HER ER BRYLLUPSVIDEOEN

Åååå  Nå er jeg så glad for endelig å kunne dele bryllupsvideoen med dere! Dette har jeg gledet meg til i flere dager.. Jeg holdt på å publisere den i går, men tenkte det var en hyggelig greie å spare til litt søndagsunderholdning..

Videoen er filmet, redigert og klippet av Bryllup.no Videoproduksjon. Det var de samme som laget klippet for God kveld Norge. Filmteamet bestod av en mann og en dame, som fulgte oss fra fredag og ut lørdag. Erik fulgte Ulrik og gutta gjennom klargjøringen, mens Marie fulgte meg på jenterommet. Utrolig hyggelige og ikke minst dyktige videografer. Jeg så for meg at det kom til å bli litt styrete med masse kamera hengende over oss hele helgen, men det ble det ikke. Verken Ulrik, jeg eller de gjestene som jeg har fått tilbakemeldinger av tenkte så mye over at de var der i det hele tatt. Jeg synes jo definitivt at det hadde vært verdt det uansett, men det er såklart et stort pluss at de var såpass diskré som de var. Det er jo ikke alle som føler seg like komfortable foran kamera som meg.

Jeg digger at de har fått med litt av talene til Ulrik og meg i bakgrunnen og bare elsker musikkbruken fra start til slutt. Vi har fått være med å påvirke musikken, slik at videoen skulle bli mest mulig personlig. Ellers har filmteamet hatt nokså frie tøyler. Jeg er mektig imponert over alt de har fått med seg. De kan det de driver med. Det er mange øyeblikk her som både Ulrik og jeg ikke fikk med oss under helgen, som dessverre er typisk for selve brudeparet med så mye som skjer på en gang. Derfor var det ekstra stas for oss å se alt sammen samlet.

Her er filmen. Enjoy!

157634669

Tenk at vi har så mange herlige venner og så stor og flott familie! Vi er heldige! Denne videoen skal spilles år etter år 20. februar, som er vår bryllupsdag. Det finnes ikke noe mer romantisk og hyggelig enn levende bilder fra eget bryllup. Vi fikk høre om Bryllup.no Videoproduksjon av noen venner som brukte de i fjor. Jeg anbefaler virkelig å gjøre det samme til dere som planlegger å gifte dere 

135 kommentarer
    1. Elsket videoen. Så ut som dere hadde et fantastisk bryllup, og dere ser så lykkelige ut begge to <3

    2. For et fantastisk bryllup. Så gjennomført tema og at alle gjestene var med på kostymer fredagen var bare så stilig! Du var en nydelig brud og du ser så lykkelig ut. Satt med tårer gjennom store deler av filmen. Unner dere alt godt <3

    3. Så ut som dere hadde en fantastisk helg og et nydelig bryllup😊 Dere ser virkelig forelsket og lykkelige ut😊 Håper dere får mange gode år sammen framover😊

    4. For en vakker film! Og for et vakkert par:-) Gratulerer så mye til dere begge. Heia kjærligheten:-)

    5. Vakkert! Men en ting, hvorfor valgte du ikke den ekte brudekjolen askepott har i slutten filmen? Den store hvite ball kjolen. 🙂 det undrer meg litt. Den hadde jo vært strålende vakker!!! 💕💕

    6. Aldri kommentert på bloggen din før, men nå kunne jeg ikke la være! For en nydelig bryllupsvideo, drømmebryllup!! Og du strålte gjennom hele videoen!!!

    7. Åhh, har bare ett ord og det er WOW! Dere kler hverandre så bra. Og det så ut som en herlig helg! 💍🍾👰🏼

    8. Utrolig utrolig fin bryllupsvideo<3 alt virket så romantisk og fint! Ikke minst var du utrolig vakker, sminken din så helt perfekt ut gjennom hele dagen! Ønsker dere det beste, dere ser så lykkelige ut <3

    9. Tusen takk for en flott og ikke minst rørende start på søndagen!
      Jeg gråter aldri, men nå satt jeg med tårevåte øyne gjennom hele filmen. For et flott bryllup dere fikk! Dere er flotte sammen!

    10. Så nydelig! Jeg har jo aldri møtt deg Julianne, men kjenner Ulrik fra Måløy back in the days, og det er så vakkert å se han er så lykkelig! Masse tillykke med ekteskapet!

    11. No begynte eg å grine …. Takk for at dåkke deler, dette var heilt magisk! Gratulere med kvarandre, og gratulere med vel utført bryllup. Detaljane er heilt rå heilt fra A-Å, eg er imponert og skulle ønske eg fikk oppleve bryllupet på skikkelig.
      God tur heim og god tur vidare i det fine ekteskapet ❤️ Dåkke fortjener virkelig kvarandre.

    12. Fikk også tårer i øynene! Du er heldig, som har funnet noen som du elsker så høyt.. Utrolig gjennomført og vakkert bryllup, ned til den minste detalj! Er det mulig å få vite hva totalprisen kom på ?

    13. Så utrolig fin film 🙂 Nydelig bryllup. Ble ekstra rørt da jeg så hvor rørt Ulrik var da du kom nedover midtgangen i kirken <3

    14. Å gud?Jeg gråt fra ende til annen gjennom denne filmen, ble så rørt?Så fint, jeg unner dere kjærligheten! Nydelig video 🙂

    15. Woow, det var 12minutter med gåsehud ❤️ Det så helt fantastisk ut! Du har vært utrolig flink med planleggingen ☺️ Nydelige detaljer, romantisk og stemningsfullt! Takk for at du delte med oss! ❤️

    16. DETTE er virkelig noe som er verdt å bruke penger på i bryllupet sitt! For et fantastisk minne å ta med seg videre og kunne se tilbake på gang på gang på gang =) For et flott bryllup, og så vanvittig gjennomført! Må si jeg felte et par tårer her! 😉

    17. herregud så jeg gråt!
      Utrolig utrolig vakkert bryllup, du og ulrik er så fine sammen 🙂
      gratulerer igjen såå masse!

    18. Herlig og ikke minst fantastisk. Jeg sitter her og har felt flere tårer under videoen. Virkelig nydelig, og dere kler hverandre <3
      Lykke til videre, og gleder meg til å følge deg!!

    19. For en helg dere arrangerte! Herlig mix av stilfult, vakkert og deilig avslappet med digg stemning. Minne for livet både får dere, familie og venner. Sier bare WOW!

    20. Jeg har ikke ord for hvor flott denne videoen var. Den må dere virkelig ta vare på. Dette er desidert det fineste bryllupet jeg har sett. Dere var kjempelekre bekke to og jeg ønsker dere masse lykke til videre som mann og kone <3

    21. Wow wow wow!!!! Så fott ett bryllupet. Fredagen var like “smashing” som lørdagen. Gjestene hadde virkelig skaffet seg flotte antrekk begge dagene. (Her kan alle kritikerne trekke tilbake det de har sagt. Gjestene hadde ikke lagt så mye i det hvis de ikke syns det var greit). Stemningen var jo på maks begge dager. Å ha en sånn flott video/film og se tilbake på er gull verdt. For som du sier en klarer ikke få med seg alt.De har vært så flinke til å filme og redigere. Bare måten de hadde filmet under skoene dine da du gikk til kirken. Flott pyntet. Så Gratulerer med et flott bryllupet. Og heldige vi som har fått tatt en del av det også.

    22. Herre min hatt, for et vanvittig flott og gjennomført bryllup! Og fantastisk nydelig du var som brud 🙂 gratulerer!

    23. 2. Ikke kle deg i hvitt, sort, eller rødt: I følge gammel etikette er hvit brudens farge, sort sorgens farge og rødt forførerens farge. Lenge leve gammel etikette ♥
      Så da minst et par hvite kjoler her, og din mors kjole var sort?

    24. Marie: Ingen andre hvite kjoler enn min i dette bryllupet. Mamma sin kjole var mørkeblå. Var selv med henne å velge ut farge og stoff 🙂

    25. FY FLATE, noe så vakkert! Jeg fikk virkelig tårer i øynene av å se bryllupsvideoen. Utrolig vakkert! Det er så flott av deg å dele den med oss lesere. Du er en flott blogger, og ikke minst kone, uten tvil. Gratulerer så utrolig mye! Dette kaller jeg ekte kjærlighet. Man kan se at dere er hodestups forelsket i hverandre. ❤️ Håper dere lever resten av livet deres sammen og at ingenting skiller dere. Ønsker dere også lykke til med å få en baby, dere blir flotte foreldre. Kos dere masse på bryllupsreisen!

    26. dette er det fineste jeg har sett i mitt liv, og jeg gråt fra start til slutt. dere er et nydelig par!

    27. Julianne. Gratulerer. Fantastisk video, nydelig bryllup og brudepar.Alt var så gjennomført. takk for at du deler

    28. Så kult at du ikke kjørte det “klassiske” bryllupet! Nydelige folk! Bare nysgjerrig på hvorfor du ikke blir fulgt opp av din far?

    29. Anne: Tusen tusen takk for en såååå hyggelig tilbakemelding. Du aner ikke hvor godt det er å få slik respons på noe vi har lagt så mye energi og tid i <3

      Ekstra hyggelig å høre at du ser den sterke kjærligheten mellom oss 🙂

      Ha en fortsatt fin søndag!

    30. Måtte ta til tårene en søndags morgen. Tusen tusen takk for at du delte denne videoen. Drømte meg bort et sekund. Utrolig godt gjennomført og rørende å se på. Dere er så flotte sammen! Masse kjærlighet til dere begge ♡

    31. Hei igjen Julianne og Ulrik. Må bare få si vel overstått til dere begge. Av alle kommentarene over her, var det bare et par negative. Det synes jeg er fantastisk etter alt oppgulpet i forkant.
      Til disse få negative kommentatorene er det bare å si: Istedet for å helle i seg polets “Norsk Rødvin” til en 60-70 kroner, legg på en hundrelapp til å få god kvalitetsvin, den “fester” seg bedre. Resultatet er at dere slipper å “spy” slike negative kommentarer som dere gjør. Jeg regner med at det er dårlig rødvin som er årsaken til deres negativitet til Julianne og Ulrik. Regner også med at vinen er inntatt i eget selskap, da jeg ikke kan tenke meg at noen vil omgåes slike mennesker.
      Må bare si at opplegg, manus, regi og ikke minst gjennomføringen står til 20 i stil. Beste bryllypsvideo jeg har sett ever. Respekt.
      Når jeg ser at gamle og unge koser seg slik som her, blir jeg rett og slett rørt . Melodien som gikk gjennom videoen passet perfekt. Mon tro om ikke jeg også så at rockefoten til Ulriks far begynte å røre på seg. Det å få i stand et selskap for både gammel og ung, slik som dere har gjort her, viser jo det motsatte av mange kritikeres negative kommentarer. Nemlig at de begge evner å tenke på andre. Min påstand er at begge er omsorgspersoner, og lar andre gå foran sitt eget ego. Godt jobba begge to.
      Så derfor Julianne og Ulrik : stevn frem som dere gjør, så får dere et langt og lykkelig liv sammen.

    32. Dere er nydelige, og jeg blir så glad for å se at dere fikk akkurat det bryllupet dere drømte om, og mere til sikkert <3 Akkurat møtt en jeg håper det kan bli noe slikt i fremtiden sammen med, og når jeg da setter meg ned og ser på en sånn video, da blir det grining 😉 Hjertelig tillykke dere to <3

    33. Jeg smilte fra start til slutt. Så utrolig fint og så ut som et veldig artig bryllup. Ser at dere er ment for hverandre. Like vakre og positive begge to ❤️

    34. Jeg trodde ikke jeg kom til å gråte, men så kom tårene allikevel, hele stemningen var helt magisk, som et stort eventyr. Og hvilken jente vil ikke bli løftet på den måten og bli svingt rundt av den man elsker? <3 Da gråt jeg enda mer, for valsen deres var så utrolig, utrolig vakker, fy søren. Og kjærligheten dere to har til hverandre, stråler i gjennom skjermen, man kan virkelig se hvor mye dere elsker hverandre, så nydelige sammen at jeg får gåsehud <3 Og ikke minst gjennomført bryllup, bare vakkert, nei nå må jeg tørke tårer, ha en fortsatt fin søndagskveld.. <3

    35. Hvorfor valgte du ikke den utrolig flotte brudekjolen askepott har i slutten av filmen? Bare lurer.. Du som hadde så gjennomført bryllup, syns den kjolen vsr stusselig 😛 liksom.. Den hvite flotte brudekjolen inn kirkegulvet hadde vært noe!! Den askepott selv gifter seg i..

    36. Okej så dette er en litt rar kommentar men kunne ikke dy meg! Når jeg først begynte å lese bloggen din så likte jeg ikke deg, selvom jeg ikke kjenner deg, jeg fikk bare en følelse av at du ikke var et bra menneske. Jeg har aldri lagt igjen en stygg kommentar eller noe men jeg bare tenkte at hun der misliker jeg. Men etterhvert som jeg har lest mer av bloggen din så er jeg en stooor fan! du virker som et tversigjennom godt menenske! Kjærligheten du og Ulrik har for hverandre er jeg sjalu på. Grunnen til at jeg mislikte deg var vell nettop det, sjalusi. Jeg kan ikke påpeke nok at jeg digger deg, virkelig! Lykke til videre og håper at du har en strålende dag <3 hilsen en stor fan <3

    37. Hei Julianne!
      Har aldri kommentert her men nå måtte jeg! Så herlig å se videoen! SÅ tydelig på begge to hvor høyt dere elsker hverandre! Ganske så rørende å se! Et magisk bryllup! Ønsker dere alt godt videre 🙂 Klem!

    38. Dere er bare helt fantastiske! Og for en kjærlighet det er mellom dere. Dere er helt utrolige. Fantastiske mennesker. Ønsker dere alt godt i livet. Elsket denne videoen.

    39. Jeg blir helt målløs! Blir rørt med deg og alle andre her. Helt nydelig, både du, Ulrik og bryllupet <3 unner dere alt godt, hell og lykke for fremtiden. Gleder meg til å følge dere videre. Stor klem trofast følger

    40. Er langt fra en bryllupsperson selv, og har aldri hatt den drømmen, men nå nappet det litt i lysten min også! Stemningsfull video! gratulerer så masse til dere begge! Dere strålte begge to!

    41. Wow! 🙂 For ett utrolig flott og gjennomført bryllup! 🙂 Drømmebryllup rett og slett! 🙂 Helt nydelig brud var du 🙂

    42. For et utrolig vakkert bryllup! Syntes det var såå gøy å se at gjestene tok kleskoden skikkelig ut. Gratulerer så mye <3

    43. For eit fantastisk bryllup, ingenting overlatt til tilfeldighetene her:-) kjekt at dere deler det med oss. Lykke til videre i livet, tror dere for det fantastisk!

    44. Wow. Noe så magisk å fantastisk. Sitter med tårer i øynene. Var rett og slett noe av det fineste jeg har sett på lenge. Rett og slett et drømme bryllup. Gratulerer så mye.

    45. Wow! herregud for en fin video! Jeg fikk noen tårer i øynene altså! Det har vært kjempespennende å følge all planleggingen fra forlovelse helt til bryllup og fest, og det synes at dere har brukt mye tid på det her. Synes alt så perfekt ut! 🙂 Kjempebra jobbet av videoteamet også da selvfølgelig 😀

    46. Jeg har ikke kommentert tidligere, men jeg kjente litt på tårevåte øyne da jeg så videoen. Jeg er også som mange andre oppvokst med Askepott på julaften, og det at Ulrik gikk med på å gi deg ditt drømmebryllup, det er storsinnet. Du burde forresten ha håret ditt slik flere ganger, for det var nydelig!

    47. Så nydelig, ble rørt –
      For kjærligheten mellom dere to er så tydelig:)
      Håper dere holder sammen ❤️

    48. Utrolig flott video! Bryllupet deres var alt man kunne drømme om. Kan jeg spørre hvor mye prisene ligger på for video-oppdrag fra bryllup.no? Og hvordan gikk du fram da du skulle avgjøre hvem som skulle ordne håret og sminke deg på bryllupsdagen? Hadde du flere prøvetimer?

    49. Hei:)
      Jeg bruker ikke legge igjen kommentarer :), men synes di fortjener det! Fordi jeg ville bare si at bloggen din er helt fantastisk, jeg begynte å lese blogger da dette ble populært og nå synes jeg de fleste er blitt bare reklame bloggere, dyre merkeklær som skal postes på alle bilder!. Men med deg er nettopp grunnen til at jeg leser, fordi du er så jordnær, god, snill og ekte! Du er som bloggere var en gang før! Jeg håper du fortsetter med det! Virkelig 🙂 du skiller deg ut!!!

    50. Herregud Juluanne! Det var en helt nydelig video 😄
      Tårene mine og snørra renner som bare det 😂 det var ordentlig fint og se på 😄

    51. Gratulerer masse til dere! kjempe fin bryllyp <3
      Ønsker dere alt godt i livet videre, du er såååå pen Julianne! <3

    52. Jeg har aldri kommentert på bloggen din tidligere. Men jeg begynner faktisk å like deg veldig godt 🙂 Du virker som en utrolig hyggelig og omsorgsfull person. Skulle ønske jeg kunne kjenne deg på ekte:)
      Håper du og mannen din hadde en fantatisk tur i thailand!!!

    53. Så fantastisk fint bryllup!!😄 Dere er flotte!!
      Takk for at du deler videoen og gratulerer så masse!!!
      😄

    54. Jeg fikk seriøst tårer i øynene av denne filmen. Det så ut som tidenes drømmebryllup! Jeg unner dere et langt og godt liv sammen <3 klem fra Marie

    55. WOW! Sitter med tårer i øynene etter og ha sett videoen!
      Dere er så nydelige sammen, og dette ser ut som et drømmebryllup! Håper hverdagen deres blir like magisk og ikke mer <3 STOR klem

    56. En fantastisk video! Gratulerer med vel gjennomført eventyrbryllup, tipper mange fikk lyst å ha samme tema! Utrolig så flinke du/dere har vært til å planlegge enda så ung som du er😊 Måtte dere få et langt og lykkelig ekteskap , dere er et vakkert par! Følger dere på snap og ser at dere har mye humor i forholdet. Le av hverandres vitser, vær snill mot hverandre, det er et godt grunnlag. Nok en gang, gratulerer så mye og lenge leve kjærligheten ❤️❤️❤️

    57. Fikk endelig se hvor utrolig pen du faktisk er, i denne videoen:) Er så trist at du kun tar bilder fra siden med hodet på skakke. Du burde virkelig se mer rett i kameraet så vakker som du er:D

    58. hærregud nå fikk jeg lyst å gifte meg og “snufs” <3 for en utrolig vakker video dere har satt sammen, alle detaljene,, og elsket absolutt E L S K E T askepott tema <3 ahhh drømmeprinsen hvor er du <3

    59. I denne videoen innser jeg virkelig hvor vakker du er Julianne! Jeg har aldri tidligere kommentert på bloggen din, men nå virkelig føler jeg for å legge igjen en god kommentar til deg og din kjære. Dere er fantastiske sammen! Ønsker dere alt godt <3 Mange klemmer fra meg! 🙂

    60. Katrine: Hei, Katrine! Det kan nok tenkes at jeg viser frem noe etterhvert, men alle gavene er pakket vekk nå. Må få litt orden her i huset først 🙂

      Ha en fortsatt fin uke <3

    61. Silje: Brudekjolen min er inspirert av brudekjolen til Askepott i filmen “Tre nøtter til Askepott”. Vi har modernisert den litt, flyttet livet osv, men den ligner jo fortsatt 🙂

    62. Thea: Hei, Thea! Så hyggelig at du synes det 🙂

      Prisen for filming av bryllup.no Videoproduksjon avhenger av hvor lenge de skal følge brudeparet og festen, om de skal stille to videografer eller bare en osv.. Det lureste er å ta direkte kontakt med de selv og være åpen om det budsjettet dere har, så finner dere ut av dette sammen 🙂

      Jeg valgte min faste frisør da jeg kjenner henne godt og liker måten hun jobber på. Vi hadde kun en prøvetime.

    63. Du så helt nydelig ut Julianne! Og så kult og unikt med tema-bryllup, og dere ser virkelig forelska ut <3

    64. Hei Julianne!
      Kan jeg spøøre deg hva slags underholdning dere har brukt? Fiolinist og dj?
      Lise-Mette 🙂

    65. Å heeerregud, drømmebryllup!! Det så bare helt fantastisk ut – for en perfekt dag… Gratulerer så mye!

    66. For en nydelig video, tårene bare strømmet! Og du var virkelig glødende vakker, Julianne!
      Så ut som en skikkelig drømmedag!
      Du vet ikke tilfeldigvis hva den siste sangen i videoen heter? Hører det er en remix av “You’ve got the love” men finner ikke ut av det! Den var så fengende… 😀

    67. Woooow målløs på hvor vakker du et Julianne ❤️❤️ Så hyggelig at dere endelig er blitt gift, glad på deres vegne! Ble rørt av denne videoen jeg, ekte kjærlighet er noe av det beste som finnes på jord, og det lyser av dere hvor forelsket dere er ❤️

    68. Heidu!
      Bryllupet deres var så utrolig fint og gjennomført! 🙂
      Men er en ting jeg har lurt på lenge, om du tilfeldigvis vet hva den versjonen av “love me like you do” heter? Den da dere kutter i kaka og danser? Har forelsket meg helt i den versjonen og plager meg litt at jeg ikke finner den :p

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg