FORENTE BLOGGERE – SAMMEN FOR Å HJELPE!

God kveld, fine lesere! Nå er det min tur til å spre dette budskapet og ikke minst min tur til å strekke ut en hjelpende hånd. Jeg har nemlig slått meg sammen med en rekke godhjertede bloggere, som sammen har et mål om å samle inn 100 000 kroner for flyktningshjelpens arbeid i Middelhavet. Jeg har selv donert penger og håper at dere vil gjøre det samme. Har du ikke mulighet til å donere penger er det også til stor hjelp om du deler budskapet.

Jeg har lenge gått med en vond smak i munnen. En flau og vond smak av det å sitte hjemme i et trygt og godt hjem med alt jeg trenger rundt meg, uten å løfte en eneste finger for alle disse stakkars menneskene som er på flukt. Det er vanskelig å vite hva man kan gjøre for å hjelpe, men dere må huske at all hjelp hjelper. Kan du avse noen kroner til de som trenger det mest? Ingen sum er for liten. Støtt aksjonen her ♥ 

Det er mange der ute som har gjort mye mer enn meg for å hjelpe flyktningene, men det er enda flere som ikke har gjort noenting. Til deg som ikke har gjort noe ennå: Tenk at vi kan hjelpe til selv hjemme fra sofaen..  

8 kommentarer
    1. Hei Julianne,
      Et meget sterkt og viktig budskap, som
      du sier bedre sent enn aldri.
      Stå på, sånne mennesker som deg gjør meg så glad!
      Enda en grunn til å like din blogg<3

    2. Har ikke muligheter til og gi penger. Men vi er noen i klassen som har samlet sammen sko, klær, pledd ol som vi skal lever en plass her i trondheim som frakter det videre. Sånn som jeg har forstått det så begynner lageret her virkelig og fylles. Er så utrolig godt å kunne gjøre noe, å kunne hjelpe. Kjenner jeg sitter igjen med en god følelse i kroppen 🙂 Synes d er så bra at det er så mange som er så engasjerte!

    3. missmommy.blogg.no: Det blir jeg også! Nå har vi samlet inn over 50 000 kroner, så målet om 100 000 kroner kommer vi til å nå om kort tid 🙂

    4. Benedikte Dahle: Hei, Benedikte! Så flott tiltak! Dere virker som en flott gjeng. Lykke til videre med innsamlingen. Dere gjør en viktig og god jobb <3

    5. Sorry, men det er litt drøyt– eller skal vi kalle det for hyklersk? Hver veske som du poser rundt med (alene) er jo verdt mer enn 100 000!
      Hvis Du virkelig vil hjelpe, kan Du jo det… Men du vil vel heller pose rundt…?!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg