EN BARNEVENNLIG HELG

Stikker bare innom for å si HEI til dere, og for å sende et stort smil til tanteungene mine som har blitt 2 og 7 år i dag og til min kjære farmor (oldemor til lillegutt) som fyller 72 Her går det i totall og syvtall.. Gratulerer med dagen nok en gang til alle tre!

Nå kom vi akkurat inn døren. Det har vært fullt hus hos storesøster med mange barn, boller og brus. For en hyggelig feiring! Jeg elsker barnebursdager, spesielt når både store og små i familien samles som i dag. Den “dietten” min er satt på pause inntil videre. Det er jo tross alt lørdag.. Hehe! Nå går jeg vel strengt talt ikke på noen ordentlig diett heller, men jeg prøver å spise sunt så langt det går. Jeg har vært flink med både treningen og kostholdet hele uken, så et avbrekk i helgen får gå.

I kveld blir det bare avslapping her hjemme. Vi må lade opp batteriene til vi får besøk av to aktive jenter i morgen tidlig. Denne helgen er hva jeg kaller en “barnevennlig” helg. Altså en helg uten alkohol og fest hvor vi legger oss tidlig og står opp tildig. Er ikke det slik det fungerer når man får barn? I am ready! 

Kos dere med det som er igjen av denne lødagen, folkens. Vi snakkes! 

 

16 kommentarer

Siste innlegg