COFFEE O`CLOCK

Behandlingen er sponset

Hei, dere! I dag har jeg vært hos @amandaflorentine og fikset neglene mine. Amanda er en venninne av meg fra Fredrikstad. Noen av dere husker kanskje at jeg har gått til henne tidligere? Nå jobber hun med negler og mye mer både her i Oslo og i vår felles hjemby, Fredrikstad. Jeg ønsket meg en fresh farge og det fikk jeg. Endelig kan jeg vise frem hendene mine igjen. Hehe! Det er ikke noe gøy å gå rundt med ettervekst og brukne negler. Da er det faktisk bedre å ta av alt, men jeg er som dere vet avhengig og da var ikke det noe alternativ. Samarbeidet mitt med Mette (som jeg har gått til en stund) er over. Ingen sure miner. Hun er en utrolig dyktig dame!

Etter negletimen dro jeg en tur på Louis Vuitton for å hente et armbånd til Ulrik. Posen under er altså ikke til meg denne gang dessverre. Det ble også tid til en liten kaffekopp og prat med min vakre kusine som jobber der. Den nye butikken deres er sååå fin! Jeg blir helt stresset av å være i LV for tiden. Ulrik og jeg sparer jo som sagt til ny bil, så den ønskelisten min må vente. Det hjelper bare ikke at den vokser..

Jeg holder forresten på med et innlegg som kommer ut senere i kveld. Men først er det flere ting som skal gjøres her hjemme. Vi snakkes mer etterpå <3

 

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg