SI HEI TIL MITT NYE OG HVITE SMIL!

Annonse

Som mange har lagt merke til er jeg ekstremt glad i å smile med tenner på bilder. Store og ekte smil er noe av det fineste jeg vet. Men når det er sagt så har jeg lenge hatt komplekser for tennene mine, noe som har vært veldig stressende siden jeg blogger og deler bilder av meg selv hver eneste dag. Det begynte med at jeg fikk kommentarer på at tennene mine var gule under mange av innleggene mine. Ettersom kommentarene bare ble verre og flere så ble jeg selvfølgelig mer opphengt i tennene mine. Det er jo slik vi mennesker fungerer. Ja, det gikk så langt at jeg følte meg direkte stygg og mistet gleden jeg hadde med å ta bilder av meg selv. Jeg bestemte meg for å gjøre noe med kompleksen og oppsøkte da en skjønnhetssalong. Problemet er at jeg har en ganske nedslitt emalje, så behandlingen jeg skulle ta klarte jeg rett og slett ikke å gjennomføre. De 30 minuttene jeg skulle ligge under lampen med blekningsmiddelet på tennene ble til 2. Det var grusomt vondt og helt klart skadelig for tennene mine. I tillegg var det utrolig skuffende at drømmen min om hvite tenner ikke lot seg realisere. Den virket faktisk helt uoppnåelig på det tidspunktet..

Men for noen uker siden fikk jeg høre om Premium White sitt profesjonelle tannblekingssett for hjemmebruk. Jeg leste at det skulle være en skånsom og effektiv behandling som hadde hjulpet mange med å få det hvite drømmesmilet som jeg også ønsket meg. Jeg skal innrømme at jeg var ganske nervøs for at denne behandlingen skulle gjøre vondt og veldig skeptisk til virkningen. Men det gjorde ikke vondt i det hele tatt! Nå har jeg brukt Premium White i 4 dager og jeg er skikkelig fornøyd. Resultatet er faktisk det samme som det man oppnår hos tannlegen, men til mye lavere pris ♡

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Alt du trenger til tannblekingsprosessen følger med i denne fine oppbevaringsmappen. Du får du med LED lys for bleking, som gir et overveldende hvitt resultat. Det er veldig enkelt, men det står grundig instrukser og steg for steg på innsiden, slik at man umulig kan misforstå noe. Det følger også med en hvithetsskala i mappen. Denne skalaen kan du bruke til å sammenligne tennene dine i speilet og følge blekingsprosessen fra dag til dag. Jeg gikk fra en 7-er til 4-er på disse 4 dagene. Moro!

Premium White skal benyttes en gang om dagen fire dager på rad, med en virketid på 25-30 minutter. Jeg så resultater allerede fra første behandling. Men det beste resultatet kom i dag, altså etter å ha brukt tannblekingssettet i fire dager. Jeg har som sagt ikke opplevd noe ubehag ved denne behandlingen, ikke en gang ising i tennene, så nå er det en stykk lettet og happy jente som sitter her og smiler til dere. Hehe!

Er du også lei av gule tenner, misfarging fra kaffe, te, vin eller lignende? Da bør du benytte deg av tilbudet jeg har til deg. Nå har du nemlig sjansen til å få det hvite drømmesmilet som du alltid har ønsket deg til en billig penge:

♡ Bestill Premium White HER til kampanjeprisen 449,- (før: 1190,-)

14 kommentarer
    1. Kjære Julianne, du er både vakker og delikat og har et bedårende smil.
      Så vil jeg også si, jeg kjenner deg ikke, men jeg tenker at du er like skjønn
      på innsiden, og det er viktigst, tross alt.
      Ønsker deg og Ulrik det aller, aller beste 😉
      God klem fra Elisabeth

    2. Eg synest tennene dine alltid har vore flotte og vil oppmoda deg om å vise dei i kvart einaste smil du kan.
      Vonar du snart igjen kan vere ein frontfigur for oss med gyldne tenner!

    3. Elsker håret ditt! Du ble så fin med ny frisyre!
      Kunne du laget et innlegg om diamantøredobbene dine?
      Har kjempelyst til å kjøpe meg sånne!

    4. Det er tydeligvis flere bloggere som anbefaler denne for tiden 😉 Det er langt fra alle som har råd til å bleke tennene hos tannlegen, så jeg bestilte et sett. Nå er jeg spent på resultatet. Jeg synes du alltid har hatt hvite og pene tenner by the way 😉 Ha en fin uke, Julianne

    5. Jeg stemmer for at du tar bilder mer rett frem slik du har gjort her isteden for med hodet på skakke, du er jo en veldig pen jente eller dame skal jeg vel si kanskje 🙂 Takk for ett bra tips 😀 Ønsker deg en fin mandag og uke 🙂

    6. Har alltid synes at du har hvite, fine tenner jeg..
      Når det er sagt, så har jeg brukt dette blekesettet selv, og er superfornøyd! 🙂 Det fungerer faktisk, så kan varmt støtte anbefalingen din 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg