HVOR GODT KJENNER DU MEG?

Jeg fikk lyst til å lage en liten quiz til dere for å se hvor godt hver og en av dere faktisk kjenner meg.. Alle spørsmålene skal være enkle å svare på for deg som følger meg. Det er ingen av spørsmålene som dere ikke finner svar på i bloggen eller evt på min Instagram. Svar så kort og presist dere klarer. Det eneste spørsmålet som ikke finnes en fasit på er det siste spørsmålet.. Vinneren må ha alle svarene riktig/flest svar riktig og komme med det beste svaret på spørsmål nummer 12. Jeg synes det var naturlig å inkludere Ulrik i quizen. Han er jo som dere vet den viktigste personen i livet mitt 

Vinneren får en fresh goodiebag i posten til en verdi av 1000 kroner! 

1. Hva heter hunden min og hvilken rase er det?

2. Hvem er min faste frisør og hvor holder hun til?

3. Hvilken utdanning har jeg?

4. Hva heter min beste venninne?

5. Hvor stor er aldersforskjellen mellom Ulrik og meg?  

6. Hva sparer jeg/vi til for tiden?

7. Hvilket designermerke er mitt favorittmerke?

8. Hvem var det som lagde brudekjolen min?

9. Hvor og når fridde Ulrik til meg?

10. Hva jobber jeg med?

11. Hvilken by er jeg fra? Og hvor i Norge kommer Ulrik fra?

12. Fortell noe personlig om meg som du har lest på bloggen min 🙂

SVARENE SENDES TIL: [email protected]

Jeg gleder meg til å lese svarene dine 

6 kommentarer
    1. Hei Julianne! Jeg er på leting etter en kjole jeg skal bruke i bryllup i sommer, og håper du kan være så snill å hjelpe meg! Bryllupet er som sagt i sommer, så jeg vil ha en frisk og leken kjole, samtidig som jeg liker det elegant. Jeg er høy, så lange kjoler er noe som kler meg. Problemet mitt er at jeg finner ingen kjoler jeg liker. Jeg er daglig innom bloggen din, og liker klesstilen din utrolig godt! Har du tips til en kjole som hadde passet anledningen? Jeg hadde satt stor pris på hjelp! Hilsen Marte😊

    2. Gøy! Har sendt deg mine svar. Har du og Ulrik tenkt til å svare på spørsmålsrunden del 2 som du lovte for en tid tilbake? Moro å bli enda bedre kjent med deg/dere 😀

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg