TAKE IT OR LEAVE IT

Herreguuuuud, for en dag vi hadde i går! Jeg har ikke hatt det så gøy siden mitt eget utdrikningslag faktisk. Det er noe med den stemningen i slike settinger som bare er helt spesielt. Det ble ikke akkurat dårligere stemning av at solen skinte heller. I tillegg gikk nesten alt som planlagt. Det er ikke verst med 22 gira jenter på tur og en full timeplan. Hehe! Jeg så at det var mange som fulgte med på Snapchat i går. Dere som fulgte meg gjennom dagen skjønner kanskje at jeg har vært litt redusert i dag? Og ikke minst at det lå mye planlegging bak hele opplegget. Det er en av grunnene til mindre blogging den siste uken.. Ingen unnskyldning, bare en forklaring. Take it or leave it. Jeg orker ikke høre mer om hvor dårlig blogger jeg er. Det er ikke særlig motiverende. Give me a break, please. Jeg har bare hatt en mindre bra periode. Det er jeg enig i, og det har jeg planer om å gjøre noe med 🙂

Det kommer mer om utdrikningslaget. Jeg har lyst til å fortelle dere om alt vi gjorde og gi dere noen flere tips i forhold til det å arrangere utdrikningslag. Vi hadde med oss flinkeste Marian Jade som fotograf, så jeg gleder meg veldig til å se bildene selv også. Tipper hun fikk tatt endel blinkskudd av bruden og alle jentene.

Men nå som dette utdrikningslaget er over er fokuset fullt og helt på prøvingen igjen. Allerede i morgen tidlig reiser Ulrik og jeg til Trondheim for vår første time på fertilitetsklinikken. Der får vi blant annet flere svar på blodprøvene jeg tok for et par uker siden. Spennende.. Flyet går i 8-tiden en gang, så nå er det leggetid her i huset.

Vi skrives fra Trondheim!


 

19 kommentarer
    1. Hva var grunnen til at dere valgte Trondheim istedenfor Haugesund ( klinikk Hausken)??? Siden Hausken har avd. både i Haugesund og i Bergen, hadde det vært nærmere for dere også. Og så er de utrolig dyktige der og da:)

    2. Har fulgt med på Snapchat 🙂 Så utrolig gøy og vellykket ut! Ble imponert over hvor bra du har planlagt! 😀 vel fortjent med en liten pause fra bloggen når din beste venninne skal drikkes ut 🙂 <3

    3. Kjære du, ikkje stress med bloggen – ta deg tid til å puste, stresse ned og kose deg. Om folk klagar på for lite blogging så tenke eg at dei muligens har eit fritidsproblem og bør finne seg ein hobby og fylle dagane med 🙂 heilt OK å være litt vekke når en helde på å planlegge og gjennomføre noko så stort som et utdrikningslag. Tippa det var heilt perfekt <3 og for ei ære og få lov å være forlover da 😉 Vi hadde babyshower for bestevenninna mi i helga - og eg syns det og krevde litt planlegging og dill, så kveldene har den siste veka gått med til å dille og planlegge - men for nokon koselige kvelder det faktisk har vært, og kor himla bra det føltes etterpå 🙂 Å lage slike overraskelser for nære venna er mykje jobb, men det er så verdt det og så kjekt og få lov å vise nokon kor mykje ein sette pris på vedkommande <3 Masse lykke til i Trondheim i morgon. Håper alle prøvene er fine og at dere får fine og gode råd og den hjelpen som er nødvendig - kanskje er det og berre få bekrefta at alt er ok og starte prosessen med hjelp nok til at kroppen får slappet av og at det plutselig klaffer. Lykke til og god tur, ha en fin dag 🙂

    4. Det er forståelig, men du tjener nok mer på å være litt mer ydmyk enn “take it or leave it” når det er leserne dine du lever av. De fleste av oss kan ikke bare velge når vi vil jobbe.

    5. Masse lykke til i morgen! Har ikke fått med meg hvilken klinikk dere har valgt, men har hvertfall hørt mye bra om Medicus 😊

    6. Lykke til i dag – Jeg heier på dere og det lille frøet dere skal så 😀
      Arrogant, tja? Hvorfor ikke – synes det er et herlig friskt pust å trykke meg inn på bloggen din, i en bloggjungel som ellers spirer og gror av dramatikk, manipulering og baksnakking. Vi “andre” kan gjerne ikke velge når vi skal jobbe, men vi trenger vel heller stort sett ikke å jobbe hver dag, 365 dager i året og til alle døgnets tider heller?
      Så morsomt at kvelden ble som planlagt – Gleder meg til mitt uttrikkningslag (når mannen en gang i fremtiden får fridd!)

    7. Stine: nei vi andre trenger ikke jobbe hver dag og til alle døgnets tider. Men det gjør jo ikke Julianne heller?? Ett innlegg om dagen og ellers går tiden til frisør, neglepleie, fine lunsjer, sex og gravditetstester..hardt liv ass.

    8. Ja ja mye rart man kan leve av i dag. Snakke meg om å ikke ha noe perspektiv på hverken seg selv eller andre.

    9. wow – gratulerer med å fremstille deg selv enda latere enn du garantert er ved å legge frem hvorfor bloggingen har vært dårligere i det siste. Du kan bedre – det har vi sett før!
      Håper det tar seg raskt opp igjen slik at du ikke mister flere lesere enn nødvendig – for du har mye bra å by på når du først gir en innsats! 🙂
      Håper turen til Trondheim ble som dere håpet! Alle gode ønsker for drømmen deres!

    10. Folk har så mye meninger om alt mulig. Dere står alle fritt til å begynne å blogge om dere vil det, at Julianne kan ha dette som jobb er vel bare fint for henne?
      Julianne, jeg syns du er en av de få bloggerne som svarer på kommentarer, tar til deg tilbakemeldinger fra leserne og faktisk viser at du setter pris på leserne dine. Det står det respekt av 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg