SMINKEFRI SOMMER?

Sponset innlegg

Jeg har hørt så mye godt om dette produktet, spesielt av venninner som har slitt med uren hud. Personlig er ikke det et stort problem, men jeg har veldig lyst til å redusere de linjene jeg har, blant annet i pannen. Det er jo bare en stor bonus dersom jeg også oppnår en freshere hud nå før sommeren, hvor jeg er oftere å se uten/med mindre sminke. For litt urenheter har såklart jeg også, spesielt etter en periode med mye god mat og drikke. Derfor har jeg nå bestemt meg for å teste denne formen for hudbehandling. Jeg har generelt liten tro på anti age produkter, men ønsker å gi Swiss Skin Renewal en sjanse. Ja, for dette har jeg faktisk troen på. Det er vel ikke uten grunn at den ble nominert til “årets innovation 2015” i Sweedish Beauty & Cosmetics Awards? Jeg er veldig spent på resultatet og starter allerede nå i kveld. For det anbefales å ta behandlingen om kvelden, da man fort kan bli rød i huden etterpå. Nå reiser vi som sagt til Marbella på onsdag, men det er jo kun hudrolleren, Swiss Santizing sprayen og Swiss Rejuvenatoren gelen som trengs, så det tar jo ikke all verden plass i kofferten..


Fremgangsmåte:

1: Start med å desinfisere huden. Det gjør du ved å bruke Swiss Sanitizing spray, som også brukes til å sterilisere rolleren etter bruk. 

2: Bruk god tid med rolleren i ansiktet. Rolleren skal rulles 3-4 ganger på de ønskede områdene i 4 forskjellige retninger. Jeg fokuserer mest på pannen, men går selvsagt grundig over hele ansiktet.

3: Til slutt skal du smøre inn det behandlede området med Swiss Rejuvenator. Dette er en gel som ikke skal vaskes av etter påføring. Gelen inneholder immunstyrke-stoffet “beta glucan”. Når huden er “åpen” absorberes gelen og trekker samtidig godt inn i huden.

Lurer dere på hvordan dette fungerer?

Swiss Skin Roller er en mikrobehandling med 540 mikronåler i kirurgisk stål, som lager små kanaler i det øverste laget i huden og starter hudens helingsprosess og produksjon av ny hud. Jeg velger som sagt å fokusere på ansiktet i første omgang, men hudrolleren kan også benyttes ellers på kroppen for andre typer hudproblemer, som blant annet eksem og celulitter. Det burde jo være perfekt for kvinner som nettopp har gjennomgått en graviditet?

Rolleren fåes i hvertfall i tre forskjellige lengder avhengig av hvor på kroppen behandlingen skal utføres og hva slags “problemer” du har. Mindre roller med korte nåler til ansiktet, og større roller med lengre nåler til resten av kroppen.

Er det noen av dere som har gode erfaringer med hudrolleren på kroppen? Jeg har så lyst til å høre om prosessen og resultatet <3  

6 kommentarer
    1. Synd at man omtaler noe opptil 90% av alle kvinner opplever som et “problem”. Cellulitter er helt normalt, og ikke noe som burde snakkes ned. Jeg håper kvinner som har gått gjennom en graviditet slipper å bruke krefter på å være misfornøyd med lårene sine.

    2. Tenker at når man passerer 40 så må man bytte ut hud og huden blir kanskje mer sliten osv, men er ikke du 25? Ting som egentlig ikke er et problem blir laget et problem av

    3. Hei Julianne:)
      Kjekt å lese du har hatt en trivelig helg:)
      Denne Swiss Skin Renewal som du viser her, virker veldig bra, så nå fkk jeg også
      lyst å prøve den.
      Klikket meg inn på hjemmesiden til Swiss… og ser der er 3 ulike str (mm) på rolleren.
      Det er 0.1, 0.2 og 1.0 mm. Tenkte å prøve den på ansiktet. Hvilke mm har du valgt?:)
      På de tilbakemledingene som sto på hjemmesiden, så var kundene veldig fornøyd med resultatet:)
      Ønsker deg en fin kommende uke og god tur når dere drar på ferie, nyt det:)

    4. Betaglukaner har blitt kalt for naturens supermedisin.
      Norske forskere har vært pionerer i å framstille dette stoffet fra celleveggene i vanlig bakegjær.
      Takket være Biotec Pharmacon og norsk forskningsinnsats er stoffene i dag i utbredt bruk i oppdrettsnæringen og i veterinærmedisinen. Også i kosttilskudd og kosmetikk brukes betaglukan.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg