med en kommentar til ditt syn på det å bruke ekte pels så hadde vært veldig fint. lykke til på ultralyd i dag btw, krysser fingrene!

    5. Den jakken hadde sikkert sett rar ut på meg, men du kledde den godt! Du kler veldig godt plagg som skiller seg litt utfra “basic”. Kanskje jeg burde prøve å komme litt ut av litt konservativ. Klesstil 😉 Håper det gikk bra på ultralyden i dag!

    6. Hei Julianne. Den jakken var bare så fin!! Og den kledde deg veldig godt! 😉 Håper det har gått fint på ultralyd i dag. Klem Siri

    7. Du ser helt smashing ut her, denne fargen på jakka kledde du virkelig <3 hvilken leppestift bruker du her? så fint 🙂

    8. mente selvfølgelig at du hadde på deg jakke med pels på snap 😉 glemte visst å få det med i den tidligere kommentaren.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg