LILLELØRDAG

Det ble taco og masse godteri. Småjentene fikk som sagt bestemme. Jeg var ikke stort uenig i noe av det de plukket med seg i butikken, som oboy, nugatti, polarbrød, iste, sjokolade, smågodt og potetgull. Nam! I dag har vi kost oss skikkelig og det skal vi fortsette med i morgen allerede til frokost, skjønner jeg.

Jentene er superklare for Tusenfryd. Det blir gøy å se om de er blitt noe tøffere fra i fjor..

Nå er det leggetid for både store og små i dette huset. Ulrik har allerede sovnet, jeg skriver til dere og småjentene ser film i sengen. Hehe!

Det er sååå hyggelig å ha besøk av niesene våre! På dager som dette får jeg ikke akkurat noe mindre lyst på barn <3

7 kommentarer
    1. Kommenterer nesten aldri men etter dette innlegget må jeg bare si noen ord, Julianne, du er virkelig et flott menneske

    2. Er det mulig Julianne, du er så skjønn. Du virker som en skikkelig søt og hyggelig person. Elsker bloggen din:)

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg