VOKSEN PÅ HÅRET

Æææ! Hva synes dere om min nye look? Maria (frisøren min) overtalte meg til å klippe meg litt kortere på håret enn hva jeg har vært tidligere. Jeg trives igrunn veldig godt, sålenge det er stylet og fresht. Hehe! Det er bare noe med jenter og kort hår som skriker selvtillit og det liker jeg. Nå har jeg jo fortsatt litt lengde på det. Det kan tenkes at jeg tar enda mer av lengden neste gang.. Vi får se! Jeg må bli vandt med dette først.

Er det bare meg eller ser jeg mye mer voksen ut med kortere hår? Jeg har fortsatt extension. Det kommer jeg ALDRI til å slutte med, men det er bare for tykkelsen sin del. Mitt ekte hår er like langt/kort som på bildene under 

OLYMPUS DIGITAL CAMERA
OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Life is too short to have boring hair..

33 kommentarer

Siste innlegg