SØT HEVN

Noen som er slitne etter helgens utskeielser? Hehe! Det er vi. Alle tre..Dagen i dag har derfor bestått av frokost på Olivia, godteri i sofaen, film etter film og nå sen middag levert av Pizza & Kina Expressen. Altså, vi har definitivt fått i oss flere kalorier enn vi har brukt, men det går bra. I morgen er det ny uke og jeg kjenner meg veldig klar for å bevege litt på kroppen igjen. Tirsdag har jeg avtalt en “trenings date” med en gammel venninne som er utdannet ernæringsfysiolog og jobber som Personlig Trener. Det blir gøy! Jeg trenger litt ny inspirasjon til både sunn mat og effektive øvelser. Jeg skal selvsagt dele alt med dere <3  

Over til overskriften..Ulrik har sikkert hundre mindre heldige sovebilder av meg på telefonen sin, så nå var det min tur. Dette er jo bare søtt da. Umulig å ta dårlige bilder av Ulrik og Stella når de sover. De er jo bare sååå skjønne! Meg derimot har han avbildet i alle uheldige vinkler.

Nå skal jeg kose meg videre med disse to raringene. I morgen er det mye spennende på planen. Jeg skal blant annet begynne med det viktigste av alt i forhold til bryllupsplanleggingen.. BRUDEKJOLEN! Det kribler i magen av bare å skrive det ordet. Gleder meg til å vise dere hva jeg ønsker av farger og stoffer. Vi snakkes!  

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg