JEG FØLER MEG TRUFFET

Jeg føler meg truffet her og jeg føler meg truffet der. Seriøst? Nå må dere ta dere sammen. Det vil alltid være noen som føler seg truffet i diverse debatter og temaer som jeg tar opp her på bloggen. Det er det faktisk helt umulig for meg å unngå. Jeg prøver ikke å såre noen ved det jeg skriver. Det vil jeg dere skal vite. Men jeg ønsker noen ganger å skrive om mer enn hva jeg spiser til frokost og hvordan jeg legger sminken min. Er det så vanskelig å forstå? Dessuten så er det jo begrenset hvor mye spennende som skjer i hverdagen. Jeg lever kanskje ikke et typisk A4-liv, men jeg har faste rutiner og kjedelige plikter som alle andre.

Jeg har selv følt meg truffet av andre personer via statuser på Facebook eller andre bloggere ved innlegg som de skriver, men jeg går ikke rundt og sutrer av den grunn. De som har truffet meg med sine utsagn har jo truffet av en eller annen grunn. Kanskje var det fortjent.

Nå er jeg ferdig med denne veskedebatten og klar for å spre litt glede igjen. I kveld kommer et hyggelig innlegg hvor Ulrik og jeg tar bryllupsplanleggingen et hakk videre.. Jeg i høye hæler og Ulrik i sine pensko. Kan dere gjette hva vi skal? Håper dere titter innom senere ♥

20 kommentarer
    1. Man vil alltid føle seg truffet av noe, hele tiden. Det er ikke noe man kan unngå, alle er forskjellig. Bra skrevet 🙂
      Ukens blogg er på bloggen, meld deg på om du vil!
      Ønsker deg en riktig fin onsdag videre.

    2. Hei julianne 🙂
      Så utrolig bra skrevet, ærlig og åpent ). Synes du har mange interresante temaer
      og det er jo som du sier; du vil skrive om andre ting enn makeup etc og det må
      folk bare godta. Stå på 🙂
      Om jeg skal gjette hva dere skal, så blir det sånn “Take a wild guess”….. Skal vi se; du har allerede sjekket ut maten, blomstene i forbindelse med kommende bryllup… Skal dere en tur i kirken for å prate med presten og prøve å gå opp kirkegulvet? Uansett hva det er, kos dere:). Skal bli gøy å lese neste blogg:).
      Ja, må jo si jeg synes det er kult det var Ulrik som kom på navnet på bloggen din,
      den passer jo utmerket :). Innlegget ditt om flyskrekk var veldig bra, der er mange som lider av flyskrekk og når du skrev om det så nådde du ut til mange lesere. Skal tenke på temaer du evt kan skrive om, så sender jeg noen tips:).
      Ha en flott dag videre <3

    3. Dette her var bra!!
      Man må få uttrykke meningene sine, selv om noen alltids vil være uenig eller bli truffet. Alle blir krenket for tiden. Det er blitt en folkesykdom. Folk blir til og med krenket på andres vegne. Det er helt sykt. Det er gått så langt som at noen lar seg krenke om jeg sier at jeg synes “orange bukser er stygge”.
      Min mening om “veskehorene” er så lett som: la folk gjøre det de vil..
      Man er sin egen lykkes smed 🙂

    4. TAKK for at du skriver ærlige og interessante innlegg, hvor du i tillegg tør å ytre dine egne meninger!!
      Du er en av svært få jeg titter innom en gang i blandt , grunnen til at du er den jeg velger er for dine ofte interessante innlegg som faktisk “treffer” noen, de som er ærlige og som kan skape tanker og diskusjoner.
      Jeg skal ærlig innrømme å finne meg selv uenig i noen av tingene du skriver , noe som egentlig ikke burde komme overraskende på siden begge er jenter med meninger og bein i nesen. Men jeg merker vi er likesinnede på noen punkter også. Synes det er kjempe tøft at du skriver om temaer og hverdagslige ting , og selvfølgelig litt typiske bloggeting for de som liker det .
      Forøvrig tenker jeg at dere skal på bryllups dans senere idag , og gleder meg til å se det ferdige resultatet av arbeidet og drømmene deres samlet til et stort fint bryllup.
      Fortsett å være deg selv da , Julianne .
      Mvh Hanne .

    5. Jeg leser egentlig bloggen din for det meste pga. meningsinnleggene! Jeg er nemlig overhodet ikke interessert i mote eller sminke! Stå på 😀

    6. Benedikte: Hei, Benedikte! Morsomt at du følger meg på grunn av det. Jeg prøver å variere innleggene så godt jeg kan. Det vil aldri bli mye av verken sminke eller mote, så du kan ta det helt med ro 🙂

    7. Hanne: Hei, Hanne. Takk for hyggelig kommentar. Det er gøy å høre at du synes meningsinnleggene mine er interessante. Vi kan ikke være enige i alt, men godt å høre at vi er enige i noe.. Hehe 🙂

      Du hadde helt rett angående bryllupsdans. Jeg la ut noen bilder her på bloggen i går kveld fra øvingen 🙂

      Jeg skal fortsette å være meg selv. Håper du vil fortsette å følge meg videre 🙂

    8. tina: Hehe! Jeg liker sammenligningen din med en folkesykdom. Jeg har faktisk mottat mange meldinger av lesere som føler seg krenket på vegne av andre.. Helt sykt, men sant.

      Ha en fin dag videre, Tina 🙂

    9. Tove: Hei, Tove! Tusen takk for det!

      Nesten.. Vi var i Fredrikstad for å lære oss brudevals. Det var såååå gøy, men kjenner at vi trenger mer øving. Gleder meg til å vise frem hvor gode vi forhåpenligvis blir etterhvert 😀

      Da venter jeg i spenning på bloggforslag fra deg, Tove. Hehe! Ha en fin torsdag <3

    10. Hei Julianne! ville bare si at du virker som ei fantastisk jente med bena godt planta i jorda! Liker godt og lese bloggen din! Stå på videre! Stor klem! 😀

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg