UNDER MY UMBRELLA

Inneholder annonselenker

Du vet når du har lagt frem fine klær dagen i forveien også våkner du til regn? Det er så kjedelig.. Ulrik mente jeg kledde meg noe optimistisk på morgen i dag der jeg gikk ut i bilen med sommersko og kjole. Snakk om en jente som er klar for sol og sommer. Hehe! Jeg skjønte fort at sommerskoene måtte byttes ut med boots og at kjolen ikke var varm nok alene, men noe regnjakke var det ikke snakk om. Dagens accessories ble derfor denne freshe paraplyen 

Jeg kom akkurat hjem fra vippetime hos Maria på Head frisør i Hegdehausveien. Nå står litt mailer og regninger for tur, før jeg skal videre til en annen avtale her på Vinderen. Ulrik dro avgårde på jobb etter at han kjørte meg til Maria, så resten av dagen skal jeg prøve å få gjort unna alle disse småtingene som tar en evighet å fullføre.. 

Vi blogges mer senere i dag!


Kjole: Ganni / Skjorte: G-Star / Boots: Primark 

Photos: @mrulriknygaard

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg