DET VAR EN GANG EN JENTEDRØM

Hei, dere! Som mange allerede vet var temaet “Tre nøtter til Askepott” min barndomsdrøm. Dagbladet valgte i går å skrive en sak om denne jentedrømmen, om hvordan den ble til “vår” drøm og mer om bryllupet. Nå er saken ute og kan leses HER. En skikkelig gladsak!

Nå skal jeg hoppe i dusjen og gjøre meg klar for møte med Nettavisen og flere av Side 2 bloggerne. Jeg har ikke pyntet meg siden jeg var i Thailand, så det skal bli godt å stæsje seg opp litt. Det blir hyggelig å se alle de herlige menneskene som jeg jobber med igjen. Jeg blir alltid inspirert etter slike møter og når jeg omgås andre bloggere. En dose inspirasjon trenger vi ofte alle mann..

Etter møtet skal jeg som sagt videre til Maria på Head Frisør og klippe meg. Jeg skal prøve å være flink til å oppdatere Snapchat for dere som følger meg der. Vi blogges og snappes 


18 kommentarer
    1. Hei! Jeg bruker aldri å blir rørt, men jeg gråt faktisk flere tårer når jeg så bryllupsvideoen deres. Det er det mest fantastiske og utrolige bryllupet jeg noen gang har sett, og brudekjolen din var rett og slett nydelig! Har aldri sett en så fin rygg på en brudekjole før. Du strålte og var bare helt utrolig pen. Håper dere får et fantastisk bra ekteskap! Jeg har et spørsmål angående bryllupet, men du trenger ikke svare om du synes det er for personlig. Hvor mye hadde dere i budsjett på bryllupet, og overskred dere det eventuelt mye eller brukte dere ikke opp alt? Nå tenker jeg uten gaver osv til hverandre, men bare oppholdet i Sverige, med mat og alt annet. Håper du vil svare, synes det er så vanskelig å vite hvor mye man bør spare før bryllupet kan planlegges. Klem fra meg!

    2. FRA BLOGGEN
      7. Ulrik ble tvunget til å gifte seg i tights
      = FLEIP
      Ulrik var strålende fornøyd over klesvalget hele bryllupshelgen. Han fikk enormt mye skryt av gjestene på både fredagen og lørdagen og det var tydelig å se at Ulrik likte det han så i speilet på selve bryllupsdagen.
      FRA NETTAVISEN:
      – Jeg måtte overtale han litt, men det kom seg til slutt. Det vanskeligste var å få til klærne. Det var ikke lett å få mannen til å gifte seg i pels og tights, forteller hun.
      Hva er korrekt? :-p

    3. Linda – overtalelse er ikke det samme som tvang 😉 Overtalelse handler om å få noen til se en sak fra flere sider, og kanskje skifter de mening. Og det er jo det Julianne sa at Ulrik gjorde. Og når man skifter mening, og ser hvordan resultatet blir, kan man også gå fra å ikke ville en ting til å synes at det er fantastisk 🙂 Har du kanskje aldri opplevd noe sånn du?
      Hadde han derimot blitt tvunget vil det si at han ikke skiftet mening angående klesvalget, men at Julianne dro dem på han likevel.
      Kjempe fin artikkel i nettavisen, trenger å lese sånne gladsaker midt i eksamensstress! 🙂

    4. Hei Julianne 🙂
      Nok en gang gratulerer så mye med bryllupet, det var en utrolig flott bryllupsvideo du har lagt ut :). Hyggelig å lese at drømmen din “Tre nøtter til Askepott” gikk i oppfyllelse <3. Det var utrolig gjennomført og det såg ut til at både familien og de andre gjestene storkoste seg.
      Håper Dere hadde en uforglemmelig bryllupsreise <3 Håper du har det bra og koser deg som kone 🙂
      Klem <3

    5. Hei Julianne! Jeg har lest bloggen din i over ett år nå, og syntes du er så utrolig flink 🙂 Du blogger variert, og du viser at du ikke er redd for å si meningen din til ulike ting , som f eks bikinifitness.. Jeg syntes det er viktig du har et sunt forhold til kropp/mat osv – noe det er veldig mange bloggere som desverre ikke har.. Du er så vakker og du inspirerer virkelig! Stå på videre!!

    6. Hei på deg! Gratulerer som nygift! Må bare kommentere at jeg ble helt sjokkert da du skrev at du kastet p-pillene dine på havet???!! Hormoner påvirker dyrelivet både over og under vann, dette er et problem – og det eneste riktige er å levere legemidler man ikke bruker på apoteket for destruering. Lov at du aldri gjør det igjen, du som er et forbilde for mange. Hilsen fra meg.

    7. Kunne du skrevt ett blogginnlegg om bryllupsdagen? Gjerne ett om forberedelsene også. Det hadde vært kjempeinteressant å lese 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg