EN FIN TRADISJON

Hvis jeg skal velge en ting jeg vil bringe videre fra min barndom i vår familie den gang Ulrik og jeg blir tre, så er det fredagskveldene som vi samlet oss rundt bordet i stuen. Det var virkelig ukens høydepunkt. Ikke bare for meg som var barn, men også for de voksne. Jeg husker at jeg koste meg ekstra mye fordi jeg så at mamma og pappa koste seg også. De la bort studier, senket skuldrene og var helt tilstedet rundt bordet. Vi var fire i vår familie. En typisk kjernefamilie som bestod av mamma, pappa, storesøster og lillesøster (meg). Jeg får faktisk frysninger på kroppen når jeg tenker tilbake til disse kveldene. De var bare sååå koselige. En utrolig enkel, men fin tradisjon ♥

Nei, nå skal jeg trekke meg tilbake, legge bort macen, skru telefonen på lydløs og være helt tilstedet for Ulrik og Stella. Min lille familie. Fortsatt god fredagskveld til deg som leser. Vi snakkes i morgen!


12 kommentarer
    1. Så koselig:) Jeg prøver å spørre mitt spm igjen: hadde du positiv eggløsningstest til tross for de problemene dere nå har? Håper så inderlig at dere lykkes på første forsøk:) Er så redd jeg ikke kan få barn, men har iallefall fått en positiv eggløsningstest her om dagen:)

    2. Såå koselig dere har det! Håper du koser deg masse sammen med Ulrik og Stella. Leier dere leiligheten eller har dere kjøpt den gjennom Dr. Holms som en fritidsbolig? 🙂

    3. Tina: Hei, Tina! Beklager for at jeg ikke svarte deg første gang du stilte dette spørsmålet. Det har bare hopet seg litt opp i kommentarfeltet..

      Ja, jeg har fått positiv eggløsningstest flere måneder før jeg oppsøkte hjelp.

      Tusen takk for at du håper med oss! Masse lykke til selv <3

    4. Alina: I dag er jeg så heldig at jeg har 5 søsken. Men da jeg var liten hadde jeg bare en søster. I dag har jeg både hele, halve- og stesøsken. Jeg er kjempeglad i alle sammeni 🙂

    5. Hei!
      Når er de “tideligeste” du kan bli gravid og dere satster på å bli gravid i denne prosessen?
      Masse lykke til og stor klem til dere ! <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg