BRYLLUPSINVITASJONENE

Endelig kan jeg vise dere invitasjonene til bryllupet! Nå har vi brettet, klistret og skrevet på nesten 70 invitasjoner og konvolutter. Det var litt av en jobb, men også veldig gøy. De ble såååå fine! Jeg skal ikke ta på meg æren for akkurat det, for det er det Bryllupsdesigneren som står bak. Invitasjonene er forresten ikke sponset, men jeg vil likevel gi en liten applaus til søteste Maren (jenta bak @bryllupsdesigneren) for det flotte resultatet. Flinke folk fortjener ros. Dessuten så har jo invitasjonene vært en stor del av bryllupsplanleggingen til nå, så det skulle bare mangle at dere som følger meg får se de. Jeg bare elsker de søte magebeltene. For meg er det den mest romantiske detaljen på hele invitasjonen

ramAOTime._getjQuery()(function(){
try{ramAOTime.ramAOTime(“http://rwa.rampanel.com/ram/RAMtriever?7667|52328|In-ViewBloggTest5″,2000,0.10,”#inviso7667”,false,false,null);
}catch (err){if (console.log){console.log(“ramAOTime error: “+ err);}}});

17 kommentarer

Siste innlegg