LA HATERNE HATE

 

For mange er kanskje denne sangen gammel. Jeg aner ikke når det kom ut en gang, men det spiller ingen rolle. Først i går kom jeg over den på en eller annen radiokanal. Jeg har aldri vært spesielt fan av Admiral P eller Onkl P, men synes jo at de har hatt noen fengende låter i ny og ne, og nå må jeg innrømme at jeg digger sangen “hatere”. Hehe! Medlodien er ganske fengende, og teksten er bare helt rå! For meg som daglig får en masse negative kommentarer og tilbakemeldinger på det jeg gjør, det jeg skriver, det jeg sier og hvordan jeg ser ut, så treffer denne teksten så godt. Jeg anbefaler dere som ikke allerede har hørt den til å lytte etter hva de faktisk synger..

I det siste har flere kjente bloggere tatt valget om å stenge kommentarfeltet sitt, som blant annet Anna Rasmussen, bak bloggen mammatilmichelle og Sophie Elise. Jeg forstår de godt. De får minst dobbelt så mye dritt som jeg får, og det kommer til et punkt for alle hvor nok er nok. Jeg er heldigvis ikke kommet dit, og føler at jeg takler alt dette meget bra. De aller fleste kommentarene dere legger igjen blir godkjent, og som dere ser er det både ris og ros.

Det er ikke meningen å dra ned stemningen med dette “maset” nå rett før helgen, heller motsatt. Det er fredag, solen skinner og humøret mitt er på topp! Planen var å skrive et mer utdypende innlegg om denne hatpraten, men det ble for dystert. Dessuten synes jeg at Admiral P og Onkl P får sagt det godt nok med denne teksten. Derfor overlater jeg ordet til de 🙂

“Du gjør meg bare sterkere, så takk skal du ha” 

God helg ♥

8 kommentarer
    1. Jeg syns og denne sangen for frem mye her. Kan liksom ikke fatte at folk skal være så slemme.. Jeg er av den oppfattningen at kan du ikke si det driekte til den personen det gjelder, så la vær å si det. Det er dessverre så mye lettere så skrive det negative når du har en skjerm å gjemme deg bak. Og da mener jeg at folk er feige..
      Ønsker deg en fin kveld og stå på, syns du har en veldig fin blogg:)

    2. Blir så trist av å se hvor mye mennesker skal la sjalusien ta overhånd og ende opp med å slenge dritt for å føle seg bedre. Folk er så vemmelige og har så mye slemt å si. Kan godt forstå at de stenger kommentarfeltet, jeg vet ikke om jeg hadde taklet så mye negativitet over lengre tid…

    3. Så får du svært få kommentarer og har svært få lesere sammenlignet med de da. Men skjønte poenget ditt 😉

    4. Når man får drapstrusler som småbarnsmor så skjønner jeg godt at man ønsker å skåne seg selv! Trist at folk er så drøye

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg