DEN PERFEKTE JULEGAVE

Annonse

Hei, jenter og gutter! Her er den nye bølgetangen som jeg snakket om i går. Jeg bare elsker disse bølgene! De minner meg om Khloe Kardashian på sitt beste. Hehe! Hun hadde slike bølger på noen bilder en gang og da lurte Ulrik på om ikke jeg også kunne fikse håret mitt slik. Helt siden det har jeg ønsket meg en slik bølgetang. Derfor ble jeg veldig glad når Makestyle tok kontakt med meg. Jeg har tidligere forsøkt meg på samme look med rettetang, men det blir ikke helt det samme. Nå er jeg frelst! Denne bølgetangen kommer til å bli brukt MYE fremover, spesielt nå i desember. Bølgene er jo også like fine på jobb og til hverdags, dessuten holder de seg fine i flere dager dersom du ikke må dusje håret.

Det tok meg ca 15 minutter å bølge hele håret i går, og når jeg i tillegg kan gå med disse bølgene i to dager er de få minuttene virkelig verdt det. En god investering nå i festsesongen eller den perfekte julegave   


Uansett om jeg skal bølge, krølle, føne eller rette ut håret bruker jeg alltid en varmebeskyttende spray. Det bør alle som er glad i håret sitt prioritere. Heat styling spray både beskytter håret mot varme, samtidig som den gir deg lett hold og glans. Sprayen inneholder argan olje. Det er denne oljen som gir deg den fine glansen.

Til slutt går jeg alltid over med en god hårspray, for at håret skal holde seg gjennom hele dagen slik jeg ønsker. Styling spray soft fra GB var enkel å ha med å gjøre og holdt på frisyren min hele fredag kveld, uten at håret mitt så sprayet og stivt ut. 

Heat styling spray og soft hårspray er uten parabener, parfyme, allergifremkallende stoffer og mineralolje. De er heller ikke testet på dyr ♥ 

Så over til tryllestaven, som jeg kaller den. Dette er også en perfekt julegave til hun som liker å fjonge seg litt både til hverdag og fest. Jeg er jeg godt kjent med denne krøllstaven fra før og bruker den nesten hver dag nederst mot tuppene for å få litt bevegelse i håret. Det tar meg ikke mer en 5-7 minutter å lage krøllene på bildene under. Husk å gre ut krøllene før du sprayer over det ferdige resultatet. Da får du en mer naturlig og fin look. 

Det som er spesielt med MAST er jo at man kan skru på gradene, og det er faktisk den mest selgende tangen til Makestyle. Jeg har ingen problem med å forstå hvofor. Krøllstaven jeg har lager små og søte krøller (vol 1). De har også en annen krøllstav som lager større krøller, for dere som ønsker det (vol.2). 

Med både bølgetangen og denne krøllstaven følger det med en oppbevaringspose og varmebeskyttende hansker. Jeg bruker alltid hansken når jeg krøller håret med krøllstaven, men føler ikke det samme behovet når jeg bølger håret med bølgetangen. Det handler kun om teknikk. Vi er foskjellige. Den dagen jeg brenner meg så kommer jeg til å angre. Jeg anbefaler dere virkelig å vende dere til å bruke hanskene. 

Krøllstaven fra MAST finner dere forresten HER. Bare spør hvis det er noe dere lurer på, så skal jeg prøve å svare dere så godt jeg kan. Ha en fortsatt fin første søndag i advent ♥

18 kommentarer
    1. Hadde vært veldig spennende om du skrev et innlegg om et par norske youtubere du liker eller som du ser på! Alt man ser er at bloggere linker til andre blogger, og om de skriver et innlegg om youtubere er det alltid de amerikanske.. Digger virkelig bloggen din, og at du er så aktiv som du er- stå på videre!

    2. Anonym: Hei, du.. Jeg følger faktisk ingen norske youtubere. Har du noen tips til hvilke jeg burde følge?

      Utrolig hyggelig at du liker bloggen! Blir så glad av å høre slik <3

    3. wow! Begge to ga kjempefint resultat! Likte veldig godt bølgetangen og kunne tenkt meg en sånn selv tror jeg! elsker sånne bølger i håret men har aldri fått det helt til men nå som jeg har litt langt hår så tror jeg det kunne vært fint å prøvd litt mer for å få litt frisyre på håret! 🙂 Håper du har hatt en fin helg! 😀

    4. Siren: Så gøy at du likte begge resultatene! Min favoritt er også bølgetangen, men jeg er likevel avhengig av krøllstaven. Hehe! Hver tang til sitt bruk. Dessuten er det jo morsomt å variere litt også 🙂

      Helgen min har vært topp! Håper du har hatt en fin helg du også. Ønsker deg en herlig ny uke!

    5. Så utrolig fint det ble! Har du forresten prøvd mast volume 2 krølltanga? Har planer om å kjøpe en av dem men er usikker på hvilken jeg skal velge…

    6. Tora: Takk for det, Tora! Nei, den har jeg ikke prøvd. Men det er jo utrolig flott med større krøller også. Det blir på en måte mer glamorøst 🙂

    7. Her var du skikkelig søt Julianne!! 🙂 Kjempefin på håret, dette kledde du! Du har nydelig utstråling når du smiler på den måten, trur det var lurt av deg å kutte litt ned på selfiene 😉 Missforstå meg rett, du er vakker uansett, meeen jeg syns du lager deg litt for mye til på mange av selfiene 😉 Her har du rett og slett bare helt nydelig!

    8. Heisann. Nydelige krøller. Lurer på hvor den svarte jumpsuiten du har på deg er fra? Håper på svar:-))

    9. Anonym: Tusen takk for det. Jeg prøver å variere bildebruken Føler ikke selv at jeg gjør meg til på noen måte. Jeg bare smiler jeg 🙂 🙂

    10. Hei Julianne 🙂
      Håper du har det bra 🙂 Så flotte krøller, det passer du veldig godt 🙂
      Klem <3

    11. Tove: Hei, Tove!

      Så hyggelig å høre fra deg igjen. Her står det bra til. Håper alt er fint med deg også! Jeg likte krøllene veldig godt selv 🙂

      Håper jeg hører fra deg snart igjen!

      Klem tilbake <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg