BEDRE SENT ENN ALDRI

Hei, alle snappere! Jeg har også Snapchat! Jeg har faktisk hatt det en god stund, men ikke bestemt meg før nå om jeg liker dette eller ikke. Det er sååå mange som har spurt, ikke minst klaget over at jeg ikke har delt min Snapchat med dere. Etter en liten oppfordring fra Anette Marie, som jeg forresten har nominert til “Årets Snapchat” på Vixen, så har jeg kommet frem til at dette bare er gøy. Det blir enda mer gøy dersom dere vil følge meg (pilotfrue). Jeg kommer til å bruke snapchatkontoen min til å vise dere små klipp fra dagene mine, bilder jeg ikke publiserer på hverken blogg eller Instagram og kanskje en aldri så liten påminnelse når bloggen er oppdatert..Hehe! Ha en fin søndag videre, alle! Vi snappes ♥

video:20150816130541
6 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg