KLAR FOR EN NY START

Da var jeg hjemme i Oslo igjen og mer motivert enn noen gang til å forbrenne bort julen. Det er bare 7 uker til bryllupet og jeg er heldigvis i gang med treningen igjen. Det føles utrolig bra! Jeg skal innrømme at jeg har tatt meg en aldri så liten pause, både i forhold til trening og mat. Uansett hvor flink jeg sier at jeg skal være så skjærer deg seg alltid.. Jeg er nok litt for glad i å kose meg. Hehe! 

Det som er så fint er at det alltid er rom for en ny start, så i dag har jeg hatt en skikkelig “blåsøndag” hvor jeg har ryddet bort julen, vasket klær, betalt regninger, spist overdrevent sunt, trent og tatt sol. Jeg tar veldig sjelden sol, bare så det er sagt. Jeg føler bare at jeg trenger noen få solstråler på kroppen før den store dagen.

I kveld blir det mer rydding etterfulgt av et langt bad med kroppsskrubb og ansiktsmaske. Kanskje jeg til og med rekker en film.. Vi får se! Det er uansett herlig å være hjemme igjen 

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Har du kommet i gang med treningen etter jul?

11 kommentarer
    1. Ser det er flere bloggere som tar ansiktsmaske i dag etterfulgt av en kropps skrubb, så kanskje jeg skal slenge meg på jeg og hehe;) Jeg gleder meg virkelig til bildene fra bryllupet deres, det kommer til å bli vakkert;)
      Jeg startet trening allerede 1 juledag, tok en fridag i dag da, men er i gang i morgen igjen;)
      Ha en flott kveld videre;)

    2. så bra at du er kommet i gang 🙂 Er en god følelse når man endelig får tatt tak og begynt på de gode rutinene! Jeg har gledet meg hele julen til å komme tilbake på trening har til og med kjøpt nytt treningstøy men jeg er så forkjølet at jeg bare hoster hele tiden og det forverres ved aktivitet så må fokusere på å bli frisk først, noe jeg håper at skjer i løpet av noen dager! huff ikke godt!
      Har veldig lyst til å skaffe meg et sånt belte man kan ha iphonen i! Synes du det fungerer bra? Eller liker du bedre sånn man har på armen? (jeg har sånn til å ha på armen føler at det kommer litt i veien, hvertfall når jeg skal trene styrke!

    3. Siren: Ååå.. Så kjedelig :-/ Håper duj blir frisk snart!

      Jeg digger dette magebeltet. Har bare brukt det to ganger nå, men kan si at jeg liker deg mye bedre enn sånn rundt armen som jeg har hatt tidligere. Det har nok mest med at jeg når den lettere og at den ikke er i veien, som du sier 🙂

    4. Kos deg med en soltime i ny og ned, vi har mange måneder i Norge hvor sola ikke er sterk nok til å gi oss vitamin D. Jeg tror at litt sol i ny og ned gir helsefordeler, til tross for at det ikke er det beste for huden 😉 Lykke til med de siste forberedelsene til bryllupet 🙂

    5. Anita: Hehe! Du har helt rett i det. Jeg ville bare påpeke det fordi jeg ikke ønsker å oppfordre til solarium 🙂

      Tusen takk for det, Anita! Ha en fin uke 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg