DET ER DE POSITIVE TILBAKEMELDINGENE SOM TELLER

Til tross for mye negative ord i kommentarfeltet de siste dagene så velger jeg å smile av alt det positive. Vet dere? En positiv tilbakemelding for meg veier opp for ti negative. Mange mener kanskje det motsatte. Men i mitt tilfellet er de nedlatende kommentarene som oftest såpass irrelevante og barnslige at jeg klarer å heve meg over de. Dersom du har noe konstruktivt å komme med så er det en annen ting. Jeg tåler kritikk, ikke misforstå. Jeg er bare så glad for at jeg har lært meg å skille mellom hvilken type kritikk jeg skal ta til meg og ikke.

Før jeg hopper i seng vil jeg bare si tusen takk for all støtte. Det er så godt å se at flere av dere faktisk står opp for meg enten dere er enige eller uenige med meg. Det er på grunn av dere at jeg tør å publisere all den drittslengingen jeg får i kommentarfeltet. Mange bloggere velger å slette eler ikke å godkjenne negative ord om seg selv. I det siste har jo til og med en del valgt å sperre kommentarfeltene sine. Jeg derimot velger å dele alt for å vise dere hele pakka.

Det er utrolig hvordan folk prøver å tråkke ned på meg ved å snakke negativt om utseendet mitt på bakgrunn av at de ikke er enige med meg i en diskusjon. Mitt utseende har jo ingenting å gjøre med hva jeg mener eller ikke mener. 

15 kommentarer
    1. Det er noe som kalles selektiv hørsel. Det kan ofte være nyttig, spesielt i møte med såkalte nett-troll. Om du ikke helt finner en god balanse og kun lytter til det som passer deg best, det som er utelukkende positivt og støttende, finnes det jo også en fare for at du aldri klarer å finne veien ut av neglelakk-louisvuitton-“æsj navere er så late”-jungelen. Det virker som om boblen du tilsynelatende lever i er så øredøvende komfortabel at det enkleste bare er å fortsette i samme stil. Det er forståelig. Jeg ønsker deg allikevel all hell og lykke med å finne veien ut av den jungelen. Hvem vet, det kan jo hende du finner noe utenfor som du kan blogge om. Det kan til og med hende at du vokser så mye på det at du kan lytte til og lære av kritikk.

    2. Når det går på person eller utseende har man rett i å bli både såret og lei seg. For å gå på personlig kritikk fortjener ingen uansett hva. Du er nå tøff som orker å ha feltet oppe, ikke minst at du klarer å skille mellom de konstruktive. 🙂
      God jul og håper dere går kosa dere masse. 🙂

    3. Jeg synes det er veldig merkelig at du ikke forstår hvorfor folk reagerer.
      Du lever i en liten fantasiboble som til slutt kommer til å sprekke. Det virker som at du skriver innlegg for å provosere fordi lesertallene synker. Da får du flere klikk. Men er det verdt det? Er det verdt å tjene penger på at folk utenfra synes du er en virkelighetsfjern, bortskjemt mobber? For det er faktisk det inntrykket du gir.
      Og det er faktisk litt merkelig å se at du drar frem andre bloggere som har stengt kommentarfeltet mens du “viser frem alt”. Hvor lenge har du blogget? De bloggerne jeg regner med du refererer til har blogget i MANGE år og har enormt mange flere lesere enn deg. De har nok måtte tåle vilt mye mer kritikk enn deg.
      Håper du får en fin jul og et godt nytt år!

    4. Hev deg over 🙂 Synes du skriver bra og jeg har ingen problem med og forstå innleggene dine. Fint bilde av deg 🙂

    5. Kjære Julianne. Jeg beundrer deg. Beundrer hvor god du er til å ta imot kritikk. Beu drer hvordan livet ditt er. Beundrer utseende ditt – for du er VAKKER uansett hva andre måtte mene. Du har all rett til å ha dine meninger og di som føler seg truffet og ofte gjemmer seg bak tastaturet er di folka som utnytter systemet og er LATE, og må derfor kritisere deg for å heve seg selv.
      Du er et bra forbilde, et bra menneske – ALDRI la noen andre få deg til å tro noe annet ☆♡

    6. Det er godt du klarer og heve deg over all kritikken du har fått siste dagene. Og det beviser du også med og ikke stenge kommentarfeltene som mange av superbloggerne gjør. Det er jo feigt. Du er en vakker ung kvinne som sikkert mange er sjalu på og dermed hagler det med stygge ord om at du er stygg og fæl,og har en ikke noe pent og si så får dem heller holde seg unna bloggen din og heller ta seg selv en titt i speilet og se på seg selv:-) Ønsker deg en riktig god jul og gled deg over alt som skal skje i den nærmeste tiden:-)))Du skriver bra og tar opp temaer som er reelle.-))

    7. Liker bloggen din, tror ikke du lever i en “boble” da hadde du ikke klart å skrive såpass reflektert (etter min mening). Husk at de som skriver stygge kommentarer bare er sjalu!

    8. Hei!
      Det må være lov til å ta motmæle overfor dem som fremmer usunne holdninger, inklusive selvdyrking, offerrolle og ansvarsfraskrivelse.Din blogg inneholder mye av dette, beklager, det er opp til deg å endre kurs. Hadde vært fint om du kunne vært litt mindre gold digger og litt mere medmenneske.

    9. Skjønner ikke hva folk blir så opprørte for ting du skriver… Jeg er selv 50 prosent på NAV pga. sykdom men jeg klikker ikke av ting du skriver om NAV av den grunn. For det ER mange som snylter på NAV og du skriver jo at du ikke drar alle under en kam.. Dessuten er det stygt og skrive at du ligner på det og det.. Da kan man bare holde kjeft istedenfor!!! Du kan vel ikke for hvordan du ser ut. Dessuten er du en pen og reflektert jente! Rett og slett misunnelse av folk som skriver noe annet! Stå på du og vær den du er:) God jul til deg og Ulrik:)

    10. Hei,
      Stå på videre. Syns du er veldig flink. Jeg har et lite ønske☺️ Kan du ikke lage et innlegg der du viser fram de yndlingsveskene dine? Vet du har mange fine😄 Ønsker deg en fin jul😘
      Klem

    11. Dette er en bra holdning! 🙂
      Jeg kan ikke en gang begynne å forestille meg hvordan det er for deg som blogger å dele meninger og så få kritikk som verken er saklig eller særlig konstruktiv, men det virker som at du takler det ganske bra da:) en annen ting som er bra er at du deler meningene dine og at det kan skape en diskusjon, på tross av at det er mange som bare er ute etter å være kverulante.

    12. Jeg er fast leser og liker kjempegodt at du byr så mye på deg selv og snakker rett fra levra/hjertet 🙂 Det er det som gjør at bloggen din er så gøy å lese! Du virker veldig sosialt trygg som takler kritikk så bra og byr på deg selv. Tommel opp! God jul 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg