OVER MIDDELS FORNØYD

God formiddag fra en jente som er over middels fornøyd med den nye looken sin. Jeg har fått så mye skryt at jeg nesten svever. Tusen takk, snille dere. Komplimenter om utseendet betyr mer enn jeg trodde, spesielt etter store forandringer. Vet dere forresten hvem jeg hentet inspirasjon til hårfrisyren fra? Det er nesten litt flaut å si det, men jeg gjør det likevel. Hehe! Jo, nå skal dere høre. Jeg er som mange vet blodfan av The Kardashians familien, hele gjengen. Store og små. Derfor ble selveste Kylie Jenner min store inspirasjon denne gang. Jeg viste nemlig Maria (frisøren min) dette bildet fra Met-gallaen og sa “slik vil jeg se ut”. Jeg har jo blondt hår og noe annerledes lugg, men ellers er jo lengden og fasongen ganske lik.

Nei, nå skal jeg komme meg på trening. Hele forrige uke var treningsfri av ingen annen grunn enn manglende motivasjon. Skjerpings, skjerpings. Jeg fikk trent i går da, men det holder ikke. Denne uken skal jeg være flink og ta igjen for all latskap. Stikk innom senere da, dere.. Det kommer nemlig et innlegg til i dag også. To i går og to i dag. Det er en god start på uken det. Eller hva? Jeg ser at det er mange som etterlyser flere innlegg fra meg om dagen og prøver derfor å blogge litt oftere. Men jeg lover ingeting. Jeg er nemlig livredd for å love noe jeg ikke kan holde og sier aldri noe bare fordi det høres bra ut.

Jepp. Bildet under er fra i går da jeg stod og digget meg selv i speilet. Hehe!

“A woman who cuts her hair is about to change her life” – Coco Chanel

23 kommentarer

Siste innlegg