30 % RABATT PÅ HELE NETTBUTIKKEN

Annonse

God tirsdag, jenter og gutter! Jeg vil starte dagen med å gratulerer Luxushair med 7-års jubileum! Selv er jeg som mange vet fast bruker av extensionet deres og vil derfor bringe gladnyheten videre om at de har valgt å feire disse 7 årene ved å gi alle oss faste og nye brukere av produktene deres 30 % på hele nettbutikken ut dagen!

Her er to av mine favorittbilder fra bryllupslooken min med tape hair extensions. Jeg har farge #18 i lengde 50 cm, men på bildet under er håret noe kortere da jeg har heist opp festene mine og klippet tuppene en gang hos frisøren min etter at de var helt nye. Håret varer jo kjempelenge dersom du tar godt vare på det.

Jeg tar vare på extensionet mitt ved å bruke en shampoo og balsam som gir god fuktighet og ved å sove med flette om natten. Dersom du også unner deg en god hårkur en gang i uken vil håret kunne brukes igjen og igjen bare du bytter tape..

Dersom jeg ønsker mer fylde i håret på fest, til et oppsett/en flette eller at jeg tar meg en “pause” fra lim i håret, så bruker jeg alltid clips. Her er bildet av meg fra min forrige pause hvor jeg brukte clip on extensions på Geilo:

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Og her er to bilder av meg fra forrige uke hvor jeg fortsatt har det samme tape hair extensionet som jeg satt på første gang, men klippet det kortere:


Første gang jeg skulle bestille hår fra Luxushair sendte jeg mail med bildet av meg selv til: [email protected], og de hjalp meg med bestillingen. Under ser dere farge #18, som jeg har falt helt for. Luxushair har et bredt utvalg av farger på hår. Dere finner fargekartet HER.

Luxushair selger ikke bare favorittløshåret mitt. De har også gode løsvipper, ansiktsmasken som jeg elsker, hårbørsten som alle med extensions bør ha, en herlig hårolje, flash tattoos og mye mer. Bruk rabattkode: 7år og få 30 % på alle produkter i dag!

Til gutta: Hva med å fylle opp påskeegget til kjæresten med noen av mine favorittprodukter over? Jeg tipper hun kommer til å elske det! 

Du kan betale med Klarna faktura, postoppkrav, paypal eller visa/mastercard og det er FRI frakt på alle bestillinger, bortsett fra oppkrav. Produktene har også rask levering, noe i hvertfall jeg setter stor pris på når jeg bestiller extension.

Ønsker dere en super dag, alle sammen! Og igjen.. HURRA for Luxushair sitt 7-års jubileum 

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg