HVORDAN KAN TING BARE FORSVINNE?

Nå har jeg snudd hele huset på hodet for å finne den lille sorte bankbrikken min. Enda er den ikke kommet til rette. Sist jeg brukte den var tidligere denne uken. På tirsdag eller onsdag. Etter det har jeg verken tenkt over den eller sett den. Det er jo ikke akkurat noe jeg pleier å ha med meg ut av huset. Bankbrikken ligger alltid i fast skuff på fast sted, men nå er den borte. Jeg fatter det bare ikke. Hvordan kan ting som det bare forsvinne? 

Jeg har i utgangspuktet god orden i alt her hjemme. Dersom Ulrik skulle spørre meg om hvor noe er, så vet jeg så og si alltid hvor det ligger. Men jeg som alle andre kan også surre bort ting. Det pleier bare ikke å gå så lang tid før det dukker opp igjen. Nå gir jeg snart opp. 

Jeg vet jeg ikke er alene om å rote bort eiendeler en gang i blandt. Det tror jeg hender oss alle. Likevel er det så utrolig frustrerende når det skjer. Spesielt etter å ha sett på alle teite og potensielle steder i hjemmet. Jeg får vel bare bestille meg en ny. Litt uflaks med disse helligdagene. Men men.. Det er jo ingen andre som får slike ting gjort nå i pinsen heller. 

Andre ting som forsvinner her i huset er sokker, hårbørster, hårstrikker, lipglosser, alle slags ladere og ja.. Sånne typiske ting, men sjelden viktigere ting man gjerne ikke har flere av, som foreksempel nøkler og nå bankbrikken min. Har dere noen tips til idiotiske steder man kan legge fra seg en småting, som en bankbrikke uten å tenke over det? Og ja, jeg har sett i alle lommer og i alle vesker. Håper dere kan hjelpe meg 

18 kommentarer
    1. For et fint innlegg! Håper du får en helt fantastisk søndag!
      Hadde satt stor pris på om du hadde sjekket ut min blogg, om du liker den legg gjerne igjen en kommentar<3

    2. Har du sjekka mellom sofaputer, under sofaen/andre møbler? Typisk å ha lagt den fra seg der man brukte den sist, og så har den falt ned på gulvet eller noe uten at man har lagt merke til det 🙂

    3. Om du trenger Bank brikken din så fort som mulig kan du også stikke innom DnB Karl Johan (dersom du bruker DnB)og få en ny brikke på stedet allerede imorgen 🙂

    4. Karina: Hei, Karina! Jeg satt på ca 50 cm, men har klippet det masse. Liker ikke å ha det for langt, spesielt ikke når det extensions, og ikke mitt eget 🙂

    5. A: Jeg har fortsatt ikke funnet det, så må nok gjøre det ja. Ble bare litt stresset over at alt var steng i dag. Men det er det jo for alle 🙂

    6. Jeg har min på nøkkelknippet jeg, for det har jeg med meg overalt. Men det er kanskje ikke så sikkert sånn egentlig..? 😀 Men skaffet meg BankID på mobil og det er genialt! Har ikke brukt bankbrikken på et par måneder nå.. 🙂

    7. Jeg har et sånt tastatur som står på små “bein” så det er hulrom under det. Fant bankbrikken min der etter 2 ukers endevending av hele huset! Bestilte meg ny til slutt, men når jeg skulle tørke støv av pulten og lettet på tastaturet, joda, der lå den!

    8. Milla: Hehe! Typisk det. Tipper jeg finner min på et eller annet teit sted om en stund, men det har jeg ikke tid til å vente på..

      Ha en fin dag videre 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg