FORTJENER JEG EN NOMINASJON?

Det her er egentlig litt flaut, men jeg gjør det likevel. Jeg kan nemlig ikke huske sist jeg droppet å gjøre noe bare fordi jeg synes det var litt flaut. Den tiden er over. Heldigvis. Hehe! Jo.. Det jeg lurer på er om dere ikke kan være så snille å nominere meg til VIXEN Blog Awards? Da hadde jeg blitt UTROLIG glad. Jeg har aldri blitt nominert før, så det er egentlig bare målet mitt. Å vinne en pris føles så fjernt, så en nominasjon holder lenge ♥

Jeg vet ikke hvilken kategori dere synes jeg fortjener eller om dere synes at jeg fortjener noe i det hele tatt. Ettersom at jeg ikke er en moteblogg, beautyblogg, interiørblogg, trenings og helseblogg eller matblogg, så er det dette som står igjen av kategorier på listen over de ulike prisene man kan bli nominert i, minus “Årets Bloggbusiness”, for det er jeg heller ikke..

KATEGORIENE SOM STÅR IGJEN:

Årets Livsstilsblogg

Årets Livsstilsblogg er hverdagsbloggeren som lar leseren komme tett på livet – på både godt og vondt. Bloggen har en personlig og uformell tone, og deler på en inspirerende og engasjerende måte både små og store øyeblikk. At bloggeren snakker både til og med leseren veier tungt her.

Årets Gullpenn

Årets Gullpenn går til bloggeren som utmerker seg med sin unike, kreative, inspirerende, underholdende og engasjerende bruk av språk. Her vektlegges tekst og bruk av språket, og det er skrivekunsten som veier aller tyngst. Denne kategorien er ny.

Årets Sterke mening (NY!)

Årets sterke mening går til bloggeren som har utpekt seg med én eller flere ytringer som bidratt til å skape økt bevissthet, engasjerte mange til å mene noe og/eller som har ført til en konkret endring politisk eller samfunnsmessig

Årets Stjerneskudd

Årets Stjerneskudd er det nye stjerneskuddet på blogghimmelen, og går til bloggeren som med sitt nyskapende innhold, originalitet og kvalitet har kommet inn som et friskt pust i bloggverden. Bloggen bør enten være startet eller først ha blitt oppdaget for alvor under det seneste året.

Årets Blogger

Årets Blogger har i løpet av det siste året utmerket seg med sitt unike innhold, sterke personlighet og det lille ekstra som inspirerer og engasjerer leserne – hver dag.

Folkets favoritt

Folkets favoritt er bloggeren som er elsket av leserne. Her er det lesernes stemmer som gjelder, og det er leserne som avgjør hvem som går av med seieren som Folkets favoritt.

Fortjener jeg en nominasjon i en av kategoriene over? Dette er det dere som bestemmer 🙂

En nominasjon vil ikke gjøre meg til en bedre blogger, men det hadde vært en fantastisk annerkjennelse å få. Du kan nominere de bloggerne du ønsker her! Jeg har allerede nominert de bloggerne jeg mener fortjener en nominasjon. Vil dere vite hvem jeg nominerte forresten? Jeg vurderer å lage et eget innlegg om det..

Nå blir det en aldri så liten treningsøkt før turen går til GEILO! Vi skrives fra bilen.

53 kommentarer

Siste innlegg