TRE NØTTER TIL JULIANNE

“Ansiktet fullt av sot, men ingen feier. Hatt med fjær, bue og pil, men ingen jeger. Kjole med slep, kantet med sølv, men ingen prinsesse..” Hvem er det? Askepott! Det stemmer.. Temaet for bryllupshelgen til Ulrik og meg i februar er verdens vakreste film, “Tre nøtter til Askepott”. Invitasjonene er til trykk og jeg gleder meg til å vise dere resultatet uken som kommer. 

“Tre nøtter til Askepott” har vært min favorittfilm siden jeg så den første gang som liten jente. Jeg har sett på denne filmen hver julaften som jeg kan huske. Ingen jul uten Askepott, og siden jeg fikk bestemme så blir det heller ikke noe bryllup uten Askepott. Ulrik likte heldigvis ideen min og har selv kommet med flere gode innspill. Vi har hentet masse inspirasjon fra antrekkene og omgivelsene i filmen og jobber med å gjennomføre den store dagen så eventyrlig som overhodet mulig.

Bryllupet blir som sagt over tre dager på Thorskog slott i Sverige, med jegerfest på fredag og slottsbryllup på lørdag. Det eneste jeg ikke har kontroll over er været. Jeg ønsker meg snø mer enn noe annet. Kjære Gud, gi meg snø 20. februar 2016 ♥ 


17 kommentarer
    1. Ååååå såååå spennede <3 gleder meg så til å se deg!!! Vakre fine deg 🙂 stor klem og fin søndag til deg 🙂 klem Cicilie <3

    2. Å, for et flott tema! Jeg har selv alltid elsket den filmen, og vurderte kjenningsmelodien som inngangsmars… (veldig fin på piano og fiolin, søk opp på YouTube!) Men siden det for min del blir sommerbryllup og bryggefest, så passet det heller dårlig…! 😉
      Masse lykke til med bryllupsforberedelser! 2016 blir vi ordentlig fruer, gitt!
      Supporterfrue – Line Victoria

    3. å herregud så fint tema!! jeg gleder meg masse til å se invitasjonene og hva dere har planlagt etterhvert! Gleder meg til å se kjolen din 😀

    4. Åååh, jeg elsker også Tre nøtter til Askepott! Så fint tema! Håper dere får snø slik du håper på:)

    5. Kunne du skrevet et dypere innlegg om feks flyktninger fra syria? Det hadde vært interessant å få høre ditt perspektiv på det

    6. Å, den filmen <3 Ingen jul uten! Jeg tror ikke jeg hadde kommet på det tema til bryllupstema, men så kult 🙂

    7. Utrolig stilig tema og utenom det vanlige 🙂 krysser fingrene for snø for deg! Blir så spennende å følge bloggen fremover<3

    8. Siren: Så hyggelig at du synes det! Jeg legger ut bilder av invitasjonene denne uken. Venter spent ved postkassen hver dag. Kanskje de kommer allerede i dag 😀

      Brudekjolen blir en drøm! Jeg skal snart til ny prøving på Undorn. De er visst ferdige med skjørtet 🙂

    9. Supporterfrue: Ja, den sangen er vakker! Sommerbryllup er også veldig fint, og bryggefest er aldri feil. Hehe! Tusen takk for det. Liker navnet 😉

      Masse lykke til sev 🙂

    10. Cicilie: Snille deg! Nå er det altfor lenge siden.. Si ifra hvis du er i Oslo og har tid til en kaffe! Sender en stor og god klem tilbake <3

    11. Kommer til å bli det drømmebryllupet! Elsker den filmen selv, ser den hver jul!! Gleder meg til å se resultatet! Syns du virker som en veldig jordnær og snill person!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg