DETTE BLIR TIDENES SOMMER

Her er et lite bildedryss fra min lillelørdag. Vi har vært ute i middagsbukta med Pia, Kristian, Theodor, Halvor, Rukshar og flere. Denne dagen har bare vært helt sykt bra. Jeg føler at sommeren 2016 er i gang og ønsker den virkelig VELKOMMEN. Vi får håpe at den er kommet for å bli <3

Jeg har på følelsen at denne sommeren blir helt konge. Vi skal utnytte hver eneste lille solstråle, grille og bare kooose oss med gode venner. Finnes det noe bedre? Det tror ikke jeg.. Dersom jeg ikke har fått noe farge i dag blir jeg utrolig skuffa. Jeg har nemlig planer om å slå rekorden min i år på hvor brun jeg skal bli. Bare vent!

I morgen får vi besøk av svigers. Altså, foreldrene til Ulrik.. Det skal bli hygglig å tilbringe noen dager sammen med familien hans, som nå er blitt vår. Jeg tipper det blir noen turer på sjøen med de også 🙂

OLYMPUS DIGITAL CAMERA OLYMPUS DIGITAL CAMERA

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg