JEG MÅ FOKUSERE PÅ ALT DET POSITIVE

Dere har rett. Jeg må fokusere på alt det positive, og spesielt på de som vil meg godt. Det er lettere sagt enn gjort noen ganger, men jeg skal virkelig ikke bruke mer tid på all negativitet nå. Jeg beklager at det i det hele tatt tar opp tid og plass her på bloggen for alle dere som liker meg eller følger meg av eller annen hyggelig grunn. Dere fortjener ikke at jeg syter, derfor hopper jeg videre og forteller om min koselige helg hittil hvor fokuset mitt har vært på familien ♥ 

I går var vi ute med båten igjen. Denne gang med svigermor, svigerfar, storesøster og lillegutt. Jeg tok endel bilder, men de bildene velger jeg å holde for meg selv. Det er jo hyggelig for meg og de rundt meg at noen turer og sammenkomster ikke deles på sosiale medier også. Det håper jeg at dere forstår.

I dag har jeg vært på danseforestilling på Kolbotn og sett på de flinke niesene mine sammen med svigerfamilien min. Det var gøy å se jentene “in action”. Tante Julianne ble veldig stolt! Så stolt at hun bare måtte legge ut noen av høydepunktene på Mystory.. Hehe! Ulrik måtte dessverre jobbe, men han kommer heldigvis hjem senere i kveld. 

Foreldrene til Ulrik er nå på vei tilbake til Vestlandet. Derfor er resten av helgen satt av til Ulrik og venner. I kveld blir det nok bare avslapping her hjemme på takterrassen, mens i morgen blir det kino og middag med jentene. Jeg kunne ikke ha ønsket meg en bedre helg. Nå skal jeg nyte de siste solstrålene for i dag. Vi snakkes!


 

15 kommentarer
    1. Det innlegget der synes jeg var skikkelig tamt. Tydelig at du er litt snurt pga alle de negative kommentarene. Plutselig skal du være privat, liksom…

    2. Jeg så niesene dine på snap, de var kjempeflinke! Skjønner at du er stolt 🙂
      Ha en deilig helg, søte deg! Nyt sola 😀

    3. Jeg synes pilotfrue virker veldig naiv; både det hun utrykker på bloggen, men også når hun lar seg intervjue i media. En skulle tro det var en 15-16 åring. Alarmerende!

    4. Anonym: Jeg får endel kritikk ja, men alt det positive med dette yrket veier heldigvis opp for det negative. Foreløpig er det ikke noe annet jeg ønsker å drive med :-kr

    5. Hennie: Jeg har heldigvis fått masse skryt av hvordan jeg uttaler meg i media. Leit at du ikke deler den oppfatningen. Jeg er bare meg selv og det kommer jeg aldri til å slutte med.

    6. Hei. Det er første gang jeg er inne på denne bloggen. Syns det er litt vanskelig å finne informasjon om deg. Hvem er du, hva arbeider du med, hva er du kjent for ol.

    7. Grete: Hun jobber ikke, hun blogger…. hun er ikke kjent for noe heller, bortsett for å ha laget denne “frue bloggen”–et konsept hun forøvrig stjal fra “fotball-frue of komiker-frue.” Hun er gift med en pilot, og det er hennes “claim to fame.” Joakim.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg