FÅ EN GRATIS TOALETTMAPPE FULL AV GODSAKER FRA SHAI

Annonse

Hei, dere! Jeg går rett på sak: Shai har nå satt sammen alle de populære produktene de har i en “favorittpakke”, altså en toalettmappe full av bestselgere til dere som leser. Jeg er så heldig at jeg får lov til å spre dette fantastiske tilbudet videre på bloggen i kveld om at de gir bort første toalettmappe GRATIS til alle dere som vil ha. Ja, store bokstaver og understrek er nødvendig her, for det er ikke hver dag du får slike tilbudt slengt etter deg. Er det vel? Jeg synes det er veldig gøy å kunne tilby noe så hyggelig en mandagskveld. Dessuten elsker vi jo alle ting som er gratis, og denne gang er det noe vi jenter er helt avhengige av..   

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Favorittpakken inneholder:

♥ Shaihøvel

♥ Wash & shave

 En deilig skrubb

Toalettmappe

(Verdi: 300,-)

OLYMPUS DIGITAL CAMERA
Barberingstips: Det er viktig at du påfører huden din fuktighet både før og etter barbering. Wash & shave følger med gratispakken og gir deg den fuktigheten du trenger. 

Hvem vil vel ikke ha alt dette helt gratis? Toalettmappen leveres rett hjem og det er ingen bindingstid på bestillingen. Jeg bruker allerede disse produktene fast og anbefaler virkelig å teste de ut nå som dere får denne muligheten. ALLE gamle kunder er velkomne tilbake og får selvsagt også prøve denne gratispakken. Rettferdighet er viktig, så her blir nye og gamle kunder behandlet likt 

11 kommentarer
    1. Kanskje skrive riktig i annonsen, at pakken faktisk IKKE er gratis… Du må betale for den første 😉 til og med andre bloggere har fått med seg det, og skriver det i innleggene…

    2. Anonym: Det stemmer at de kjører et tilbud akkurat nå hvor de gir bort toalettmapper gratis til en verdi av 300 kroner.. De andre bloggerne du tenker på har sikkert blogget om tidligere kampanjer 🙂

    3. jeg bestilte 🙂 må betale 49 kroner i porto men er verdt det for å prøve noe jeg har hørt om men ikke har fått prøvd:) Gleder meg til å prøve dette produktet 😀 det så ut som dere hadde det sykt kult på sånn bubbles and brunch i helgen! Det har jeg lyst til å dra på en gang 🙂

    4. Hei jeg synes det er så teit når mange bloggere skal reklamere for de samme tingene. Det skinner så tydelig gjennom at det bare dreier seg om penger for dere. Jeg har vært så dum at jeg har kjøpt ett par av produktene som dere har reklamert for (ikke du i disse tilfellene) men det var dritdårlige produkter. Man kan jo f.eks ta alle de her unge bloggerene som alle går rundt i klær fra Nelly. De hadde sikkert aldri gått med disse klærne hvis de ikke var kjøpt og betalt av Nelly.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg