10 TING JEG ØNSKER MEG

Inneholder annonselenke

Det er noen ganger jeg blir sittende foran skjermen å tenke på alt jeg ønsker meg, mens jeg egentlig burde ha brukt tiden til noe mer fornuftig. I stad skjedde det igjen. Jeg skulle egentlig besvare mailer, men ble sittende i over en time å google alle disse tingene som jeg drømmer om. Jeg snakker da for det meste om materialistiske og kostbare ting, ikke drømmer om familie og fremtid. De drømmene eksisterer de også, og er såklart mye viktigere for meg enn alt dette stæsjet, men i dag handler det om alt det overfladiske. Got it?

Helt siden jeg var liten jente har jeg alltid hatt enorme ønskelister. Noen av ønskene har blitt realisert, som Chanel vesken min, Princess Cut ringen min osv, men det aller meste har blitt stående på listen eller falt vekk når nye ønsker har oppstått. Nå for tiden ser listen slik ut: 

1. Stasjonær Mac: Jeg sitter alt for ofte i dårlige arbeidsstillinger, da jeg tar med meg den bærebare macen min i sengen, i sofaen og andre ubeleilige steder for å jobbe. Nå ønsker jeg meg en stor skjerm som står fast på “kontoret” her hjemme, som jeg kan bruke til jobb.

2. En tredemølle: Jeg har kjempelyst på en tredemølle her hjemme. Selv om jeg er medlem på treningssenter, så blir det lite løping. Jeg klarer ikke å løpe uten musikk, men er ikke spesielt glad i å bruke ørepropper eller hodetelefon. Løsningen er altså å få møllen i hus. Da ville jeg startet hver morgen med en liten løpetur med favorittmusikken min på full guffe i rommet. Det hadde vært deilig det! 

3. En tur til New York: De fleste jenter drømmer vel om en tur til New York? Jeg MÅ dit snart og har derfor satt det på min opplevelsesliste for 2016. Hehe! Ja, jeg er glad i lister..

4. Boots med snøring: Jeg har falt for disse (adlink), men i og med at det allerede har blitt tre par nye støvletter på denne jenta i løpet av få uker, så må jeg roe ned.  

5. Et Balmain plagg: Jeg kjenner ikke godt til dette merket, men jeg har sett nok til å si at jeg elsker den stilen. Til nå har ALLE plagg jeg har sett av Balmain havnet på min ønskeliste. Mye på grunn av Kardashian-jentene. Balmain kjolene er jo til å dø av!  

6. En Rolex: Jeg har aldri vært spesielt glad i dyre øredobber, smykker, ringer eller armbåd, men jeg skal innrømme at interessen har kommet etter at jeg fikk den flotte diamanten på fingeren. Jeg har heller aldri vært noe klokkemenneske, men ser for meg at jeg hadde blitt det med en Rolex. Jeg bare elsker den med rosa skive! Rett og slett en drøm 

7. Silkemorgenkåpe: Jeg har flere morgenkåper, men nå ønsker jeg meg en silkemorgenkåpe med “bride to be” eller “bride” trykk i paljetter bak. Jeg vet de selger det på Victorias Secret, men vet ikke om noen steder her i Norge. Vet dere? 

8. Glass-sko: Som dere vet er temaet for bryllupet til Ulrik og meg “Tre nøtter til Askepott”. Jeg er derfor på jakt etter et par “glass-sko” til brudekjolen min. Det kommer opp masse fint med søket “shoes of glass” på Google, men hvor får jeg faktisk tak i dette? 

9. Fuskepels: Jeg ønsker meg en skikkelig fresh fuskepels til denne høsten og vinteren. De jeg har sett til nå ser enten for billige ut eller så er de ekte. Har dere noen tips til nettsider som selger fine fuskepelser?

10. Tatovering: Ja, jeg har sagt det før og sier det igjen. Jeg ønsker meg tatovering. Ikke en random tatovering, men en “kjærestetatovering” sammen med Ulrik. Problemet er at jeg blir aldri enig med meg selv om hvor og hva som skal tatoveres. I-landspromlem.. I know.

45 kommentarer

Siste innlegg