INSTAGRAM-KONKURRANSE

Reklame

God kveld, dere! Jeg stikker bare innom for å si HEI og for å informere dere om at jeg holder en konkurranse på Instagram nå hvor jeg deler ut et sett med nye akrylnegler før 17. mai til en jente som fortjener det. Sjekk insta hvis du vil vite mer om denne konkurransen. Vinneren annonseres her på bloggen i morgen!

Men nok om det. Grunnen til at jeg ikke har blogget før nå er fordi jeg tok meg søndagsfri for å henge med Pia, Kristian og Marte på Ingierstrand. Vi har grillet, solt oss og skravlet i flere timer. Det er hva jeg kaller en perfekt søndag. Dersom dette været holder blir det definitivt utekontor i dagene fremover. Jeg har ennå ikke brukt takterrassen i år, så det er virkelig på tide. I hvert fall ettersom Ulrik har vasket og gjort den klar for sommeren. Snille mannen min <3

Nå vurderer jeg om jeg skal trene eller se på serier. Hehe! Kanskje jeg får til begge deler. Vi får se. Det rare er at begge deler faktisk frister..  

Husk å følge meg på Instagram (pilotfrue) for flere slike konkurranser fremover! 
 

9 kommentarer

Siste innlegg