40 SPØRSMÅL OG SVAR

Hei, fininger! Jeg slenger meg på trenden med 40 spørsmål og svar. Satser på at dette kan være en enkel og god onsdagsunderholdning..

1. Tre ord om meg: Sosial, omtenksom og ærlig.

2. Det første jeg gjør om morgenen: Lager meg det beste måltidet om dagen.. Frokost <3

3. Når jeg hører på radio blir jeg: Skikkelig gira av musikk eller irritert og oppgitt av masse tullprat, som “Er du smartere enn Pilgaard” og slike uinteressante radioprogrammer. 

4. Jeg gleder meg til: Å gifte meg med Ulrik i februar!

5. Klesskapet mitt er fult av: Støv at the moment og trenger derfor en skikkelig høstrengjøring. 

6. Når jeg skal pynte meg: Går jeg ALLTID i høye hæler. 

7. Jeg brenner for: Trening og sunt kosthold.

8. En liten hemmelighet om meg: Jeg tok botox i pannen for første gang på mandag og er superspent på resultatet som vises om en ukes tid. Hadet bra til alle rynker!

9: Jeg føler meg mest bra: I skjørt, kjole eller jumpsuit.

10. I kaffebaren bestiller jeg: Skinny islatte med sukkerfri vanilje om våren og sommeren, og vanlig latte med soyamelk om høsten og vinteren.

11. I baren bestiller jeg: Espresso Martini, Skinny Bitch (Vodka soda), noe sprudlende eller en fruktig cocktail. 

12. I vennegjengen er jeg: Den jålete, tror jeg? 

13. I familien er jeg: Også den jålete..Hehe!

4. Jeg kan ikke leve uten: Hårbørste. Jeg hater som sagt ugredd hår.

15. Barn er: Definitivt noe jeg ønsker meg i nær fremtid, men først bryllup.

16. Om natta: Må jeg nesten alltid tisse.

17. I veska har jeg: Lommebok, Kamera, telefonen min, lipgloss og hårbørste.

18. Trening er: Viktig for meg og mitt humør, sier Ulrik.

19. Politikk er: Absolutt viktig, noen saker er mer engasjerende og spennende enn andre. 

20. Kjærlighet er: Alt.

21. I høst skal jeg unne meg: Lite. Nå er det full fokus på bryllup. Her skal det spares både på penger og kalorier. Hehe!

22. Ved sengekanten har jeg: Telefonen min og en flaske vann.

23. På kjøkkenet er jeg: Ingen mester, men under opplæring. 

24. Jeg er dårligst til: Å ta telefonen/svare på meldinger. Sorry!

25. Jeg er flinkest til: Å være positiv uansett hva. Mitt motto: “Det ordner seg alltid”. 

26. Jeg elsker: Livet som blogger <3

27. Hva jeg vil med livet mitt: Stifte en familie og leve hver dag resten av mitt liv for at vi skal ha det godt sammen.

28. Jeg beundrer: Mamma. Hun er spesielt sterk, smart og sporty. 

29. Det beste jeg vet: Er familieturer. Vi har det så gøy sammen! Neste planlagte tur blir i oktober. Jeg gleder meg skikkelig allerede!

30. Uvane eller ikke uvane: Jeg er litt (LES: veldig) surrete når det kommer til nøkler. De bare forsvinner..

31. Jeg er medlem i: Nasjonalt kompetansesenter for porfyrisykdommer (NAPOS).  

32. Jeg tror på: Forholdet til Ulrik og meg. Jeg har aldri elsket noen mann så høyt som jeg elsker han.

33. Du visste kanskje ikke at jeg: Snuser på fest.. Det er ikke bra. Jeg vet det. Om jeg har planer om å slutte? Nei, det er heldigvis ikke en avhengighet, bare noe jeg foretrekker.

34. På kvelden er jeg: Enten lys våken og klar for fest, eller stup trøtt og må bæres i seng..

35. Som venn er jeg: Tilstedet, støttende og morsom. 

36. Når jeg har fri: Jeg har aldri fri. Men når jeg legger vekk telefonen, macen og kameraet får jeg følelsen av det dere kaller “fri”. Fantastisk følelse!

37. Når jeg jobber: Er jeg konsentrert, målrettet og som oftest fornøyd med meg selv. Jeg liker å jobbe! 

38. Det er lov å lyve hvis: Det er ikke lov å lyve. Jeg er nok kanskje for ærlig og åpen til tider, men det er meg.

39. Om fem år er jeg: 30 år! Wow.. “Det stygge tallet”  :-S

40. Om ti år er jeg: Mor til to, kanskje tre barn (forhåpentligvis MINST en jente) og fortsatt en ivrig blogger. I wish!

36 kommentarer
    1. Et forslag: bytt navn på bloggen istedet for å kalle den opp etter din kommende manns yrke. Det er utdatert. Mye bedre å kalle den opp etter deg selv slik som Caroline Berg Eriksen har gjort ( og hun er vel forbildet ditt i og med at du har valgt opp kalle opp din blogg slik som hun har gjort før? ) det er din blogg som omhandler saker du og evt leserne er interessert i, ikke hva din mann driver med.

    2. Khss: Nå har det faktisk vist seg at veldig mange har vært interesserte i jobben til Ulrik, så her tar du litt feil. Kanskje jeg velger å bytte navn en dag, men det får tiden vise. Jeg er fortsatt litt ny i denne bloggverden 🙂

    3. 36. Når jeg har fri: Jeg har aldri fri. Men når jeg legger vekk telefonen, macen og kameraet får jeg følelsen av det dere kaller “fri”. Fantastisk følelse!
      Men du klager på at du blir brukt som reklameplakat? Dersom du aldri har fri så er du jo på jobb når folk henvender seg til deg i sosiale settinger… litt dobbeltmoral?

    4. Hilde: Jeg har ikke med meg macen ut på byen (som du sikkert skjønner), kameraet er som oftest hjemme og telefonen blir kun brukt til sosialisering. På byen er et av de tilfellene jeg tar helt fri. Jeg drar ut ca en gang i uken, noen ganger annenhver uke 🙂

    5. Du snakker som at du skriver Norges største blogg og har ekstremt mye mange lesere, mye å gjøre osv. Har du noe jobb utenom bloggen?

    6. Så bra innlegg:) Men la meg trøste deg med at å bli 30 ikke er så gale, jeg har alltid gledet meg til tallet 32 og 34, og nå er jeg 32 år og føler meg helt super:)

    7. Aldri skjønt meg på folk som enten snuser eller røyker, men som er samtidig så jævla opptatt av både trening og helse.

    8. Anonym: Så du mener at man ikke kan ta en fest en gang i blant når man trener og er sunn i hverdagen? Dette høres fanatisk ut i mine ører :-S

    9. Du har aldri fri, men de gangene du tar helt fri tar du deg en fest? Ja, ok. Selvmotsigelse?
      Jeg også skjønner jo at du må ha fri noen ganger, alle må det, men der snakker du jo mot deg selv.

    10. hvorfor skal Julianne og alle andre bloggere alltid få så krasse kommentarer? Såvidt jeg kan se i dette innlegget har hun ikke skrevet noe feil? Enkelte lever jo for å spre negativitet.

    11. Hei.
      Nå er jo bloggen/deg selv jobben din. Men du legger bare ut 1 innlegg på bloggen daglig og 1-2 innlegg på IG (som som regel er en dublet av blogginnlegget ditt i kortform).. Synes du byr for lite på deg selv ved for få innlegg og litt kjedelig innhold. Hvorfor ikke legge ut videoinnlegg iblant og opprette snapchat? Det er det de mest vellykka bloggerne gjør. Det er pga hvordan bloggen din er i dag at jeg ikke kommer til å stemme deg fram på Vixen i år. Synes òg det er rart du kan leve kun av bloggen når du kun gjør det mest nødvendige som blogger og ikke byr mer på deg selv. Hilsen meg.

    12. Meg: Hei. Det er trist at du synes jeg byr lite på meg selv. Personlig synes jeg det motsatte, men kan være enig med deg i at jeg burde bli flinkere til å oppdatere oftere, både på bloggen, Instagram og nå også Snapchat. Jeg opprettet faktisk en snapchatkonto for en stund siden (Pilotfrue) og skal begynne å bruke den aktivt nå. Videoblogg er det mange som spør om. Jeg synes absolutt at det er en god ide 🙂

    13. Anonym: Jeg har ingen jobb utenom bloggen. Da jeg skrev kontrakt med Nettavisen sluttet jeg i den jobben jeg tidligere hadde ved siden av bloggingen. Nå har jeg levd av denne bloggen i ca et halvt år. Den er stor, men langt ifra størst. Jeg er veldig stolt av det jeg har oppnådd, og håper jeg kan drive med dette i lang tid fremover 🙂

    14. JuliaSofie: Så hyggelig at du likte innlegget! Hehe! Jeg tror helt ærlig at 30-årene kommer til å bli bedre enn 20-årene.. Jeg gruer meg for all del ikke til å fylle 30 år, men selve tallet høres bare litt “skremmende” ut 😛

    15. Ja, men det har du grunn til 🙂 Alle bør drikke og spise med god samvittighet. Det gjør jeg selv også, men jeg er dessverre nesten 100 kilo og har bestemt meg for å legge om kostholdet. Har likevel lyst å kunne “unne” meg noe på Starbucks, så greit å vite litt hvor mange kalorier det er osv.

    16. meh: Uansett hva jeg skriver virker det som om at flere av en eller annen grunn prøver å misforstå meg. Som blogger er jeg fri til å jobbe når jeg vil og hvor jeg vil, men det er mye jobb og veldig mye dere ikke ser. Det er det siste jeg har å si til denne saken.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg