BILDER FRA BRYLLUPET: DAG 1

Hei, dere! Da har jeg fått endel bilder fra jegerfesten, som var festen før den store dagen på Thorskog slott. Dette er desidert en av mine beste kvelder i livet og den kvelden jeg har hatt mest sommerfugler i magen noensinne.. Hehe! Men det var gode sommerfugler og som dere ser så satt smilene løst.

Vi hadde det utrolig gøy denne fredagen! Tenk så heldige Ulrik og jeg er som har så stor og flott familie og så mange herlige venner. Vi var mektig imponert over innsatsen alle gjestene hadde gjort i forkant med klær og kostymer. Det ble rett og slett en ordentlig jegerfest i ekte “Tre nøtter til Askepott” sti. Akkurat slik vi drømte om 









































Fotograf: Karl Lindqvist Bergstrand

@exellentpicture

22 kommentarer
    1. Var det ikke du som skrev ett innlegg om at barn (under 18 år) ikke hadde noe å gjøre i ett bryllup hvor det var alkohol inni bildet? Synes jeg så ett bilde av din lillesøster på jegerfesten og er vell ikke vann som er i glasset til gjestene :p
      Endret du mening? Synde det er bra. Virker som dette er en helg som har betydd mye for deg, og kjekt å se at lillesøster fikk ta del i det likevell. Ser ut som dere har hatt en fantastisk feiring. Gøy! 🙂

    2. Kjempe kult tema og at alle tok det så seriøst, eneste som er synd at de tok det så seriøst at de/dere valgte å bruke ekte pels – men det er nå meg om det! 🙂 Men ble mye flotte bilder, var nok flere enn dere som kose dere på den festen! 😀

    3. Så utrolig herlige bilder! Er virkelig morsomt å se at alle gjestene gikk “all in” mrd kostymer og tema til jegerfesten.. Håper dere hafde en fantastisk dag – det ser iallefall slik ut! 😀

    4. Så flott, morsom, gjennomført og gøyal fest. Kjempe mange(alle i grunn) flotte antrekk!!! Hadde noen leid? Spesielt ett par tre gutter…kjempe fine. Deres var lekre. Elsker sånne fester.

    5. Kristin: Det stemmer at jeg skrev at barn under 18 år ikke har noe å gjøre i et bryllup etter vielsen ja. Jeg skrev også at jeg spurte mine to småsøsken om de i det hele tatt var interesserte i å sitte stille 6-7 timer ved middagsbordet og det var de ikke. Men for at de skulle føle at de fikk være med å feire litt ble de derfor med noen timer på fredagen 🙂

    6. Jeg har det fra deg selvsagt, tenk om alle andre barn i andres bryllup også har lyst til å være tilstede? Det jeg mener er at det er latterlig av deg å lage et innlegg og komme med slike uttalelser når du ikke gjennomfører det på måten du sier selv! Ser folk kun sitte med alkohol på Fredagen, så må vel kalles en “voksenfest”. Men bortsett fra det så håper jeg bryllupet var fantstisk og at dere kost dere masse i hvetebrødsdagene som har vært 🙂
      PS: Helgen min kommer nok til å bli like fantastisk som din om ikke enda bedre 😉

    7. Hei Julianne. Dette var kort og godt stilig. Selv en gammalgammal som meg blir litt rørt, og samtidig glad for at kreativiteten er tilstede hos ungdommen idag. De får jo ellers mye pepper for sin giddesløshet. Dette var stilig og står til 20 i stil Julianne.
      Til denne Elise har jeg en liten kommentar. Les hva hun faktisk skriver, og kommenter ut fra det. Skulle tro eddiken var på tilbud nå om dagen.

    8. Korreksjon. Jeg bruker HC som signatur på kommentarene mine. Ved en glipp ble innlegget over signert med “Hans”. Så “Hans” er mao HC, som er det riktige, og som det vil bli signert med for ettertiden, slik som i fortiden.

    9. du har helt klart de fineste øyenbrynene! Ikke at det var noen ille altså, men dine er veldig naturlig formet og fine 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg