KONKURRANSE: VINN GAVEKORT PÅ NELLY OG ET ÅRS FORBRUK AV HÅRFARGE

Annonse

Hei, fine folk! Endelig er det klart for en ny konkurranse her på bloggen! I samarbeid med Garnier Nutrisse Truly Blonde skal jeg dele ut et gavekort på Nelly til en verdi av 1200 kroner, i tillegg til et års forbruk av Truly Blond hårfarge ♥

Om Truly Blonde: Truly Blond er en helt ny serie med hårfarger fra Garnier Nutrisse, som inneholder forskjellige nyanser: Beach Blond, Classic Highlights, Soft & Natural Blond og Trendy Platinium. Alle nyansene inneholder en conditioner som sørger for at håret ikke blir gult, så man kan få den fine og kalde, blonde looken. Jeg husker sist jeg farget håret hjemme. Det ble mildt sagt en katastrofe som endte med gulskjær og slitte tupper. Hehe! Heldigvis har det skjedd mye siden den gang. Hårfargene fra Ganier Nutrisse gir ikke bare et amazing resultat, de skal til og med være pleiende.

Her kommer en steg for steg video for meg og dere som ikke husker hvordan hjemmefarging skal gjøres, og for dere som aldri har gjort dette på egenhånd før: 

 

Lurer du på hvilken blondfarge du er? Ta testen “The blond finder”, og du finner den fargen som passer din livsstil og smak. Jeg ble Trendy Platinium. En farge jeg liker kjempegodt! Jeg pleier som regel å gå for noe mørkere om vinteren, men savnet kommer alltid fort etter det lyse platinablonde håret mitt. Jeg trives allers best som lys blond. Nå er jeg varmere i fargen enn normalt, men jeg liker det også, sålenge det er den blonde fargen som dominerer. 


Konkurranse: Del et bilde av din favoritthårfarge på Instagram med #GoTrulyBlonde og den nyansen av Garnier Nutrisse sine hårfarger som passer best til ditt bildet: #BeachBlond, #NaturalBlond, #PlatinumBlond eller #ClassicHighlights. Bildet trenger ikke å være av deg selv. Jeg har delt et bilde av meg selv på min Instagram @pilotfrue med #PlatinumBlond 

Les mer om instagram-konkurransen HER!

Vil du ha flere gode skjønnhetstips? Lik Garnier på Facebook her ♥

7 kommentarer
    1. Hei
      Ved annonser på blogger så pleier jeg egentlig å bare scrolle fort gjennom, men denne gangen måtte jeg stoppe opp litt. Du er en av de bloggerene som en anser som mest seriøst, men en hårfarge annonse? Helt ærlig, når var det du sist farget håret hjemme?, når du var 15-16 år? Kjenner jeg og de andre topp bloggerne som har samme annonse så kommer dere aldri til å farge håret hjemme selv, når dere får sponset og dyre behandlinger hos profesjonelle frisører. Så hvorfor velgere du å ha en sånn annonse hvor du ikke kan si din egen mening om produktet? Er penger mer viktig for deg enn tillit til dine lesere? Hilsen Linda

    2. Linda: Hei, Linda. Som jeg skrev i innlegget så har det skjedd mye siden den gang jeg hjemmefarget håret mitt. Altså, det er en stund siden. I dag er jeg som du vet så heldig at jeg får sponset alt av behandlinger, men det gjør ikke leserne mine. En del av leserne mine er yngre enn meg, noen er studenter og mange har ikke mulighet til å gå til dyre salonger. Derfor synes jeg det er flott at det finnes alternativer, som denne hjemmefargen. Jeg vet at det er flere som setter pris på at jeg deler konkurranser og tilbud på bloggen. Dessverre er ikke du en av de. Dersom du følger meg og denne bloggen så vet du at jeg ikke har mange annonser i løpet av en måned. Svært få sammenlignet med en rekke andre store bloggere..

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg