FØLER MEG NAKEN

Hei, dere! På tirsdag tok jeg av all extensions som jeg hadde på hodet. Tanken var en liten pause hvor jeg skulle bruke clips, som jeg gjorde i fletten min i går. Men det blir sjeldent slik jeg planlegger. I hvertfall når planen er i overkant fornufting. For håret mitt og hodebunnen min hadde helt klart hatt godt av en liten pause, men jeg føler meg naken og for meg er ikke det en god følelse. 

Jeg må vel bare innrømme at jeg er totalt avhengig av tape hair extensions, og gleder meg som et lite barn til å sette på nytt. Heldigvis skjer det allerede i dag! Nytt hår, nye negler og nye vipper. Det blir som en “oppussing” før 17. mai. Hehe! Kjenner jeg trenger det nå. Det skal bli såå godt!

Følg meg og oppussingen på: @pilotfrue

Nå må jeg komme avgårde. Første avtale klokken 11.00..Ha en fin dag, alle sammen <3

12 kommentarer
    1. Hei,
      Syns du er kjempefin jeg. Men jeg vet at det spiller ingen rolle hva andre sier😁. Føler man seg ikke vel på håret er dagen kjørt…overfladisk men sånn har jeg det også. Digger den røde jakken? Nylig kjøpt!?Eventulelt hvor? Ønsker deg en super dag,søte deg.
      Klem fra meget fast leser:)

    2. Synes håret ditt så bra ut også uten extensions! men jeg vet godt hvordan det er :-/ Jeg har likevel klart meg uten i et par år nå, men merker at jeg savner det. Mitt eget hår blir aldri så fyldig og fint som det var med extensions. Hvor får du satt på dine?

    3. Lise Marie: Takk for det. Jeg har lenge gått til Zen hairlounge i Drammen. Veldig flinke! Men i dag satt jeg på hos Beauty house Oslo. Kjempefornøyd med resultatet. Bilder kommer i morgen 🙂

    4. Kaja: Hei, Kaja! Jeg hadde lysebrunt hår for noen år siden. Likte det ganske godt, men trives nok aller best som blondine. Vi får se om jeg våger å bli litt mørkere igjen til høsten 🙂

    5. Kma: Takk for det. Det spiller jo en rolle, men ikke nok til at jeg hører på andre enn meg selv. Slik er vel de fleste jenter 🙂

      Den røde jakken er kjøpt på Mango. Jeg kjøpte den på ferien i Spania, men tipper de har den i Norge også.

      Kjempehyggelig med fast leser! Ha en fin kveld <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg