MASTERCHEF NESTE

God kveld, fininger! Takk for alle gode spørsmål til spørsmålsrunden jeg hadde tidligere i dag. Det er fortsatt mulig å henge seg på, men jeg begynner å svare dere allerede i morgen. Her er noen bilder av vår torsdagskveld.. Som dere ser, så går vi for masterchef neste 😉

Vi var på et “bloggevent” på Mathallen. Det var både interessant, lærerikt og ikke minst morsomt. Alt blir jo litt ekstra gøy med bobler i glasset! Vi spiste masse god mat, som vi hadde vært med på å lage selv. Jeg ble veldig imponert over egne ferdigheter, og ikke minst gruppen vår. Et skikkelig dreamteam! Det er nesten litt rart hvor sjarmerende det er med menn i forkle. Jeg må innrømme at jeg følte meg nyforelsket igjen. Det er ikke så mye som skal til, og matlaging er kanskje noe av det hyggeligste og mest sosiale man kan gjøre sammen <3

Nå er vi klare for sengen. Goodiebagen må spares til helgen.. Da blir det mer sprell og fanterier. God natt, alle sammen! 








0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg