PSST… ET TILBUD DU IKKE KAN GÅ GLIPP AV!

Annonse

Hei og god søndag! Håper helgen har vært fin? Jeg skal uansett forsøke å gjøre den enda finere for dere ved å dele det hotteste og mest intime tipset jeg noen gang har delt her på bloggen. Dette er på en måte et tips fra meg som venninne til deg som leser. Håper dere setter pris på at jeg behandler dere som venninner av meg og gir dere tilbud som dette!

Jeg skriver som dere vet mye om prøveperioden for tiden og den handler naturligvis om det å lage barn. Ulrik og jeg ønsker oss jo ingenting mer enn å bli foreldre. Stort sett er denne drømmen bare spennende, men til tider er den også slitsom og krevende. Derfor er det viktig å ha det litt gøy også, mens vi øver. Hehe!

For et halvt år siden fikk jeg en gave av Ulrik. Det var en personlig og intim gave fra han til meg. En Womanizer. Det er denne Womanizeren jeg ønsker å tipse dere jenter og damer som leser dette innlegget om. Eller gentlemenn som Ulrik da, som alltid setter kvinnen i første rekke. Dette er den perfekte gave fra han til henne. Womanizeren har faktisk blitt en norges- favoritt, noe jeg ikke har problemer med å forstå. Nå fåes den i forskjellige stilfulle og elegante farger. Min er i lekkert design med swarovski og røde roser. Modellen heter “Rose” ♥

Womanizer passer perfekt for:

De som ønsker kraftigere og enda bedre orgasmer,

De som ønsker å kunne oppnå multi- og serieorgasmer,

De som sliter med å nå helt til topps,

Single,

Og par, som blant annet Ulrik og meg.

Du kan lese mer om Womanizeren her!

For de av dere som synes det er kleint å handle på Kondomeriet, så vil jeg bare si at dette er den mest diskret handelen jeg noen gang har gjenomført. Hos Kondomeriet handler du dessuten alltid sikkert, trygt og anonymt. Esken jeg hentet på posten til dette innlegget var ikke merket med rosa logoer og symboler, som jeg trodde. Det er sikkert greit å vite for deg som liker å være mer privat enn meg og er redd for å møte naboen på postkontoret eller i matbutikken på post i butikk. Hehe! 

Du mottar ingen reklame i ettertid, dersom du ikke selv melder deg på nyhetsbrev. Alle personopplysningene som lagres i deres database blir holdt fortrolig, altså ikke solgt videre til en tredjepart. I tillegg har de ansatte i Kondomeriet AS taushetsplikt, også etter arbeidforholdets slutt. 

Jeg vil også legge til at det var jeg som tok kontakt med Kondomeriet, ikke motsatt. Jeg hadde nemlig tenkt til å skrive om dette produktet uavhengig om de ble med på laget eller ikke. Jeg synes jo dette bare er spennende, ikke kleint.  Men over til poenget.. JEG HAR EN RABATTKODE TIL DERE —>Med rabattkoden “PILOTWOMAN” får dere lesere 25 % rabatt på Womanizer Pro W500. Dette tilbudet hadde jeg slått til på, om jeg var dere. Ulrik kjøpte nemlig min til fullpris for et halvt års tid siden. Men det var den også verdt, bare så det er sagt. Hehe!

Tilbudet gjelder fra og med i dag til og med tirsdag 13. september, så lenge beholdningen rekker. Ikke tenk, bare kjøp og test selv. Du kommer ikke til å angre 🙂

85 kommentarer
    1. Nå trodde jeg grensen for deling av det private hadde nådd grensen. Men nei. Here we go agian.
      Håper av hele mitt hjerte at dere blir gravide. Men ikke stress med det. Folk fikk barn før også, dengang da alt vi spiste var farlig.

    2. Du skriver først at det er Ulrik som ga gaven til deg, og så etterpå en handelen du selv har gjort. Hmmm….

    3. Seriøs (Håper dere setter pris på at jeg behandler dere som venninner av meg og gir dere tilbud som dette.) Du tjener jo penger på dette, er jo jobben din. Har jo ingenting med å behandle leserne dine som venninner. Syns egentlig ordlyden var litt nedverdige.

    4. Anonym: Jeg hentet en ny Womanizer til dette innlegget på posten ja, som en vanlig kunde. Samme produkt som jeg fikk av Ulrik for et halvt år siden 🙂

      Når man samarbeider med annonsører så ønsker som regel annonsøren å sende et nytt produkt uavhengig om man har det fra før eller ikke.

    5. Hvor skal den hvite “tutten” hen?? Hvordan brukes den liksom? Hadde vært fint med en forklaring for den virket interessang:)

    6. Hei! Jeg mener absolutt ikke dette som kritikk hehe, men bare lurer på hva foreldrene deres blant annet syntes om all denne personlige delingen rundt blant annet sexlivet deres?
      Jeg syntes du er en veldig god blogger, og beunder åpenheten din 🙂 Klem!

    7. Creds til deg som er åpen om dette med sex og samliv. Det er jo en naturlig ting, så hurra for at du tør å skrive om det! Og at du blåser i de som mener du deler for mye. klem <3

    8. Tøft gjort å skrive innlegget. Vi trenger noen som skiller seg ut i samfunnet så det ikke blir så A4!

    9. Drit kult at du skriver om sånt! Credz!
      Har hørt om den før, og har egentlig litt lyst til å prøve, men tror ikke kjæresten min er så gira på det, tror han synes sånne leketøy er litt rart i et forhold.

    10. Så du kan vise frem sexleketøyet ditt og glidemiddel, men å gå uten bh og sole toppløs er vulgært? Ta deg sammen.
      Etter å ha vist Norge hva du foretrekker å kose deg med i ehm… underlivet kan du faktisk aldri mer være moraliserende om brytvorter, for å si det sånn.

    11. Har du det alltid såå ryddig i nattbordskuffen he he… Ingen skam i dag å ha masse leketøy for både jenter, gutter, kvinner og menn. Er storfornøyd med mine kjøp via post på Kondomeriet. 👍🏼 Brukes både sammen og alene. HEEELT normalt!!

    12. Kan du ikke svare meg i kommentarfeltet? Når du anbefaler og skriver om noe så må du jo forvente deg spm fra leserne dine. det sto ikke i produktbeskrivelsen hva den hvite var til. Men du har den jo så da spør jeg jo såklart bare deg:)

    13. Håper du fikk bra betalt for denne annonsen. Litt usmakelig å komme med dette på bloggen, men skjønner det om du fikk bra betalt 😂😂

    14. Jeg må si meg enig med Tone. Hva dere må ha som hjelpemidler for at du skal få orgasme er lite interessant..synd ikke mannen din klarer det.

    15. Kult at du reklamer for kondomeriet! Hadde du vært en gutt/mann så hadde du bare fått positiv tilbakemeldinger! Fordi du er jente så reagerer enkelte, og det provoserer meg litt..
      Blir nesten som en mini episode av sex and the city! Min favoritt serie! De fleste jenter har lyst på en venninne som Carrie eller Samantha, og hvor mange ganger har ikke de sett på sex leketøy. De fleste syntes sikkert at det er harmløst og morsomt, og i media i dag er sex mye i fokus. Syntes ikke folk skal være så kritiske!Ta det med litt humor folkens!
      Takk for din åpenhet! 🙂

    16. Anonym: Jeg ser ikke problemet. Det får da være opp til meg hva jeg ønsker å dele eller ikke? Heldigvis kan du og alle som ønsker å være mer privat enn meg handle helt anonymt på Kondomeriet 🙂

    17. Ragnhild: Hei, Ragnhild. Det stemmer at jeg tjener penger på annonser som dette ja. Men som jeg også skrev i innlegget så hadde jeg tenkt til å anbefale dette produktet uavhengig om Kondomeriet ble med på laget eller ikke. Jeg fikk en “venninne følelse” over å dele et tips som dette. Derfor skrev jeg det jeg skrev 🙂

    18. Lise: Hei, Lise. Det har jeg ikke spurt de om og har heller ingen planer om å gjøre det. Jeg vet at foreldrene mine støtter meg i bloggingen generelt og det holder lenge for meg 🙂

      Tusen takk for det! Klem tilbake

    19. Pia: Så bra at du synes det, Pia. Takk 🙂

      Har du lyst, har du lov. Det er ikke noe galt å ha det litt gøy sammen i forholdet. Jeg synes du skal ta deg en prat med kjæresten din. Lykke til!

    20. HS: Hehe! Ja, jeg liker å ha orden i både skuffer og skap her hjemme. Men når jeg skal ta bilder som dette til bloggen, så rydder jeg litt ekstra. For såååå ryddig er det ikke 😉

      Godt å høre at du er fornøyd med kjøpene dine hos Kondomeriet! Enig med deg. Dette er helt normalt 🙂

    21. Ingrid: Jeg ser ikke hvorfor denne annonsen er usmakelig. Jeg hadde som sagt tenkt til å skrive om dette produktet uavhengig av om Kondomeriet ble med på laget eller ikke 🙂

    22. Anonym: Det var dumt at dette tipset ikke falt i smak hos deg. Jeg ser bare ikke poenget med å fortelle det til meg? Klikk deg ut igjen eller bruk tiden på noe annet. Din siste setning lukter umodenhet. Dette har da ingenting med det å gjøre.

    23. Er i et langdistanse forhold, og takket være dette innlegget bestilte min kjære, denne til meg 🙈🙉🙊

    24. Oi så mange stygge kommentarer over her! Ser overhodet ikke hva som er feil ved å anbefale sexleketøy, det er myye mer normalt enn hva folk skal ha det til! Har alltid hatt lyst til å teste denne, men pga prisen har jeg vært i tvil om det er verd pengene, takk for rabattkoden, ha en fin kveld videre 🙂

    25. Synes dette var et flott tips og komme med 🙂
      Lurer på hvor mange som slår til på tilbudet hehe.
      Iallefall klikka hjem hit.
      Ha en flott kveld!!

    26. Dette ble litt for dumt, “behandler dere som venninner av meg….”, gir dere tips….
      Hvorfor gidder du å fremstille deg selv på denne måten? Hvem skal du liksom lure? Leserne? Deg selv?
      1. Leserne vil aldri bli dine venninner. Med venninner har man en toveiskommunikasjon, dere man kan prater/skriver (sms) begge veier. Du svarer knapt på kommentarer (unnta dette innlegget).
      2.Man tjener ikke penger på venninner (altså:man forlanger inne at venner skal betale for å få vite noe om deg), de skal man hygge seg med, støtte og få støtte hos
      3. Du tjener masse penger fra en tredjepart (Kondomeriet) ved at folk handler hos dem, det er mest sannsynlig de som har laget “venninnepjattet” i innlegget.
      Ellers ønsker jeg dere fortsatt lykke til med prøvetiden, håper inderlig dere lykkes snart.

    27. Synes det er veldig gøy at du poster slike innlegg,jeg!
      Stå på Julianne,ikke la de stygge kommentarene gå innpå deg. <3

    28. Ha ha,visste at du ville få noe dritt kommentarer da jeg leste innlegget ditt.Typisk damer å slenge med tastaturet med en gang☺
      Tøft gjort av deg.Liker at bloggen din handler om alt fra mote,hverdagsliv,sex leketøy og barne prøving.Da blir vi litt “kjent” med deg.
      Ha en flott ny uke☺

    29. Hvorfor gidder folk som klager så jævli å lese blogg om man tåler såååå lite?? Om sex er like naturlig som mat, så bør man vel også gå like i detalj med sexen da som man gjør med all mat som også blir postet på blogger! Syns det er BRA jeg Julianne:-)

    30. Synes ikke dette innlegget var noe kleint! Og det er ganske vanlig å ha sexleketøy selv om man har kjæreste som er god i senga 😉 litt ekstra spenning og nytelse i sengen skader ingen 😀 og du som mente Ulrik var gammel og sikker dårlig i sengen – har du aldri hørt om at de “eldre” har mer erfaring?! 😉

    31. Hahaha, folk Er så utrolig negative. Som om ikke dere har sex?!
      Det må jo være flaut å lese hva en selv skriver når man er så negativ!
      Kjempe bra jobbet Julianne! Forresten, hvor langt over menstruasjon er du?

    32. Jeg er veldig for åpenhet rundt sex og sånne ting, men etter dette innlegget bør du hvertfall ti helt stille om at soling toppløs er vulgært og drøyt. For DU er drøy. Og det er egentlig ganske kult, det gjør ingenting å være litt drøy. Men pass på så du ikke motsier deg selv for mange ganger.
      Er forresten glad for at min samboer kan gi meg de orgasmene jeg trenger og at behovet for leketøy ble borte da vi ble sammen 🙂

    33. Haha, er det virkelig mulig å ha så mange lite smarte folk i et kommentarfeltet. Synes det er supert at du gir tips om sånne ting (noe som faktisk burde være helt normalt). Dere som reagerer på et sånt innlegg kan virkelig ikke ha et fantastisk sexliv?! Åpenhet er nøkkelen til det meste 😉
      Ha en fin kveld, Julianne og lykke til i prøvingen. Ser frem til neste oppdatering. 🙂

    34. Kjempe bra innlegg Julianne! Digger at du er litt på kanten og skaper reaksjoner. Dette har blitt mer og mer vanlig, og burde absolutt ikke være et tabu tema. Meg, som leser føler at jeg kjenner deg etter å ha lest bloggen din en god stund, og setter stor pris på at du gir litt tilbake. You go girl!

    35. Gjennomgående på svar til leserene, uavhengig om hva du “skriver” om svarer du uforskammet og svært arogant og frekt. Forstår ikke at det et mulig når du har en slik “jobb”. Det må bygge på grov uforstand.

    36. Herregud så oppgitt jeg blir av kommentarene her, spesielt av de som går på Ulrik. Det er faktisk vanlig å sprite opp sexlivet med leketøy selv om man er to. Gjør det selv jeg, selv om jeg er singel .

    37. Synes det er veldig flott å lese om deres opplevelse rundt dette med å prøve å få barn. Har selv gått på samme type minipille og vi har nå forsøkt mer eller mindre et år. Føles som de fleste kun deler når de lykkes så må si det er befriende å prøve litt sammen. Dette er et veldig sensitivt tema og det er synd folk ikke er litt mer forsiktige med harde og tøffe kommentarer til deg. De velger jo tross alt å lese bloggen helt selv. Å da bli provosert osv av slikt forstår jeg ikke.
      Nok om det. At en må sprite opp sexlivet litt når det til tider kan føles som noe en kun må gjøre disse spesielle dagene i måneden, ellers så blir det iallfall ikke barn, er kult! Rett og slett kult 😊 Viser dere er trygge på dere selv og i forholde. Lykke til videre med å prøve å få barn og ikke minst med å ha det gøy sammen ❤️

    38. Jeg synes også dette er veldig merkelig og vulgært å skrive om når man ikke liker at folk soler seg toppløst.. Sexliv og sexleketøy er da mye drøyere enn at folk soler seg “eau naturelle”? Slutt hvertfall å hå ut i media og snakk i mot pupper, når du bretter ur sexlivet ditt selv. Forøvrig synes jeg dette innlegget er helt innafor sånn generelt, jeg bare reagerer på den rare logikken din..

    39. Et stort pluss til deg for at du orker å utsette deg for så manges synsinger og meninger om hva du mener og gjør. Jeg blir sjokkert over holdningene til mange i denne tråden,hadde de turt å si det samme under fullt navn tro? Fint at du setter søkelys på dette tema også…herlig med åpenhet! Om flere av de med negativ innstilling/ kommentarer i tråden her hadde prøvd seg frem med dette leketøyet kanskje det hadde løsnet litt for dem og. 😉

    40. Hvordan kan det være med vulgært å snakke om sexlivet eenn å sole seg toppløs??- gir opp menneskeheten snart. Å snakke om sexlivet er da noe av det mest naturlige man kan gjøre, alle har sex. Ja tilog mdd foforeldrene til dere som kommenterer stygt her, det er dere et levende bevis på!! Det er så vulgært å lage barn altså…og på toppen nyte det hele.omg.
      Å sole seg toppløst er da mindre normalt enn å ha sex? Ja det vil jeg tro…
      Stå på Julianne!! Du er best 😀

    41. Hei! Jeg pleier ikke kommentere på blogger, men kjenner jeg blir riktig provosert av enkelte kommenterer.
      Du deler en god erfaring som du vil formidle til andre jenter/kvinner for en god opplevelse. Jeg selv har den womanizeren, jeg kunne ikke vært mer fornøyd! Jeg anbefaler den til alle mine veninner som vil ha noe leketøy til utvendig bruk.
      Sexen i forholdet trenger ikke være dårlig, eller at partner ikke klarer å gi klimaks, men at enkelte vil ha et lite dytt på veien, eller eventuelt partner er borte over lengere periode eller ofte?
      Sexleketøy er helt normalt som singel og par, det spriter opp forholdet da sex med samme partner over lengere tid kan bli veldig ensformig!
      Men jeg heier på deg, anbefaler akkurat det DU vil, drit i alt annet, jeg syntes det er drit kult du skriver sånn!

    42. Jeg syns dette innlegget er flott, og jeg ELSKER at du tør å skrive om noe så tabulagt tema, og deler dine erfaringer. MEN – da ser jeg ikke helt problemet med toppløs soling.
      Orgasme og nipler, det er to forskjellige ting, men hvorfor er NIPPEL i dette tilfelle det verste? Ingenting er ille, men det virker jo ut som du syns at det er helt ille, og orgasme er helt vanlig. (Nipler er jo helt like normalt som en orgasme, skjønner du?)
      Forklar, værsåsnill.

    43. Alt folk drar inn mannen din og hvor vidt “han er god eller ikke ” i senga synes jeg usmakelig og smålig av folk. Blir flau på deres vegne og glad på dine vegne som er såpass trygg på deg selv at du skriver innlegg som dette!
      En annen ting jeg ønsker å si til deg er at jeg synes du er veldig flink til å svare på både positive og negative tilbakemeldinger på en fin måte som viser at du hever deg over uverdig krittig på en vosken og classy måte. Stå på!

    44. jeg synes det er fint at man er ærlig om noe sånt hvis man vil skrive om denne temaet.
      Jeg er så vant med å lese blogger der jeg føler at jeg ikke kan stole på det de sier, men DIN BLOGG VIRKER SOM EN ÆRLIG OG BRA REKLAMERT BLOGG synes jeg. STÅ PÅ siden bloggen din er bra.
      Instagram: aminapersen

    45. Jeg syns ikke det er classy og voksen å skrive “jeg tenkte også det samme!” når en annen kommenterte at Tina over her virka utafor. At Julianne skriver sånn syns jeg bare er lættis. Poenget her er vel heller ikke at folk syns det er så drøyt å skrive om sexleketøy, men at vi syns det er rart at ho er sååååå negativ mot folk som soler seg toppløs når alle vet når ho har sex til enhver tid omtrent. At ho bretter ut om sexlivet sitt..det er nok det de fleste stusser over 🙂

    46. Har hatt lyst på denne en stund og med rabattkode ble det et lett valg å kjøpe den nå. Takk for kode og åpenhet <3 🙂

    47. Irriterende at du ikke godkjenner kommentarer som er kritiske, og som peker på hvor merkelig logikken mellom å brette ut sitt eget sexliv og være prippen i forhold til pupper ellers..

    48. Skal være så ærlig å si at jeg ikke leser denne bloggen daglig, så vet ikke helt hva denne “imot pupper”-diskusjonen går ut på. Men, om det er så at man er imot offentlig soling uten å dekke til brystene, så er vel det greit. Man kan da være imot det og allikevel dele tips ang. sex og produkter? Det er HELT frivillig å trykke seg inn på en blogg og lese. Det er ikke frivillig at andre velger å gå halvnakne på stranda.
      Må også legge til at det er smålig med kommentarer om mannen og hans sengeferdigheter. De aller fleste kvinner trenger jo faktisk stimuli av klitoris for å klare å komme. Virker som mange i dette kommentarfeltet er av den oppfatning at det er mannens oppgave at kvinnen skal få orgasme. Høres ut som fryktelig kjedelige sexpartnere i mine ører.
      Ellers synes jeg er det er flott at du er en av de som fremdeles har et åpent kommentarfelt til tross for enkelte troll.

    49. Stoooor tommel opp for denne type innlegg! Orgasme er jo noe av det beste med å være menneske etter min mening. Og det å oppleve det sammen med den man er glad i, er enda bedre. Jeg synes at det er så bra at du følger hjertet ditt og går din egen vei, det er nok av de som følger strømmen (og janteloven). Stor klem til deg, Julianne 🙂

    50. Helt topp Julianne!
      Og dere umodne og pripne som ikke ser forskjellen på å sole seg toppløs, med plenty folk som blir tvunget til å se nakenhet uten at de ber om det – og å reklamere for noe som er superbra for kropp og sjel og faktisk en naturlig del av alles liv etterhvert som de bli voksne nok (;)) til å se at dette er helt naturlig.
      Finn dere en matblogg å lese istedet?
      Syns du er flink Julianne, følger dere tidvis og heier på dere 😊 Du er tøff som svarer disse lenger opp med en beherskelse få har 🙂

    51. Onbothsides: hva er så galt med å se nakenhet? Pupper er hovedsakelig fettklumper med hud utenpå, hvordan kan man reagere på å se hud?
      Til deg Julianne, vi er flere som har spurt om hvorfor du synes å sole seg toppløs er så ille, men synes det er greit å skrive om ditt og Ulrik sitt sexliv. Kunne du ikke svart skikkelig på det, enten her eller i et innlegg?

    52. Anita: Hei, Anita. Jeg ser ikke poenget med å ta opp denne diskusjonen. Det er tydelig at mange har fått med seg hva jeg mener om begge deler og det holder egentlig for meg. Jeg ser heller ikke sammenhengen her.. Men takk for forslag 🙂

    53. Hei, for morroskyld skulle jeg bare sjekke dette kommentarfeltet igjen jeg, for makan til mas og dritslenging. Syns det OVERHODET ikke er noen grunn til at Julianne må lage et innlegg om forskjellen Anita. Jeg ser forskjellen veldig tydelig på å gå naken forran andre, og bare SKRIVE om sitt sexliv. Skjønner helt ærlig ikke hvorfor så mange reagerer på det, for meg er det to vidt forskjellige ting. Skrive om sex er drøyere enn å være naken ute? Lever vi ikke i 2016 med husmorporno som mest leste litteratur?

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg