EN AVSLAPPENDE SØNDAG

I dag har jeg sovet lenge, jogget i regnet (fortsatt sommertider på Sats), ryddet hjemme og bare slappet av alene med digg mat og “The Kardashians” på TV. Jeg tok meg til og med et langt bad etter den kalde joggeturen. Først og fremst for å få igjen varmen, men jeg fant fort ut at det også var utrolig avslappende. Faktisk noe av det mest avslappende jeg har gjort på lenge. Jeg har glemt bort at vi har badekar. Det skal jeg definitivt bruke mer fremover. Og en kopp te skal man heller ikke kimse av. Jeg drikker stort sett bare kaffe. Men istad ble det jaggu meg en kopp te. Alt for å finne den roen flere mener jeg ikke har. Etter å ha fått en hel haug med tilbakemeldinger på at jeg må stresse ned hvis jeg noen gang skal bli gravid, så burde jeg få stjerne i boken for denne dagen. Because I feel soooo relaxed! 

I morgen skal jeg til frisøren min klokken 10.00. Det blir en fin start på den nye uken det. Jeg gleder meg sånn til å freshe meg opp igjen med det nye håret. Følelsen av nytt hår for oss med extensions er bare helt amazing! Jeg er sikker på at noen som leser kjenner seg igjen i det.. Hehe! Apropos ingenting. Det er forresten en sak om blant annet meg og åpenheten min på VG i dag. Den kan leses her

Ha en fin søndagskveld! Vi blogges fra frisørstolen <3

3 kommentarer
    1. Jeg vil også bo alene slik som du gjør noen ganger. Jeg vil ha en mann som er ofte på jobb, siden jeg trenger det “rommet” for meg selv der jeg kan gjøre hva jeg vil og kose meg alene.
      Du er heldig som har det slikt. Nå går jeg jo bare på videregående og har en lang fremtid foran meg, men klarer ikke tanken på og alltid skal ha noen oppå på meg. Det hadde også vært godt og fått typen hjem etter en stund, for da føler man at man trenger noen. Jeg tenker at man også føler for og utnytte den tiden man har hjemme sammen. Jeg tenker at det ikke er bortkastet eller noe og gjøre noe hyggelig sammen som, gå en tur, spise en elegant middag osv. Jeg er en supersosial og skoleflink jente som fester, trener og har et herlig liv.
      Det er bare det at det kan være godt og være alene og ha en frihet. Jeg er flink til og være alene også, og finne på noe og gjøre. Jeg liker og lage skikkelig sunn mat, rydde huset, trene og se fornuftige ting på nettet osv. Dette er en hemmelighet som jeg ikke har fortalt til noen, siden jeg er redd for og bli sett på som egoistisk.
      Det er noen ganger at jeg tenker at det ikke er vitsen og ha kjæreste om vi ikke kan ha en pause fra hverandre.
      Det er godt og være alene og legge opp dagene for seg selv. Jeg elsker virkelig livet som sosial også. Du er den eneste jeg føler for og fortelle dette til.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg