BLACK IS THE NEW BLACK!

Annonse

Hei, igjen! Vet dere hva? Nå har Daniel Wellington kommet med en lekker nyhet! Classic Black, heter modellen og den er sykt fin! Jeg bare digger at skiven er helt svart og har faktisk aldri sett noe lignende. Classic Black er som dere ser en unik og stilig klokke som jeg er sikker på at både jeg og du kommer til å bruke i mange år! Black is the new black, dere. Dessuten er kombinasjonen svart og gull utrolig fin. Den har faktisk alltid vært en favoritt hos meg ♥


Med rabattkoden “PILOTFRUE” får du nå 15% rabatt på alt fra www.danielwellington.com –> Ta med deg rabattkoden og sjekk ut alle modellene til Daniel Wellington HER

Det jeg liker best med Daniel Wellington er først og fremst det klassiske designet og den eksklusive følelsen jeg får av klokkene deres til fornuftige priser. I tillegg er det jo en STOR fordel at de har free worldwide shipping! Jeg anbefaler å sjekke ut @danielwellington på Instagram for flere freshe inspirasjonsbilder!

Her får dere en liten snik på antrekket jeg planlegger å bruke nå til helgen:

Og her ser dere klokken sammen med mine andre skatter i gull. Det er alltid stas å få nye accessories i samlingen hjemme!

Og husk.. Det er kun to måneder igjen til jul, folkens. Jeg tipper at det er mange jenter og gutter som kunne tenke seg en klokke fra Daniel Wellington under treet i år. Den perfekte gave til både han og henne ♥

Happy shopping!

10 kommentarer
    1. Hei!
      Hvor er skoene du hadde på deg på snap i dag ifra?
      De brune ankelstøvlettene. Lett etter disse skoene i den utførelsen lenge.
      De var vanvittig fine.

    2. Kjære deg, har sååå på følelsen av at du nå er gravid:-) Du stråler liksom litt på en annen måte, var bare en følelse jeg fikk når jeg så bildet av deg. Lykke til med alt, du er utrolig vakker dame:-)

    3. Så utrolig fin klokke! 😀 Bare sånn konstruktiv tilbakemelding, hadde vært hyggelig om du svarte litt oftere, skjønner at du ikke kan svare på alt og alle.. du har tross alt et liv, men jeg ser at det er svært lite du svarer på.. og jeg har kommentert på mange innlegg uten noe respons. Når det er slik en veis kommunikasjon blir jeg fort lei og slutter å kommentere, regner ikke med du ønsker det! 🙂

    4. Vet du hvilket år/ tiår Chanel-vesken din er fra? Jeg er så usikker på om jeg vil kjøpe en nyere fra 2000-tallet eller gå tilbake til 80-tallet. Den er i alle fall superfin! 🙂

    5. Superfin klokke!
      Hvor lenge varer rabattkoden?
      og vet du hvor høyt det transport-gebyret for å få klokken til Norge er på?
      (toll.no: Når du handler varer på internett, må du vanligvis betale en pris for fortollingen. Prisen har ingen sammenheng med om det er toll på varen eller ikke. Dette er ikke et gebyr til Tolletaten, men en betaling transportøren/speditøren (i mange tilfeller Posten) tar. Hva du må betale varierer. Du må kontakte transportøren for å få prisinformasjon.)

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg